150 ίπποι και 5 riding modes Cruise control, Hill Hold, quickshifter, θερμαινόμενες χειρολαβές, σύστημα παρακολούθησης πίεσης ελαστικών, Keyless Ημιενεργητικές αναρτήσεις Showa και φρένα Brembo Stylema με λειτουργία cornering Αλουμινένιοι τροχοί με ασφάλιτινο προσανατολισμό
Τιμή: Από 20.990 ευρώ +: ισορροπημένος χαρακτήρας, κινητήρας, εξοπλισμός, άνεση, ποιότητα κατασκευής -: ρυθμίσεις traction control
Αν και στη βάση του παραμένει ένα περιπετειώδες θηρίο με ακονισμένα νύχια και βλοσυρό βλέμμα, η Triumph προικίζει το νέο Tiger με βελτιωμένα χαρακτηριστικά άνεσης αναδεικνύοντας την ευκολία του να κατασπαράζει χιλιομετρικές αποστάσεις σε ευθεία ή στριφτερή μορφή.
Δύο χρόνια μετά την εμφάνιση της, η σειρά Tiger 1200 δέχεται τις αναβαθμίσεις της Triumph στον κινητήρα για πιο ραφιναρισμένη απόδοση στα χαμηλά και στην εργονομία για μεγαλύτερη άνεση σε κάθε πεδίο χρήσης, με στόχο να συνεχίσει να προσφέρει περιπέτεια με το τσουβάλι. Οι εκδόσεις είναι πλέον τέσσερις αντί για πέντε και περιλαμβάνουν 2 μοντέλα Rally με πιο χωμάτινες διαθέσεις χάρη στους ακτινωτούς τροχούς 21-18 ιντσών και τις μεγαλύτερες διαδρομές των αναρτήσεων. Η κύρια διαφορά μεταξύ των δύο είναι το ρεζερβουάρ που στην έκδοση Pro χωράει 20 λίτρα ενώ στην Explorer 30. Τα δύο μοντέλα GT έχουν πιο ασφάλτινο προσανατολισμό και εξοπλίζονται με χυτές ζάντες αλουμινίου 19-17 ιντσών. Η έκδοση Pro της δοκιμής είναι ελαφρύτερη και με μικρότερο ρεζερβουάρ 20 λίτρων έναντι των 30 λίτρων της Explorer, ανταποκρινόμενη πιο κατάλληλα στο συνδυασμό τουρισμού και σπορ οδήγησης.