Με την πρώτη ματιά διαπιστώνεις ότι η γενική σχεδίαση του μοντέλου κινείται στα πρότυπα του μεγάλου αδελφού CB1000R, υιοθετώντας επιτυχώς τη νέα, minimal φιλοσοφία του Ιαπωνικού εργοστασίου. Με μαζεμένες διαστάσεις που θυμίζουν μικρότερη κατηγορία, το CB300R είναι κομψό χωρίς άσκοπες υπερβολές, ισορροπώντας ιδανικά ανάμεσα στο ρετρό και το μοντέρνο. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αυτής της λογικής είναι ο μπροστινός προβολέας, ο οποίος μπορεί να έχει το κλασσικό στρογγυλό σχήμα, όμως αποτελείται από Led, όπως και τα υπόλοιπα φωτιστικά σώματα της μοτοσυκλέτας. Το ρεζερβουάρ είναι αρκετά αιχμηρό και μυώδες, ενώ στο πίσω μέρος συναντάμε τα απολύτως απαραίτητα, καθώς το μοναδικό πλαστικό είναι αυτό του πίσω λασπωτήρα-βάση πινακίδας. Το σύνολο λοιπόν είναι αρμονικό, και η μοναδική παραφωνία που¨ χτυπά¨ στο μάτι είναι το ογκώδες τελικό της εξάτμισης, που θα μπορούσε κάλλιστα να ανήκει στο 1000άρι.
Όσον αφορά την ποιότητα κατασκευής η Honda δεν έκανε εκπτώσεις, με αποτέλεσμα το CB300R να αντικατοπτρίζει πλήρως την συνήθη εικόνα της εταιρίας, αποπνέοντας premium αίσθηση, τόσο στα πλαστικά όσο και στα μηχανικά μέρη.