Οδηγώντας

Όπως όλα τα μοντέλα της συγκεκριμένης κατηγορίας, έτσι και το CB300R προορίζεται κυρίως για το αστικό περιβάλλον, οπότε από εκεί ξεκινήσαμε και την οδήγηση του. Εκπληρώνοντας τις προσδοκίες, αποδεικνύεται ευέλικτο και εύκολο στην πόλη, με το μικρό του βάρος να εντυπωσιάζει και να βοηθά ιδιαίτερα τους νεότερους αναβάτες. Το τιμόνι χωρίς να έχει μεγάλο πλάτος που εμποδίζει, κόβει πολύ με αποτέλεσμα η μοτοσυκλέτα να έχει κύκλο στροφής μόλις 2,3 μέτρα. Αν σε αυτό προσθέσεις και τις μαζεμένες διαστάσεις θα καταλάβεις γιατί ελίσσεται με ευκολία που συναντάς συχνότερα σε παπιά, χωρίς να το φοβίζει κανενός είδους μποτιλιάρισμα. 
    Ο μονοκύλινδρος κινητήρας έχει ποιοτική και εύρυθμη λειτουργία, χαρίζοντας ικανοποιητικές επιταχύνσεις μέχρι τα πρώτα 100χλμ/ώρα τα οποία κρίνονται επαρκή για να κινείσαι στην πόλη. Αν επιμείνεις το κοντέρ θα φθάσει μέχρι τα 160χλμ/ώρα με τη μοτοσυκλέτα σταθερή, αλλά και τη συνοδεία κάποιων φυσιολογικών κραδασμών, όσο οι στροφές φλερτάρουν στα κόκκινα. Έτσι στο πεδίο των δυνατοτήτων του περιλαμβάνονται τα κοντινά ή τα πιο μακρινά ταξίδια, καθώς μπορεί με άνεση να διατηρεί 110-120χλμ/ώρα, κρατώντας ταυτόχρονα την κατανάλωση σε χαμηλά επίπεδα. 
    Η ονομασία Neo Sports Café βέβαια εμπεριέχει και το sport, οπότε είναι χρέος του να μπορεί να αντεπεξέλθει αντίστοιχα και σε δρόμο με στροφές. Η έλλειψη ρυθμίσεων στο πιρούνι περνά σε δεύτερη μοίρα στον δρόμο, αφού δίνει σωστή αίσθηση παραμένοντας φιλικό, με τα ελαστικά Dunlop sportmax να κρίνονται σωστή επιλογή για τον χαρακτήρα του. Το πίσω αμορτισέρ είναι πιο μαλακό, αλλά η ρύθμιση προφόρτισης δίνει την λύση επιτρέποντας να το φέρεις στα μέτρα σου σύμφωνα με τα κιλά και τον τρόπο οδήγησής σου. Στο φρενάρισμα αισθάνεσαι ελαφρώς σπογγώδη την δεξιά μανέτα, η  δύναμη όμως επαρκεί ώστε η μοτοσυκλέτα να ακινητοποιείται έγκαιρα σε κάθε περίπτωση και το ABS συμβάλλει σε αυτό χωρίς να επεμβαίνει άσκοπα. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ