Δεν είναι ο πιο δυνατός της κατηγορίας αλλά χαρίζει ικανοποιητικές επιταχύνσεις καταναλώνοντας ελάχιστες ποσότητες βενζίνης.

    Κινητήρας

    Η καρδιά του νέου μοντέλου είναι ο  μονοκύλιδρος, υγρόψυκτος κινητήρας 286 κυβικών που έχουμε γνωρίσει από το CBR300R, ο οποίος για μείωση του κόστους συντήρησης χρησιμοποιεί τα ελάχιστα κινούμενα μέρη, αποδίδοντας 31,5 ίππους στις 8.500σ.α.λ και 2,8 κιλά ροπής στις 7.500σ.α.λ. Τα απόλυτα νούμερα μπορεί να μην εντυπωσιάζουν, έχουν όμως να κινήσουν ένα ιδιαίτερα ελαφρύ σύνολο που δεν ξεπερνά τα 143 κιλά (πλήρης).  Χάρη λοιπόν στο μικρό βάρος, τον ψεκασμό PGM-FI, τα μπουζί ιριδίου αλλά και τα ελατήρια εμβόλων χαμηλής τριβής, πετυχαίνει πολύ χαμηλή κατανάλωση, καθώς στη διάρκεια της δοκιμής είδαμε μέση τιμή 3,7 λίτρων /100 χλμ. που σε συνδυασμό με το ρεζερβουάρ των 10 λίτρων δίνει πραγματικά μεγάλη αυτονομία. 

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ