Αγγλική εταιρεία που συνεργάζεται με τη Formula 1, τοποθέτησε οθόνες στα μονοθέσια που έχουν δυνατότητα προβολής διαφημίσεων σε ροή, κατά τη διάρκεια ενός αγώνα. Αυτή την τεχνογνωσία θέλει να μεταφέρει και στον αγωνιστικό χώρο της μοτοσυκλέτας.
Ο μηχανοκίνητος αθλητισμός χρειάζεται τα έσοδα των χορηγών
Μια από τις βασικές πηγές εσόδων του μηχανοκίνητου αθλητισμού, είναι οι διαφημίσεις και οι χορηγοί. Μέχρι στιγμής έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε έναν χορηγό στις μοτοσυκλέτες καθώς δεν υπάρχει περισσότερη επιφάνεια για προβολή και αφορά συνήθως τον μεγαλύτερο χρηματοδότη της κάθε εταιρείας. Κάνοντας δοκιμές με εύκαμπτες αυτόνομες οθόνες στα μονοθέσια της Mclaren στη Formula 1, ο αγγλικός οίκος Seamless Digital, θέλει να ξεκινήσει την εφαρμογή της τεχνολογίας αυτής και στις αγωνιστικές μοτοσυκλέτες. Το βάρος των οθονών είναι το πολύ 190 γραμμάρια οπότε δεν θα επηρεαστεί η οδηγική συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας, ενώ ταυτόχρονα θα είναι ορατές οι διαφημίσεις από τις κάμερες που μεταδίδουν τους αγώνες.
Στο κομμάτι των μοτοσυκλετών η Seamless Digital, θέλει να εφαρμόσει την ίδια τεχνολογία προβολής διαφημίσεων, αλλά θα προσθέσει και ειδικά σύμβολα για την ασφάλεια των αναβατών κατά τη διάρκεια ενός αγώνα. Έχοντας τη δυνατότητα εναλλαγής εικόνων στις οθόνες, θα είναι εφικτό να απεικονίζονται προειδοποιητικά σύμβολα για να προειδοποιούνται οι οδηγοί για πιθανό ατύχημα μπροστά ή κάποιο κίνδυνο στην πίστα. Αν τελικά η Mclaren το εφαρμόσει στη φετινή σεζόν, τότε είναι πολύ πιθανό να πάρει σειρά και το Moto Gp.
Η ανάγκη για έσοδα απαιτεί προβολή χορηγών
Πιλοτική εφαρμογή των οθονών στη Formula 1
Σύμβολα αποφυγής και πρόληψης ατυχημάτων
Θα έχει αποτέλεσμα στο Moto Gp ή θα φαίνονται σαν χριστουγεννιάτικο δέντρο οι οδηγοί;