Μετά από ένα σύντομο, λακωνικό θα λέγαμε teaser, η BMW παρουσίασε και επίσημα πλέον, την νέα M 1000 RR. Πρόκειται για την κορυφαία έκδοση της S 1000 RR που χρησιμοποιεί το λογότυπο «M» της BMW, γυρίζοντας σελίδα στην ιστορία του μοντέλου και της εταιρείας και αφήνοντας πίσω τις «HP» ονοματοδοσίες. Ας δούμε μαζί, τι φέρει το νέο μοντέλο.
Ο τετρακύλινδρος κινητήρας με το σύστημα μεταβλητού χρονισμού και βύθισης βαλβίδων ShiftCam, είναι ισχυρότερος φτάνοντας τους 212 ίππους στις 14.500 στροφές. Η μέγιστη ροπή του αγγίζει τα 11,5 kgm στις 11.000 στροφές, ενώ η BMW ανακοινώνει ότι το μοτέρ είναι ισχυρότερο στην περιοχή μεταξύ 6.000 και 15.100 στροφών, για ιδανική απόδοση στην πίστα. Ο κινητήρας απέκτησε σφυρήλατα πιστόνια από την Mahle με δύο μόνο ελατήρια, μπιέλες τιτανίου από την Pankl, πλήρως ανασχεδιασμένες εισαγωγές μίγματος, νέα μικρότερα και ελαφρύτερα «κοκοράκια» βαλβίδων και μια νέα εξάτμιση από τιτάνιο.
Το μοντέλο αποκτά επίσης πτερύγια αεροδυναμικής υποβοήθησης στο εμπρός μέρος, τα οποία έχουν σχεδιαστεί για τον καλύτερο συνδυασμό κάθετης δύναμης-τελικής ταχύτητας. Παράλληλα, η ζελατίνα είναι ψηλότερη, μια επιλογή συχνή στην αγωνιστική χρήση, που επίσης συμβάλλει στο αεροδυναμικό αποτέλεσμα.
Το πλαίσιο παραμένει ίδιο με αυτό του S 1000 RR, ωστόσο το πιρούνι έχει μικρές αλλαγές και το αμορτισέρ φέρει νέο ελατήριο. Τα φρένα της M 1000 RR φέρουν την «Μ» ονοματοδοσία και είναι η πρώτη φορά που εξοπλίζουν μοτοσυκλέτα της εταιρείας. Είναι κατασκευασμένα με την εμπειρία του αγωνιστικού τμήματος της BMW Motorrad και οι δαγκάνες έχουν μπλε ανοδιωμένο χρώμα. Οι τροχοί είναι κατασκευασμένοι από ανθρακονήματα. Το βάρος της μοτοσυκλέτας (έτοιμης για χρήση) ανέρχεται μόλις στα 192 κιλά.
Στην θέση οδήγησης, υπάρχει οθόνη TFT 6,5 ιντσών στα πρότυπα των άλλων μοντέλων της εταιρείας, που συνδυάζεται με πλατφόρμα τηλεμετρίας GPS και προσφέρει τον έλεγχο στα πολλαπλά συστήματα της M 1000 RR. Συγκεκριμένα, το μοντέλο εξακολουθεί να φέρει αισθητήρα IMU 6 αξόνων, νέα Riding Modes που περιλαμβάνουν τα «Race» και «Race Pro 1-3», Traction Control με έλεγχο ανύψωσης εμπρός τροχού, ρυθμιζόμενες χαρτογραφήσεις απόκρισης γκαζιού, ρυθμιζόμενο φρένο κινητήρα, Launch Control και περιοριστή ταχύτητας για τα pits και quiclshifter 2 κατευθύνσεων.
Περισσότερες πληροφορίες για την διαθεσιμότητα του νέου μοντέλου αναμένονται.
Moto Traffic ΑΡΝΑΟΥΤΟΓΛΟΥ - ΣΙΑΦΑΚΑΣ: Εξουσιοδοτημένο Service SYM-DAYTONA
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr
Ωραία παιδιά τα digital κολπάκια αλλά αν δεν δοκιμαστεί η μηχανή από κοντά δουλειά ΔΕΝ γίνεται.
Δυστυχως στις μερες κατασκευαζονται πολλα συγχρονα ' σκουπιδια' μιας χρησης..... Εχουν αντοχη 4-5 χρονια και μετα ξανα- αγοραζεις. Η ποιοτητα εχει πεσει παρα πολυ διοτι εχουν πολλα ηλεκτρικα-αισθητηρες με αποτελεσμα να χαλανε ευκολα.
Ύστερα από 20 χρόνια πρωτοκαθεδρίας στον θρόνο τον scooter ήρθε το τέλος τους Yamaha t-max
Όλα καλά με την παρουσίαση δεν έχετε βάλει όμως το tracer 7 όπως κάνατε με το 9 που βάλατε την άλλη και τη gt έκδοση στο 7 βάλατε μόνο την gt
Απάντηση: Αγαπητέ Γιώργο, υπάρχει μόνο το Yamaha Tracer 7 GT διότι αυτό παρουσιάστηκε ως μοντέλο 2021 (Το ανανεωμένο Yamaha Tracer 700 έχει παρουσιασθεί από πέρσι)
Πολύ καλή η παρουσίαση των μοντέλων θα ήθελα περισσότερες φωτογραφίες
τα custom έχουν εξαφανιστεί δυστυχώς