Όλα δείχνουν ότι η επιτυχημένη πορεία του μεγάλου SH θα συνεχιστεί, καθώς για το 2021 το scooter της Honda φρεσκάρεται εμφανισιακά και αυξάνει τον κυβισμό του κατά 50 κυβικά εκατοστά, διατηρώντας τον πλούσιο εξοπλισμό και όλα εκείνα τα στοιχεία που το έκαναν τόσο αγαπητό.
Ο καινούργιος eSP+ κινητήρας είναι πλέον 330 κυβικά και αποδίδει 29,4 ίππους στις 7.500 σ.α.λ. και 3,26 kgm ροπής στις 5.250 σ.α.λ. Φυσικά πληροί τις Euro5 προδιαγραφές ρύπων με τη Honda να υποστηρίζει ότι μπορεί να καλύψει 30 χιλιόμετρα με 1 λίτρο καυσίμου. Νέο, μεγαλύτερο είναι το σώμα ψεκασμού, ενώ αυξήθηκε κατά 1 χιλιοστό η διάμετρος των βαλβίδων εισαγωγής (από 27mm πήγαν στα 28mm). Επίσης νέο είναι και το μπεκ που ψεκάζει λάδι στο κάτω μέρος του πιστονιού για βελτιωμένη ψύξη και αποδοτικότερη καύση, ενώ ο στρόφαλος είναι 10% ελαφρύτερος για καλύτερη ευστροφία. Επανασχεδιασμένοι είναι οι αυλοί εισαγωγής και εξαγωγής για καλύτερη απόδοση, ενώ το τελικό της εξάτμισης έχει μόνο 2 θαλάμους. Τέλος, έχουν γίνει επεμβάσεις με στόχο τη μείωση των εσωτερικών τριβών και των κραδασμών κατά τη λειτουργία του κινητήρα.
Η εμφάνιση του νέου SH350i διατηρεί την εταιρική ταυτότητα της Honda με τα στοιχεία που είδαμε και στο SH125i. Αποπνέει πολυτέλεια και ποιότητα και θα ικανοποιήσει ακόμα και τους πιο απαιτητικούς. Όλα τα φωτιστικά σώματα είναι νέα τεχνολογίας LED, ενώ τα φλας αναβοσβήνουν σαν alarm προειδοποιώντας τους άλλους οδηγούς, όταν το ABS αναγνωρίσει απότομο, δυνατό φρενάρισμα. Η καινούργια LCD οθόνη παρέχει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες συμπεριλαμβανομένης της λειτουργίας των HSTC (traction control) και ABS, με την πλοήγηση στο μενού να γίνεται από κουμπιά στην αριστερή πλευρά του τιμονιού. Κάτω από τη σέλα υπάρχει χώρος για ένα full face κράνος, ενώ το ασύρματο κλειδί προσθέτει πόντους στην πρακτικότητα.
Το ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο του SH350i έχει δεχτεί βελτιώσεις με στόχο τη μείωση του βάρους και είναι ένα κιλό ελαφρύτερο σε σχέση με τον προκάτοχό του, ενώ συνεργάζεται με αλουμινένιο υποπλαίσιο. Στον τομέα των αναρτήσεων έχουμε ανεστραμμένο πιρούνι 35 χιλιοστών εμπρός και διπλά αμορτισέρ πίσω που φροντίζουν για την αποτελεσματική απορρόφηση των ανωμαλιών. Είναι εφοδιασμένο με δίσκους 256 χιλιοστών εμπρός και πίσω και οι τροχοί των 16 ιντσών φορούν ελαστικά 110/70-16 και 130/70-16.
Moto Traffic ΑΡΝΑΟΥΤΟΓΛΟΥ - ΣΙΑΦΑΚΑΣ: Εξουσιοδοτημένο Service SYM-DAYTONA
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr
Ωραία παιδιά τα digital κολπάκια αλλά αν δεν δοκιμαστεί η μηχανή από κοντά δουλειά ΔΕΝ γίνεται.
Δυστυχως στις μερες κατασκευαζονται πολλα συγχρονα ' σκουπιδια' μιας χρησης..... Εχουν αντοχη 4-5 χρονια και μετα ξανα- αγοραζεις. Η ποιοτητα εχει πεσει παρα πολυ διοτι εχουν πολλα ηλεκτρικα-αισθητηρες με αποτελεσμα να χαλανε ευκολα.
Ύστερα από 20 χρόνια πρωτοκαθεδρίας στον θρόνο τον scooter ήρθε το τέλος τους Yamaha t-max
Όλα καλά με την παρουσίαση δεν έχετε βάλει όμως το tracer 7 όπως κάνατε με το 9 που βάλατε την άλλη και τη gt έκδοση στο 7 βάλατε μόνο την gt
Απάντηση: Αγαπητέ Γιώργο, υπάρχει μόνο το Yamaha Tracer 7 GT διότι αυτό παρουσιάστηκε ως μοντέλο 2021 (Το ανανεωμένο Yamaha Tracer 700 έχει παρουσιασθεί από πέρσι)
Πολύ καλή η παρουσίαση των μοντέλων θα ήθελα περισσότερες φωτογραφίες
τα custom έχουν εξαφανιστεί δυστυχώς