- Με δικύλινδρους κινητήρες και απόδοση κοντά στα όρια της Α2
- Μόλις μισό λίτρο διαφορά, με την χαμηλότερη στα 4,3λ/100χλμ
- Αυτονομίες άνω των 350 χιλιομέτρων για ξέγνοιαστα ταξίδια
- Κοστίζουν λιγότερο από το μισό σε σχέση με τα μεγάλα Adventure
HONDA: 5 μοτοσυκλέτες με όφελος ως και 1240ε!
QJMOTOR: Το 1ο υβριδικό adventure ήρθε!!!
VOGE: 300DS Με δώρο top case αλουμινίου.
BENELLI: ΤΡΚ 702/702Χ Προσφορά 3 βαλίτσες
Με τις πωλήσεις της Adventure κατηγορίας να σαρώνουν κυριολεκτικά την ελληνική αγορά όσον αφορά τις μοτοσυκλέτες, η ανάπτυξη μοντέλων με τα πιο ανταγωνιστικά χαρακτηριστικά αποτελεί προτεραιότητα των κατασκευαστών περισσότερο από ποτέ. Αυτό έχει φέρει τα τελευταία χρόνια μοντέλα που προσφέρουν έναν εξαιρετικό συνδυασμό εξοπλισμού, επιδόσεων και ποιότητας κατασκευής σε προσιτές τιμές. Τα μοντέλα της λίστας με την χαμηλότερη κατανάλωση, εξοπλίζονται με δικύλινδρους σε σειρά κινητήρες που είναι φυσικά υδρόψυκτοι. Το μεγαλύτερο κυβισμό έχει το SRT 550S, στα 554cc αποδίδοντας την μέγιστη ισχύ για την Α2 κατηγορία στους 47,6 ίππους. Παράλληλα αποδίδει και την υψηλότερη ροπή στα 54 Nm στις 5.500 σαλ δίνοντας του ένα αβαντάζ στις χαμηλές στροφές. Τρία ακόμα μοντέλα από τα 6 έρχονται στο ταβάνι της ισχύος για την κατηγορία αποδίδοντας επίσης 47,6 άλογα απλώς με λίγη χαμηλότερη ροπή και διαφορετικό κυβισμό. Το Benelli TRK 502X (500cc) έχει ροπή 46 Nm, το Voge DS 525X (494cc) έχει ροπή 44,5 Nm και το Honda NX 500 (471cc) 43 Nm. Στα 46 άλογα με ροπή 40,5 Nm έρχεται το Daytona Maverick 500 με κινητήρα ίδιου κυβισμού με του Honda στα 471cc και τέλος, τον μικρότερο κινητήρα αποκτά το CFMOTO 450MT στα 449cc με απόδοση ισχύος και ροπής στα 43,4 άλογα και 44 Nm αντίστοιχα, πολύ καλά νούμερα για τα κυβικά του με την έμφαση να δίνεται στην ροπή.
Τον πιο "μυώδη" κινητήρα από τα 6 έχει το QJMOTOR με την ροπή στα 54 Nm
Μάρκα | Τιμή | Κυβικά | Ισχύς Hp | Ρεζερβουάρ | Βάρος (πλήρες) | Μέση Κατανάλωση |
---|---|---|---|---|---|---|
DAYTONA MAVERICK 500 | 471 | 46 | 20 | 196 | 4,3 | |
VOGE DS 525X | 494 | 48 | 17 | 206 | 4,4 | |
HONDA NX 500 | 471 | 47,6 | 17,7 | 196 | 4,5 | |
QJMOTOR SRT 550S | 554 | 47,6 | 20,5 | 217 | 4,6 | |
CFMOTO 450MT | 449 | 43,4 | 17,5 | 192 | 4,7 | |
BENELLI TRK 502 X | 500 | 47,6 | 20 | 235 | 4,8 |
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Η μεγάλη αυτονομία, είναι ένα χαρακτηριστικό που δίνει σημαντικό πλεονέκτημα σε μία adventure μοτοσυκλέτα, καθώς η χρήση τους είναι διττή. Κινούνται τόσο στην άσφαλτο όσο και στο χώμα, με το δεύτερο να επιτάσσει πολλές φορές μεγαλύτερα αποθέματα καυσίμου, αφού μπορεί το κοντινότερο σημείο ανεφοδιασμού να είναι πολλά χιλιόμετρα μακριά. Το Maverick 500 με το ρεζερβουάρ 20 λίτρων μπορεί να βγάλει με ένα γέμισμα 465 χιλιόμετρα, ένα από τα υψηλότερα νούμερα στην κατηγορία ανεξαρτήτως κυβισμού. Το QJMOTOR βγάζει 445 χιλιόμετρα, το Benelli 416 χιλιόμετρα, το Honda 393 χιλιόμετρα, το Voge 386 χιλιόμετρα και τέλος το CFMOTO που είναι και το πιο ελαφρύ στα 192 κιλά γεμάτο, έχει αυτονομία 372 χιλιομέτρων. Το τελευταίο είναι και αυτό με τον πιο χωμάτινο προσανατολισμό, αφού είναι το μοναδικό με τροχούς 21 και 18 ιντσών εμπρός και πίσω και έχει τις μεγαλύτερες διαδρομές αναρτήσεων στα 200 χλστ και για τις δύο, ενώ είναι της KYB (Kayaba). Τα υπόλοιπα μοντέλα έχουν διάταξη 19-17 και όλα πλην των Honda και QJMOTOR έχουν ακτινωτούς τροχούς. Η QJ βέβαια φέρνει στην αγορά και την έκδοση 550 SX που αντί για χυτούς αλουμινένιους τροχούς, έχει ακτινωτούς και κοστίζει λίγα περισσότερα χρήματα, αλλά κατά τα άλλα δεν έχει καμία αλλαγή σε σχέση με το 550S.
Τον πιο χωμάτινο χαρακτήρα έχει το CFMOTO 450MT
Ο μέσος αγοραστής ψάχνει πλέον για μία μοτοσυκλέτα που θα τα κάνει όλα και δεν θα χρειάζεται δύο δίκυκλα για να ικανοποιεί το πάθος του για οδήγηση και την πρόκληση των καθημερινών μετακινήσεων. Αυτά λοιπόν τα μοντέλα είναι ιδανικά για αυτή την χρήση, καθώς κοστίζουν σε πολλές περιπτώσεις λιγότερο και από το μισό των Adventure μοντέλων μεγαλύτερων κατηγοριών από τα 800cc και πάνω, ενώ έχουν ταυτόχρονα και πολύ χαμηλότερο κόστος χρήσης, τόσο χάρη στα φθηνότερα service και ανταλλακτικά τους όσο και στην χαμηλότερη κατανάλωσή τους. Η γεωμετρία τους τα καθιστά ευκολοδήγητα ανάμεσα στην πυκνή κίνηση αλλά με την απόσταση της σέλας από το έδαφος να είναι κάπως αυξημένη σε σχέση με αυτή που βρίσκουμε στις περισσότερες καθαρά ασφάλτινες μοτοσυκλέτες, ίσως δυσκολέψουν κάποιους αναβάτες μετριότερου αναστήματος. Η ισχύς τους είναι αρκετή τόσο για την κίνηση σε πυκνό αστικό περιβάλλον όσο και για το ταξίδι στον αυτοκινητόδρομο, με το δικάβαλο και το φόρτωμα να μην αποτελεί διόλου πρόβλημα για τα μοντέλα αυτά. Παράλληλα οι αυξημένες δυνατότητες που σου δίνουν με τα μικτής χρήσης ελαστικά, τις μεγαλύτερες διαδρομές αναρτήσεων και τους μεγαλύτερους τροχούς, θα σου επιτρέψουν να ανακαλύψεις δασικά τοπία που από άσφαλτο δεν θα δεις αλλά και να δοκιμάσεις τις ικανότητές σου στην εκτός δρόμου οδήγηση. Εσύ ποιό θα επέλεγες και με βάση ποιό κριτήριο;
Καθημερινή χρήση και ταξίδια γίνονται με την ίδια ευκολία
Moto Traffic ΑΡΝΑΟΥΤΟΓΛΟΥ - ΣΙΑΦΑΚΑΣ: Εξουσιοδοτημένο Service SYM-DAYTONA
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr