Δίχρονος κινητήρας: Έτσι αναμειγνύεις σωστά καύσιμο και λάδι

Δίχρονος κινητήρας: Έτσι αναμειγνύεις σωστά καύσιμο και λάδι

Οι δίχρονοι κινητήρες μπορεί να είναι είδος προς εξαφάνιση, όμως ακόμα χρησιμοποιούνται σε πολλές εφαρμογές και όχι μόνο σε μοτοσυκλέτες.

Οι περισσότερες από τις σημερινές μοτοσικλέτες είναι τετράχρονες, υπάρχουν όμως ακόμα μερικές με δίχρονο κινητήρα, συνήθως scooter, motocross και enduro. Εκτός αυτού, μια μεγάλη γκάμα από μηχανήματα όπως αλυσοπρίονα, χορτοκοπτικά κ.α έχουν δίχρονους κινητήρες, ενώ πολλά σκάφη εφοδιάζονται με δίχρονες εξωλέμβιες.

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »

Αυτό το είδος κινητήρα χρειάζεται να έχει λάδι αναμιγμένο με καύσιμο για τη σωστή λίπανσή του. Πόσο λάδι όμως; Τα περισσότερα εγχειρίδια χρήστη συνιστούν αναλογίες μεταξύ 32: 1 και 40:1 είναι αρκετά κοινές. Δηλαδή, το μίγμα σας αποτελείται από 40 μέρη βενζίνης και ένα μέρος λαδιού.



Εάν εργάζεστε με το μετρικό σύστημα, είναι εύκολο: 10 cc λαδιού σε 400 cc καυσίμου. Ρίξτε τη σωστή ποσότητα λαδιού για δίχρονους κινητήρες και βενζίνης σε κατάλληλο δοχείο, ανακινήστε καλά και ρίξτε το στη δεξαμενή καυσίμου. Αν πάλι δεν έχετε κατάλληλο δοχείο, μπορείτε να βάλετε καύσιμο στο ρεζερβουάρ, να ρίξετε τη σωστή ποσότητα λαδιού και να τα αναμείξετε κουνώντας τη μοτοσυκλέτα με προσοχή.
Αν το λάδι είναι λίγο ή καθόλου θα προκληθεί σοβαρή βλάβη στον κινητήρα. Αν είναι πάρα πολύ, ο κινητήρας θα σταματήσει τον κινητήρα, αλλά χωρίς να δημιουργηθεί μόνιμη βλάβη.

Αυτό και πολλά ακόμα ενδιαφέροντα άρθρα θα βρείτε στο blog του toofast.gr.  

Εσείς έχετε κάποιο tip που κάνει πιο εύκολη την ανάμειξη καυσίμου και λαδιού;

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »