Πιο μακρύ, πιο ψηλό, πιο φαρδύ, με ψηλότερη σέλα, μακρύτερο μεταξόνιο, και μεγαλύτερες διαδρομές αναρτήσεων από το S 1000 R, και φυσικά με το απαραίτητο φέρινγκ, το S 1000 XR είναι σαφώς πιο επιβλητικό από το γυμνό μοντέλο της BMW. Με τα κριτήρια της Adventure κατηγορίας -και δη της ασφάλτινης κλίκας αυτής-, το S 1000 XR είναι μυώδες, με φαρδιά, ασφάλτινα ελαστικά, και με εξοπλισμό που φέρνει άμεσα στο μυαλό μοτοσικλέτα Superbike. Ανάποδο πιρούνι 46 χιλιοστών, ακτινικές δαγκάνες μπροστά, πλαίσιο δυο δοκών από αλουμίνιο, ψαλιδάρα, σταμπιλιζατέρ, επιθετικοί προβολείς με μια λεπτή κάθετη σειρά LED στη μέση τους, και ένας τερατώδης τοίχος από ψυγεία μπροστά, σε βάζουν αμέσως στο πνεύμα. Εδώ έχουμε κάτι ιδιαίτερο, ξεχωριστό, που ξεχειλίζει από δύναμη και τσαμπουκά. Κοντό τελικό εξάτμισης, τεράστιο καζανάκι (που ενοχλούσε οπτικά και στο S 1000 R), και τα απαραίτητα παραφερνάλια για τις ανέσεις των επιβαινόντων -σημειώστε πως αρκετά από αυτά αποτελούν έξτρα εξοπλισμό στη συγκεκριμένη μοτοσικλέτα δοκιμής, εξοπλισμό όμως που οι περισσότεροι πελάτες του XR θα θελήσουν να τοποθετήσουν στο μοντέλο. Σχάρα, βάσεις για βαλίτσες, χούφτες, πλαστική καρίνα, κ.α. Η ποιότητα κατασκευής είναι κορυφαία, τόσο σε πλαστικά, μέταλλα, συναρμογή και φινίρισμα, ενώ οι περισσότερες βίδες είναι torx. Τόσο από μακριά, κατά τη διάρκεια της δοκιμής το S 1000 XR συγκέντρωνε εύκολα βλέμματα θαυμασμού και εγκωμιαστικά σχόλια, ενώ οι ίδιες εντυπώσεις αφορούσαν και την κοντινή εξονυχιστική εξέταση.
Ducati World Premier 2026: Παρουσιάστηκε η Diavel V4 RS με 179 άλογα
Ducati World Premier 2026: Η Ducati παρουσίασε την νέα Multistrada V4 RS
CFMoto: Το 675NK συνεχίζει, έρχονται ανανεωμένα 450cc μοντέλα για το 2026
Lifan LF 125: Ασφαλές και οικονομικό με CBS και 2,3 λίτρα κατανάλωση
Honda CB1000 Hornet: 152 Made in Japan «κόκκινοι» ίπποι με τιμή 11.850 ευρώ
Προσιτά 125άρια με 16άρη τροχό εμπρός και ABS/TCS στον στάνταρ εξοπλισμό
Morbidelli SC 125 LX 2025 - Test
Triumph Trident 800: Πιάστηκε σε δοκιμές το νέο μεσαίο Roadster στην Ινδία
Marshal Cruiser: Διέρρευσαν τα σχέδια από το νέο κινεζικό custom με φουτουριστικό design
Νέα Honda CB 500 SF: Επίσημα το μεγάλο comeback της Super Four στην Κίνα
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.