Πιο μακρύ, πιο ψηλό, πιο φαρδύ, με ψηλότερη σέλα, μακρύτερο μεταξόνιο, και μεγαλύτερες διαδρομές αναρτήσεων από το S 1000 R, και φυσικά με το απαραίτητο φέρινγκ, το S 1000 XR είναι σαφώς πιο επιβλητικό από το γυμνό μοντέλο της BMW. Με τα κριτήρια της Adventure κατηγορίας -και δη της ασφάλτινης κλίκας αυτής-, το S 1000 XR είναι μυώδες, με φαρδιά, ασφάλτινα ελαστικά, και με εξοπλισμό που φέρνει άμεσα στο μυαλό μοτοσικλέτα Superbike. Ανάποδο πιρούνι 46 χιλιοστών, ακτινικές δαγκάνες μπροστά, πλαίσιο δυο δοκών από αλουμίνιο, ψαλιδάρα, σταμπιλιζατέρ, επιθετικοί προβολείς με μια λεπτή κάθετη σειρά LED στη μέση τους, και ένας τερατώδης τοίχος από ψυγεία μπροστά, σε βάζουν αμέσως στο πνεύμα. Εδώ έχουμε κάτι ιδιαίτερο, ξεχωριστό, που ξεχειλίζει από δύναμη και τσαμπουκά. Κοντό τελικό εξάτμισης, τεράστιο καζανάκι (που ενοχλούσε οπτικά και στο S 1000 R), και τα απαραίτητα παραφερνάλια για τις ανέσεις των επιβαινόντων -σημειώστε πως αρκετά από αυτά αποτελούν έξτρα εξοπλισμό στη συγκεκριμένη μοτοσικλέτα δοκιμής, εξοπλισμό όμως που οι περισσότεροι πελάτες του XR θα θελήσουν να τοποθετήσουν στο μοντέλο. Σχάρα, βάσεις για βαλίτσες, χούφτες, πλαστική καρίνα, κ.α. Η ποιότητα κατασκευής είναι κορυφαία, τόσο σε πλαστικά, μέταλλα, συναρμογή και φινίρισμα, ενώ οι περισσότερες βίδες είναι torx. Τόσο από μακριά, κατά τη διάρκεια της δοκιμής το S 1000 XR συγκέντρωνε εύκολα βλέμματα θαυμασμού και εγκωμιαστικά σχόλια, ενώ οι ίδιες εντυπώσεις αφορούσαν και την κοντινή εξονυχιστική εξέταση.
ASUS ADV125 – Το νέο Adventure Scooter έφτασε στην Ελλάδα!
Είναι τα αυτόματα κιβώτια το μέλλον της μοτοσυκλέτας;
Πεζοδρομημένα κέντρα: Οι διανομείς απ έξω, οι φορτωτές μέσα – Πού είναι η λογική;
Honda CRF 1100L Africa Twin E-Susp HRC Tricolor - Test
Honda CUV e: Νέο ηλεκτρικό scooter με 70 χλμ. αυτονομία και αποσπώμενες μπαταρίες
Test Shoei GT-Air 3: Το απόλυτο Touring κράνος της ιαπωνικής μάρκας (+Βίντεο)
SYM Arctic Route 2025 part 3 – Στον προθάλαμο της Αλάσκας
Moto Guzzi: Ξεκίνησαν οι αλλαγές στο εργοστάσιο!
Yamaha R1 με ενεργούς αεραγωγούς: Νέα πατέντα για αεροδυναμική και ψύξη μαζί
Κυρανάκης : Επιβράβευση στους δήμους που βοηθούν στην εφαρμογή του νέου ΚΟΚ
Νέο Beverly 310 & 400: Δύναμη, στυλ και τεχνολογία Euro5+ στη Piaggio Λυμπερόπουλος
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr