Ο τετρακύλινδρος εν σειρά κινητήρας του S 1000 XR προέρχεται από εκείνον του S 1000 R, και είναι ένας από τους δυνατότερους και πιο εντυπωσιακούς κινητήρες αυτή τη στιγμή στην κατηγορία. Εκατόν εξήντα άλογα στις 11.000 σαλ., και 11,4 κιλά ροπής στις 9.250 σαλ. Νούμερα που μέχρι πρότινος κανείς δεν φανταζόταν πως θα βλέπαμε σε αυτή την κατηγορία. Για καλύτερη και πιο ομαλή απόδοση στις χαμηλές και μεσαίες στροφές, οι αυλοί εισαγωγής έχουν διαφορετικό σχήμα, σε σχέση με το S 1000 RR, ενώ διαφορετικό είναι και το βύθισμα των βαλβίδων. Αυτό που βρίσκουμε για πρώτη φορά στο S 1000 XR, κάτι που δεν απαντάται στο S 1000 R, είναι το full E-Gas ride-by-wire σύστημα. Αυτό κάνει αισθητή την παρουσία του ακόμη και με σβηστό τον κινητήρα, καθώς όταν γυρίσετε το κλειδί στη θέση on και πριν πιέσετε τη μίζα, αν γυρίσετε το γκριπ του γκαζιού, ακούτε δυνατά τον ήχο των αισθητήρων, κάτι που δεν συμβαίνει στο S 1000 R. Κάθε κύλινδρος διαθέτει δύο εγχυτήρες καυσίμου στον ψεκασμό, ενώ στη στάνταρ έκδοση του S 1000 XR περιλαμβάνονται 2 riding modes, τα Rain και Road. Στο “Road” η απόκριση του γκαζιού είναι άμεση, ενώ εδώ τίθεται σε λειτουργία και σύστημα αποτροπής σούζας κατά την επιτάχυνση. Στο “Rain” η απόκριση του γκαζιού είναι πιο γλυκιά, δίχως η BMW να αναφέρει κάποια μείωση σε ιπποδύναμη. Ίσως είναι περιττό να αναφέρουμε πως, φυσικά, και στο “Rain” επενεργεί το σύστημα αποτροπής σούζας. Η μοτοσικλέτα δοκιμής διέθετε και το έξτρα πακέτο Dynamic, που αντί του “απλού” συστήματος ASC (Automatic Stability Control) της βασικής έκδοσης, διαθέτει προηγμένο DTC (Dynamic Traction Control), που χρησιμοποιεί αισθητήρες κλίσεις, για μεγαλύτερη ευαισθησία και ακρίβεια λειτουργίας στο σύστημα ελέγχου πρόσφυσης. Έτσι, στο “Dynamic” mode η απόκριση του γκαζιού είναι ακαριαία, ενώ το σύστημα αποτροπής της σούζας κάνει τα... στραβά μάτια, επιτρέποντας τις ομαλές σούζες (επεμβαίνει στις υπόλοιπες) κατά την επιτάχυνση. Μη φεύγετε ακόμη όμως, γιατί έχουμε και το “Dynamic Pro” mode, που ενεργοποιείται με μία φίσα κάτω από τη σέλα. Σε αυτό το mode, το σύστημα αποτροπής σούζας απενεργοποιείται, χαρίζοντας σας τον απόλυτο έλεγχο σε αυτό τον τομέα. Παράλληλα, όσο διατηρείτε τη φίσα στη θέση της, ABS και Traction Control παραμένουν απενεργοποιημένα, ακόμα κι αν σβήσετε τη μοτοσικλέτα και βγάλετε το κλειδί. Πέρα από το “Dynamic Pro” ο αναβάτης μπορεί να απενεργοποιήσει το ABS ή το Traction Control, ή και τα δύο μαζί. Σημειώστε πως μπορείτε να αλλάξετε riding mode με ένα κουμπί ακόμα και εν κινήσει, κρατώντας κλειστό το γκάζι. Στα έξτρα αξεσουάρ της μοτοσικλέτας δοκιμής περιλαμβανόταν και το Gear Shift Assist Pro, ένα προηγμένο σύστημα shifter για ανεβάσματα και κατεβάσματα ταχυτήτων δίχως τη βοήθεια του συμπλέκτη, και δίχως να κλείσετε το γκάζι. Και κάτι τελευταίο. Πρέπει να ακούσετε το πρωτοφανές μουγκρητό που κάνει, όταν παίρνει μπροστά αυτό το μοτέρ, γιατί ότι και να πούμε εμείς λίγο θα είναι, τόσο για αυτό, όσο και για τα λίγα, αλλά μπάσα και χορταστικά σκασίματα στο κλείσιμο του γκαζιού! Τρέλα σκέτη!
Τα καλύτερα Adventure στα 300cc με κάτω από 6.500 ευρώ
Kawasaki W230 και Meguro S1: ρετρό αντίδοτο στα σκούτερ με 20 ίππους
Υamaha R125 2025: Μέτρηση κλίσης, νέα χρώματα και Euro5+
Κινέζικες μοτοσυκλέτες μόνο στο όνομα ή και στη χάρη;
Vespa Primavera Elettrica - Test
Test Tucano Urbano Bibwarm: Θερμαινόμενη λαιμουδιέρα σπό 60 ευρώ
ESF E-Ride Liberty: Χωρίς άδεια οδήγησης και με αυτονομία 50 χιλιομέτρων
Νέες πληροφορίες για την αγωνιστική Ducati του 2027
Από το γραφείο στο 24hrs Hellas Rally με Suzuki V-STROM 800 DE
Σαρώνει στις πωλήσεις η Yamaha MT-09 Υ-ΑΜΤ
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr