Η θέση που τοποθετείται ο αναβάτης είναι άνετη, με τα άκρα του να πέφτουν σε φυσικές γωνίες, και το τιμόνι δίνει καλό έλεγχο, ενώ κόβει πολύ και είναι άριστο στους ελιγμούς. Η σέλα είναι αρκετά χαμηλή για να βολευτούν όλα τα αναστήματα, διαθέτει μπόλικο αφρώδες, σωστής πυκνότητας, και θα σας κρατήσει άνετους σε όλες τις διαδρομές πάνω στο Trevis. Δυστυχώς δεν ανοίγει από τον κεντρικό διακόπτη, αλλά από το πλάι του scooter.
Ο τροχός 14 ιντσών πίσω σκοπό έχει να αυξήσει τη χωρητικότητα του αποθηκευτικού χώρου κάτω από τη σέλα, αλλά δυστυχώς αυτός δεν χωράει full-face κράνος, παρά μόνο jet. Παρόλα αυτά είναι αρκετά μεγάλος, και σε συνδυασμό με τη μικρή σχάρα που διαθέτει στο στάνταρ εξοπλισμό, και με την επίπεδη ποδιά με το γάντζο μπροστά θα σας βοηθήσει να κουβαλήσετε τα ψώνια από το σούπερ-μάρκετ δίχως πολλές παραχωρήσεις. Σημειώστε πως όταν αφήνετε τη σέλα να πέσει για να κλείσει, εκείνη κλείνει πάντα σωστά και άμεσα, και δεν κοπανάει δεξιά κι αριστερά όπως με αρκετά άλλα scooter.
Το Trevis έχει μίζα, έχει όμως και μανιβέλα! Έτσι αυξάνεται κατακόρυφα η χρηστικότητα του στα δύσκολα, καθώς αντίθετα με τα περισσότερα scooter, αν στο χειμώνα, ή στην ακινησία μείνετε από μπαταρία, αυτό δεν θα σημάνει την ακινητοποίηση σας! Και με τους δύο τρόπους εκκίνησης, το χειμώνα θέλει λίγο γκάζι για να εκκινήσει.
Πολύ καλοί αποδείχτηκαν οι καθρέπτες, με άριστο οπτικό πεδίο, ενώ δεν θολώνουν ποτέ καθώς δεν υπάρχουν κραδασμοί πουθενά. Ασθενική η κόρνα, ασθενικά και τα φώτα που μάλλον χρησιμεύουν πιο πολύ για να σας βλέπουν παρά για να βλέπετε μακριά εσείς το βράδυ. Ιδιαίτερα λιτά τα όργανα, που αποτελούνται από αναλογικό κοντέρ, ένδειξη βενζίνης και ένδειξη θερμοκρασίας, με ολικό χιλιομετρητή και 2 λυχνίες, προβολέα και φλας. Ούτε μερικό χιλιομετρητή θα βρείτε, ούτε καν ρολόι.
Το Trevis διαθέτει τόσο μονό, όσο και διπλό σταντ, ενώ ανεβαίνει σχετικά εύκολα στο δεύτερο. Στα θετικά του Trevis, το ότι χρησιμοποιώντας τα τρία εργαλεία που διαθέτει (σταυροκατσάβιδο, άλεν και γερμανοπολύγωνο) ξεβιδώνεις σχεδόν όλο το σκούτερ! Ποιοτική λεπτομέρεια στην κλειδαριά της σέλας, που διαθέτει ένα εξωτερικό δαχτυλίδι σε μπλε χρώμα. Προσοχή θέλουν τα φώτα, καθώς δεν είναι συνεχώς αναμμένα, με τον αναβάτη να μπορεί να τα κλείσει. Αν τα κλείσεις μια φορά, δυστυχώς εύκολα τα ξεχνάς κλειστά, γεγονός που μειώνει την ασφάλεια σου. Προτείνουμε να τα αφήσετε πάντα ανοιχτά, ενώ στον τομέα της ασφάλειας, τα εύσημα παίρνει το Trevis και για την ύπαρξη αλάρμ.