πλαίσιο χωροδικτύωμα από χρωμιομολυβδαινιούχο ατσάλι, που πατάει πάνω στο σχέδιο του προηγούμενου μοντέλου, είναι όμως ενισχυμένο, και με βελτιωμένο design, χρησιμοποιώντας λιγότερα κομμάτια. Στις αναρτήσεις, μπροστά βρίσκουμε ένα ανάποδο πιρούνι 48 χλστ. της WP με διαδρομή 250 χλστ., που χρησιμοποιεί την προηγμένη λύση της ξεχωριστής ρύθμισης -δίχως εργαλεία παρακαλώ- απόσβεσης συμπίεσης στο ένα καλάμι, και απόσβεσης επαναφοράς στο άλλο. Πίσω το 690 Enduro R διαθέτει μονό αμορτισέρ και πάλι από τη WP, με ρύθμιση προφόρτισης, απόσβεσης επαναφοράς και απόσβεσης συμπίεσης low και high, χαρίζοντας σας απέραντο εύρος ρυθμίσεων, ώστε να φέρετε τη μοτοσικλέτα απολύτως στα μέτρα σας. Μάλιστα για να μη χαθείτε, το επίσημο manual της μοτοσικλέτας -το κατεβάζετε και από το διαδίκτυο χωρίς χρέωση- προσφέρει οδηγό ρύθμισης ανάλογα με τη χρήση που θέλετε να κάνετε. Όσον αφορά στα φρένα, οι δαγκάνες της Brembo κάνουν άριστη δουλειά, παρέχοντας δύναμη και πληροφόρηση σε όλα τα τερέν, ενώ το Enduro R διαθέτει και σύστημα ABS 9Μ+ της Bosch για να σας σώσει στα δύσκολα. Το ABS απενεργοποιείται με το πάτημα ενός κουμπιού για χρήση εκτός δρόμου, ενώ στα προαιρετικά αξεσουάρ του Enduro R υπάρχει και καλωδιάκι για να μπορείτε να απενεργοποιείτε το ABS μόνο στον πίσω τροχό, κρατώντας το On στον μπροστινό.