Κλασικές λύσεις έχει ακολουθήσει η γαλλική εταιρία σε αυτούς τους τομείς όσον αφορά στοDjango. Το πλαίσιο είναι ατσάλινο σωληνωτό και το κοστούμι τουDjango, αν και προέρχεται από το “μεταλλικό” παρελθόν, είναι φυσικά πλαστικό. ΗPeugeotείναι ιδιαίτερα περήφανη για αυτό, αφού ήταν ο πρώτος κατασκευαστής που πέρασε στην παραγωγήscooterμε πλαστικό κοστούμι! Για τον εμπρός τροχό οι Γάλλοι χρησιμοποίησαν ένα σεβαστών διαστάσεων συμβατικό πιρούνι με διάμετρο καλαμιών στα 40 χλστ. (!), ενώ πίσω βλέπουμε ένα παράκεντρα τοποθετημένο αμορτισέρ που ρυθμίζεται ως προς την προφόρτιση σε πέντε θέσεις. Στον τομέα των φρένων η Peugeotδεν αμέλησε τοDjango. Εμπρός και πίσω φέρει δίσκους διαμέτρου 200 χλστ. και δαγκάνες δύο εμβόλων. Πιο σημαντική από όλα είναι η ύπαρξη συστήματος συνδυασμένης πέδησης (Synchro Braking Concept-SBC).Hαριστερή μανέτα μοιράζει τη δύναμη της πέδησης εμπρός και πίσω, και η δεξιά δίνει μια έξτρα ώθηση στη δαγκάνα του εμπρός δισκόφρενου. Στην πράξη το σύστημα λειτουργεί πολύ καλά και με ταχύτητες πόλης (60-70 χλμ./ώρα) καταφέρνει να σταματά τοDjangoγρήγορα και χωρίς παρατράγουδα ακόμη και σε βρεγμένο ελληνικό οδόστρωμα!