Το πλαίσιο του ST προέρχεται από τα SR και αυτό μόνο καλά νέα μπορεί να είναι, αφού οι ατσάλινοι σωλήνες του δεν αντιμετωπίζουν κανένα πρόβλημα με τις δυνάμεις που έχουν να διαχειριστούν. Το ίδιο ισχύει για το συμβατικό πιρούνι αλλά και για τα δύο αμορτισέρ τα οποία ρυθμίζονται ως προς την προφόρτιση των ελατηρίων τους. Καλά είναι τα νέα και στον τομέα της πέδησης αφού ένας δίσκος διαμέτρου 260 χλστ. συνδυάζεται εμπρός με δαγκάνα δύο εμβόλων, ενώ πίσω έχει τοποθετηθεί δίσκος διαμέτρου 240 χλστ. και δαγκάνα μονού εμβόλου. Τα φρένα του Symphony ST συνδυάζονται μεταξύ τους με το αποτέλεσμα να είναι πολύ καλό κάτω από όλες τις συνθήκες. Μπορεί η αίσθηση που προσφέρουν να είναι ξύλινη, αλλά η απόδοσή τους έρχεται με γραμμικό τρόπο και το CBS κάνει σωστή κατανομή της πέδησης μεταξύ τω δύο τροχών. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα ο αναβάτης να νιώθει πάντα σίγουρος για την ικανότητα του ST να ακινητοποιείται γρήγορα και με ασφάλεια και με ένα σετ ελαστικά καλύτερης ποιότητας το ίδιο θα γίνεται και σε βρεγμένο οδόστρωμα.