Το νέο αερόψυκτο μονοκύλινδρο μοτέρ που χρησιμοποιεί το ST είναι το ίδιο που κινεί και το νέο Fiddle III 200i και φέρει για την τροφοδοσία του ηλεκτρονικό ψεκασμό. Και σε αυτή την περίπτωση η πραγματική χωρητικότητα ανέρχεται στα 169 κ.εκ. με το το “βάπτισμα” του Symphony ST ως “200” να αποτελεί μια μόδα που ξεκίνησε από τον χώρο του αυτοκινήτου και πέρασε σιγά σιγά στους δύο τροχούς και φυσικά στα scooter. Το εν λόγω μοτέρ έχει σχεδιαστεί με στόχο το χαμηλό κόστος παραγωγής, τη μακροζωία και την οικονομία σε χρήση και συντήρηση, χωρίς να γίνονται θυσίες στον τομέα της πολιτισμένης λειτουργίας. Όπως και στο Fiddle έτσι και στο νέο Symphony ST, η απόδοση του ήσυχου σε λειτουργία μοτέρ εκπλήσσει ευχάριστα. Είναι όντως πολιτισμένο σε λειτουργία, παράγει ελάχιστους κραδασμούς, μόνο σε συγκεκριμένες στροφές που δεν ενοχλούν ποτέ, και σε συνδυασμό με την πολύ καλή μετάδοση του κιβωτίου προσφέρει καλές επιταχύνσεις από στάση αλλά και εν κινήσει. Η απόδοσή του δεν απογοητεύει ούτε στον αυτοκινητόδρομο αφού διατηρεί άνετα ταχύτητες της τάξης των 110 χλμ./ώρα, ενώ σε σχέση με το Fiddle παρουσιάζεται ακόμη πιο οικονομικός σε κατανάλωση. Η μέση τιμή που είδαμε κατά τη διάρκεια της δοκιμής δεν ξεπέρασε τα 3,3 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα.