Το νέο Symphony ST, το κορυφαίο μέχρι στιγμής στην best seller σειρά της SYM, δείχνει να έχει ό,τι ακριβώς χρειάζεται κάποιος για να κινηθεί γρήγορα στο αστικό περιβάλλον. H υψηλότερη τιμή του σε σχέση με τα υπόλοιπα Symphony ανταποκρίνεται τελικά πλήρως στην εικόνα που παρουσιάζει όσον αφορά στην προσεγμένη σχεδίασή του, στην καλή ποιότητα κατασκευής, τον νέο πιο πολιτισμένο και οικονομικό κινητήρα του αλλά και τη συνολική του απόδοση στο δρόμο. Αυτή η τιμή βρίσκεται πλέον σε ευθεία αντιπαράθεση με άλλα ανταγωνιστικά μοντέλα, αλλά εξακολουθεί να είναι σημαντικά χαμηλότερη σε σχέση με τα ακριβότερα...προσιτά scooter με τροχούς 16 ιντσών και επίπεδη ποδιά. Απέναντι σε όλα το νέo Symphony ST δεν έχει να φοβηθεί τίποτα αφού παρουσιάζει ένα ολοκληρωμένο και ώριμο χαρακτήρα με δυνατά χαρτιά σε όλους τους επιμέρους τομείς, τον οποίο δεν έχετε παρά να γνωρίσετε και εσείς οι ίδιοι.
Τεχνικά
Χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4T, 1Κ, A/Ψ,2β |
Κυβισμός (κ.εκ.) |
168,9 |
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ). |
80x74 |
Συμπίεση (:1) |
Δ.Α. |
Ισχύς (ίπποι/σ.αλ.) |
11,8/7.500 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
1,27/5.500 |
Τροφοδοσία |
Ηλ. Ψεκασμός |
Χωρητ. Ρεζερβουάρ / ρεζέρβας (λίτρα) |
7,5 |
Κατανάλωση (λίτρα/100χλμ.) |
3,3 |
Βάρος (kg) |
122 |
Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα) |
120 |
|
|
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
Τύπος |
Ατσάλινο σωληνωτό |
Αναρτήσεις Ε |
Τηλσκοπικό πιρούνι |
Διαδρομή (χλστ.) |
100 |
Αναρτήσεις Π |
Δυο αμορτισέρ, ΠΕ |
Διαδρομή (χλστ.) |
80 |
Φρένα Ε |
Δ/260, διπίστονη δαγκάνα CBS |
Φρένα Π |
Δ /240, διπίστονη δαγκάνα, CBS |
|
|
Τροχοί-Ελαστικά |
|
Ελαστικό Ε |
110/70-16’’ |
Ελαστικό Π |
110/70-16’’ |
|
|
Διαστάσεις |
|
Μήκος (χλστ.) |
1.995 |
Πλάτος (χλστ.) |
725 |
Μεταξόνιο (χλστ.) |
1.350 |
Ύψος σέλας (χλστ.) |
790 |
|
|
Εξοπλισμός |
|
ABS |
- |
Μίζα |
Y |
Μανιβέλα |
- |
Στροφόμετρο |
Y |
Κοντέρ |
Y |
Ένδειξη θερμοκρασίας |
- |
Ένδειξη βενζίνης |
Y |
Μερικός χιλιομετρητής |
Y |
Φέρινγκ |
- |
Ρυθμιζόμενες μανέτες |
- |
Κεντρικό σταντ |
Y |
Πλάγιο σταντ |
Y |
Σχάρα |
Y |
Κλειδαριά κράνους |
- |
Ρυθμιζόμενη εμπρόσθια ανάρτηση |
- |
Ρυθμιζόμενη πίσω ανάρτηση |
Υ |
Κυριαρχική νίκη του Martin στον αγώνα Sprint του Misano
Pole position για τον Francesco Bagnaia στο Misano
Κράτησέ τη για πάντα σαν καινούργια!
Kawasaki Eliminator 500 – Test
Παρουσίαση: Bel-Ray EXP Synthetic Ester Blend
QJMOTOR SRF 125: «Μουράτο» fun bike για ατελείωτο παιχνίδι
Αναβίωση μοτοσυκλετών με καλάθι: νέο sidecar με κινητήρα CFMOTO
Κυκλοφόρησε νέο ρετρό από τη Jawa
Piaggio Group Περιστέρι: Διαθέσιμο και το νέο Blu Zaffiro για το Medley
Moto Ψαρράκης: Όλα όσα χρειάζεται το SYM σου
Επεκτείνει την σειρά σπορ μοτοσυκλετών της η QJMOTOR
Dorna Sports και FIM ανανεώνουν τη συμφωνία τους μέχρι το 2060
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr