Το νέο Symphony ST, το κορυφαίο μέχρι στιγμής στην best seller σειρά της SYM, δείχνει να έχει ό,τι ακριβώς χρειάζεται κάποιος για να κινηθεί γρήγορα στο αστικό περιβάλλον. H υψηλότερη τιμή του σε σχέση με τα υπόλοιπα Symphony ανταποκρίνεται τελικά πλήρως στην εικόνα που παρουσιάζει όσον αφορά στην προσεγμένη σχεδίασή του, στην καλή ποιότητα κατασκευής, τον νέο πιο πολιτισμένο και οικονομικό κινητήρα του αλλά και τη συνολική του απόδοση στο δρόμο. Αυτή η τιμή βρίσκεται πλέον σε ευθεία αντιπαράθεση με άλλα ανταγωνιστικά μοντέλα, αλλά εξακολουθεί να είναι σημαντικά χαμηλότερη σε σχέση με τα ακριβότερα...προσιτά scooter με τροχούς 16 ιντσών και επίπεδη ποδιά. Απέναντι σε όλα το νέo Symphony ST δεν έχει να φοβηθεί τίποτα αφού παρουσιάζει ένα ολοκληρωμένο και ώριμο χαρακτήρα με δυνατά χαρτιά σε όλους τους επιμέρους τομείς, τον οποίο δεν έχετε παρά να γνωρίσετε και εσείς οι ίδιοι.
Τεχνικά
Χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4T, 1Κ, A/Ψ,2β |
Κυβισμός (κ.εκ.) |
168,9 |
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ). |
80x74 |
Συμπίεση (:1) |
Δ.Α. |
Ισχύς (ίπποι/σ.αλ.) |
11,8/7.500 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
1,27/5.500 |
Τροφοδοσία |
Ηλ. Ψεκασμός |
Χωρητ. Ρεζερβουάρ / ρεζέρβας (λίτρα) |
7,5 |
Κατανάλωση (λίτρα/100χλμ.) |
3,3 |
Βάρος (kg) |
122 |
Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα) |
120 |
|
|
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
Τύπος |
Ατσάλινο σωληνωτό |
Αναρτήσεις Ε |
Τηλσκοπικό πιρούνι |
Διαδρομή (χλστ.) |
100 |
Αναρτήσεις Π |
Δυο αμορτισέρ, ΠΕ |
Διαδρομή (χλστ.) |
80 |
Φρένα Ε |
Δ/260, διπίστονη δαγκάνα CBS |
Φρένα Π |
Δ /240, διπίστονη δαγκάνα, CBS |
|
|
Τροχοί-Ελαστικά |
|
Ελαστικό Ε |
110/70-16’’ |
Ελαστικό Π |
110/70-16’’ |
|
|
Διαστάσεις |
|
Μήκος (χλστ.) |
1.995 |
Πλάτος (χλστ.) |
725 |
Μεταξόνιο (χλστ.) |
1.350 |
Ύψος σέλας (χλστ.) |
790 |
|
|
Εξοπλισμός |
|
ABS |
- |
Μίζα |
Y |
Μανιβέλα |
- |
Στροφόμετρο |
Y |
Κοντέρ |
Y |
Ένδειξη θερμοκρασίας |
- |
Ένδειξη βενζίνης |
Y |
Μερικός χιλιομετρητής |
Y |
Φέρινγκ |
- |
Ρυθμιζόμενες μανέτες |
- |
Κεντρικό σταντ |
Y |
Πλάγιο σταντ |
Y |
Σχάρα |
Y |
Κλειδαριά κράνους |
- |
Ρυθμιζόμενη εμπρόσθια ανάρτηση |
- |
Ρυθμιζόμενη πίσω ανάρτηση |
Υ |
Honda CL500 2025: Νέα χρώματα και βελτιώσεις στην εργονομία για την Ιαπωνία
Kawasaki Z1100 2026: Αποκαλύφθηκαν τα σχέδια του νέου naked
Honda WN7: Η πρώτη ηλεκτρική μοτοσυκλέτα της Honda έρχεται το 2026
Yamaha Tracer 7 2025: CP2 κινητήρας Euro5+ στα 72,4 άλογα με ήχο που θυμίζει V-twin
Mitsubishi Silver Pigeon: Ένα scooter που σημάδεψε τη μεταπολεμική Ιαπωνία
Μπορούν οι Κινέζοι να πετύχουν ό,τι οι Ιάπωνες πριν δεκαετίες;
Voge SR16 200 ACC: Ανακοινώθηκε μόλις η τιμή στα 2.995 ευρώ
Yamaha WR250F & WR450F 2026: «Κλειδώνουν» με νέο αντικλεπτικό ECU lock
ΕΣΚΑΣΕ ΤΩΡΑ: Κατασκοπευτικές φωτογραφίες από μια νέα μικρή Yamaha adventure on-off
Triumph: Δυό νέες ειδικές εκδόσεις για το 2026 Street Triple 765 RX και Moto2 Edition
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.