Το νέο Symphony ST, το κορυφαίο μέχρι στιγμής στην best seller σειρά της SYM, δείχνει να έχει ό,τι ακριβώς χρειάζεται κάποιος για να κινηθεί γρήγορα στο αστικό περιβάλλον. H υψηλότερη τιμή του σε σχέση με τα υπόλοιπα Symphony ανταποκρίνεται τελικά πλήρως στην εικόνα που παρουσιάζει όσον αφορά στην προσεγμένη σχεδίασή του, στην καλή ποιότητα κατασκευής, τον νέο πιο πολιτισμένο και οικονομικό κινητήρα του αλλά και τη συνολική του απόδοση στο δρόμο. Αυτή η τιμή βρίσκεται πλέον σε ευθεία αντιπαράθεση με άλλα ανταγωνιστικά μοντέλα, αλλά εξακολουθεί να είναι σημαντικά χαμηλότερη σε σχέση με τα ακριβότερα...προσιτά scooter με τροχούς 16 ιντσών και επίπεδη ποδιά. Απέναντι σε όλα το νέo Symphony ST δεν έχει να φοβηθεί τίποτα αφού παρουσιάζει ένα ολοκληρωμένο και ώριμο χαρακτήρα με δυνατά χαρτιά σε όλους τους επιμέρους τομείς, τον οποίο δεν έχετε παρά να γνωρίσετε και εσείς οι ίδιοι.
|
Τεχνικά
Χαρακτηριστικά |
|
|
Κινητήρας |
4T, 1Κ, A/Ψ,2β |
|
Κυβισμός (κ.εκ.) |
168,9 |
|
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ). |
80x74 |
|
Συμπίεση (:1) |
Δ.Α. |
|
Ισχύς (ίπποι/σ.αλ.) |
11,8/7.500 |
|
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
1,27/5.500 |
|
Τροφοδοσία |
Ηλ. Ψεκασμός |
|
Χωρητ. Ρεζερβουάρ / ρεζέρβας (λίτρα) |
7,5 |
|
Κατανάλωση (λίτρα/100χλμ.) |
3,3 |
|
Βάρος (kg) |
122 |
|
Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα) |
120 |
|
|
|
|
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
|
Τύπος |
Ατσάλινο σωληνωτό |
|
Αναρτήσεις Ε |
Τηλσκοπικό πιρούνι |
|
Διαδρομή (χλστ.) |
100 |
|
Αναρτήσεις Π |
Δυο αμορτισέρ, ΠΕ |
|
Διαδρομή (χλστ.) |
80 |
|
Φρένα Ε |
Δ/260, διπίστονη δαγκάνα CBS |
|
Φρένα Π |
Δ /240, διπίστονη δαγκάνα, CBS |
|
|
|
|
Τροχοί-Ελαστικά |
|
|
Ελαστικό Ε |
110/70-16’’ |
|
Ελαστικό Π |
110/70-16’’ |
|
|
|
|
Διαστάσεις |
|
|
Μήκος (χλστ.) |
1.995 |
|
Πλάτος (χλστ.) |
725 |
|
Μεταξόνιο (χλστ.) |
1.350 |
|
Ύψος σέλας (χλστ.) |
790 |
|
|
|
|
Εξοπλισμός |
|
|
ABS |
- |
|
Μίζα |
Y |
|
Μανιβέλα |
- |
|
Στροφόμετρο |
Y |
|
Κοντέρ |
Y |
|
Ένδειξη θερμοκρασίας |
- |
|
Ένδειξη βενζίνης |
Y |
|
Μερικός χιλιομετρητής |
Y |
|
Φέρινγκ |
- |
|
Ρυθμιζόμενες μανέτες |
- |
|
Κεντρικό σταντ |
Y |
|
Πλάγιο σταντ |
Y |
|
Σχάρα |
Y |
|
Κλειδαριά κράνους |
- |
|
Ρυθμιζόμενη εμπρόσθια ανάρτηση |
- |
|
Ρυθμιζόμενη πίσω ανάρτηση |
Υ |
Test Ride Voge: DS625X, DS800X Rally & SR16 200 – Οδήγησε τα αγαπημένα σου Voge!
Royal Alloy GT2 125 ABS TCS Touring: Με 14 ίππους , Traction control και δικάναλο ABS
Τα naked A2 κατηγορίας με τη χαμηλότερη κατανάλωση
Kove MAVERICK 510X: Νέα πρόταση στα μεσαία adventure με έμφαση στον εξοπλισμό
CFMOTO 450CL-C MY26: Παρουσιάστηκε αναβαθμισμένο εμφανισιακά και πιο άνετο
Best Moto 2026: 30 χρόνια θεσμός – Ψήφισε & κέρδισε ένα Zontes 368G
Moto Ξουχέλλης: Eπίσημος συνεργάτης Kawasaki /ΚSR Group
ΕΛ.ΑΣ.: Συνάντηση με την Πέτρος Πετρόπουλος ΑΕΒΕ για δωρεά ηλεκτρικών μοτοσυκλετών
Νέος δίχρονος κινητήρας της GM: Πατέντα με e-Turbo και θυρίδες χιτωνίου αλλάζει τα δεδομένα
Vespa Slitta Babbo Natale: Το πιο χριστουγεννιάτικο concept της Piaggio στο κέντρο του Μιλάνου
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.