Ο δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας με τους δύο επί κεφαλής εκκεντροφόρους δέχτηκε μικρές αλλαγές με στόχο τη μείωση των τριβών και κατ’ επέκταση της κατανάλωσης. Οι πιο σημαντικές είναι τα νέα ελατήρια των βαλβίδων και των πιστονιών αλλά και τα νέα και μικρότερα μπεκ. Νέο είναι και το τελικό της μετάδοσης με μεγαλύτερο καταλύτη με το μοτέρ να είναι πλέον Euro 3. Αλλαγές έχουμε και στο CVT κιβώτιο, με τον ανασχεδιασμένο συμπλέκτη να έχει πλέον 35% λιγότερες τριβές, σύμφωνα με τη Suzuki. Επίσης, χάρη στις λιγότερες στροφές που λειτουργεί το μοτέρ στις χαμηλές ταχύτητες, έχουν περιοριστεί οι απότομες αντιδράσεις της μετάδοσης στο άνοιγμα και κλείσιμο του γκαζιού.
Να θυμίσουμε ότι ο αναβάτης μπορεί να επιλέξει μεταξύ τριών διαφορετικών ρυθμίσεων για τη μετάδοση. Το “D” είναι η στάνταρ ρύθμιση για την αυτόματη μετάδοση, έπειτα υπάρχει η “Power” που κρατά τις στροφές του μοτέρ ψηλότερα, ενώ υπάρχει και η “Manual” που “μετατρέπει” το κιβώτιο σε χειροκίνητο και επιτρέπει στον αναβάτη να αλλάζει σχέσεις (6 συνολικά) μέσω κουμπιών στο αριστερό γκριπ.