Σαν αυθεντικό maxi scooter, το Burgman 650 εκπληρώνει απόλυτα το σκοπό του αφού δύσκολα συναντάς άλλο “καθημερινό” δίτροχο που να προσφέρει τόση άνεση και πολυτέλεια. Το καθημερινό μπαίνει σε εισαγωγικά αφού από τη μία στιγμή στην άλλη το ιαπωνικό scooter μπορεί να μεταμορφωθεί στο απόλυτο δίτροχο GT και να σε φτάσει στην άλλη άκρη της Ελλάδας ατσαλάκωτο και ξεκούραστο. Με ιδιαίτερα πλούσιο στάνταρ εξοπλισμό, υψηλή ποιότητα κατασκευής και μια τιμή σημαντικά χαμηλότερη από τον ανταγωνισμό-η χαμηλότερη ever για Burgman 650-το ανανεωμένο ιαπωνικό scooter είναι μια άκρως δελεαστική πρόταση, για τους φίλους των maxi GT, την οποία και δεν πρέπει να αγνοήσουν.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4T, 2K, Y/Ψ,8β |
Κυβισμός (κ.εκ.) |
638 |
Διάμετρος x
Διαδρομή (χλστ.) |
69x53,4 |
Συμπίεση (:1) |
11,2 |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
56/7.000 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
6,32/5.000 |
Τροφοδοσία |
Ψεκασμός |
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ (λίτρα) |
15 |
Κατανάλωση (λίτρα/100 χλμ.) |
5,2 |
Βάρος, γεμάτο (κιλά) |
277 |
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) |
188 |
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
Τύπος |
Ατσάλινο σωληνωτό |
Αναρτήσεις Ε |
Τηλεσκοπικό πιρούνι, 41 χλστ. |
Διαδρομή (χλστ.) |
110 |
Αναρτήσεις Π |
Δύο αμορτισέρ, ΠΕ |
Διαδρομή (χλστ.) |
100 |
Φρένα Ε (χλστ.) |
2Δ, 260 χλστ., διπίστονες δαγκάνες, ABS |
Φρένα Π (χλστ.) |
Δ, 250 χλστ., διπίστονη δαγκάνα, ABS |
Εξοπλισμός |
|
ABS |
Y |
Μίζα |
Y |
Μανιβέλα |
_ |
Στροφόμετρο |
Y |
Κοντέρ |
Y |
Ένδειξη θερμοκρασίας |
Y |
Ένδειξη βενζίνης |
Y |
Μερικός χιλιομετρητής |
Y |
Φέρινγκ |
Y |
Ρυθμιζόμενες μανέτες |
Y |
Κεντρικό σταντ |
Y |
Πλάγιο σταντ |
Y |
Σχάρα |
_ |
Κλειδαριά κράνους |
Y |
Ρυθμιζόμενη εμπρόσθια ανάρτηση |
_ |
Ρυθμιζόμενη πίσω ανάρτηση |
Υ |
Τροχοί-ελαστικά |
|
Ελαστικό Ε |
120/70-15΄΄ |
Ελαστικό Π |
160/60-14΄΄ |
Διαστάσεις |
|
Μήκος (χλστ.) |
2.265 |
Πλάτος (χλστ.) |
810 |
Μεταξόνιο (χλστ.) |
1.585 |
Ύψος σέλας (χλστ.) |
760 |
Κυριαρχική νίκη του Martin στον αγώνα Sprint του Misano
Pole position για τον Francesco Bagnaia στο Misano
Κράτησέ τη για πάντα σαν καινούργια!
Kawasaki Eliminator 500 – Test
Παρουσίαση: Bel-Ray EXP Synthetic Ester Blend
QJMOTOR SRF 125: «Μουράτο» fun bike για ατελείωτο παιχνίδι
Αναβίωση μοτοσυκλετών με καλάθι: νέο sidecar με κινητήρα CFMOTO
Κυκλοφόρησε νέο ρετρό από τη Jawa
Piaggio Group Περιστέρι: Διαθέσιμο και το νέο Blu Zaffiro για το Medley
Moto Ψαρράκης: Όλα όσα χρειάζεται το SYM σου
Επεκτείνει την σειρά σπορ μοτοσυκλετών της η QJMOTOR
Dorna Sports και FIM ανανεώνουν τη συμφωνία τους μέχρι το 2060
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr