Σαν αυθεντικό maxi scooter, το Burgman 650 εκπληρώνει απόλυτα το σκοπό του αφού δύσκολα συναντάς άλλο “καθημερινό” δίτροχο που να προσφέρει τόση άνεση και πολυτέλεια. Το καθημερινό μπαίνει σε εισαγωγικά αφού από τη μία στιγμή στην άλλη το ιαπωνικό scooter μπορεί να μεταμορφωθεί στο απόλυτο δίτροχο GT και να σε φτάσει στην άλλη άκρη της Ελλάδας ατσαλάκωτο και ξεκούραστο. Με ιδιαίτερα πλούσιο στάνταρ εξοπλισμό, υψηλή ποιότητα κατασκευής και μια τιμή σημαντικά χαμηλότερη από τον ανταγωνισμό-η χαμηλότερη ever για Burgman 650-το ανανεωμένο ιαπωνικό scooter είναι μια άκρως δελεαστική πρόταση, για τους φίλους των maxi GT, την οποία και δεν πρέπει να αγνοήσουν.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4T, 2K, Y/Ψ,8β |
Κυβισμός (κ.εκ.) |
638 |
Διάμετρος x
Διαδρομή (χλστ.) |
69x53,4 |
Συμπίεση (:1) |
11,2 |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
56/7.000 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
6,32/5.000 |
Τροφοδοσία |
Ψεκασμός |
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ (λίτρα) |
15 |
Κατανάλωση (λίτρα/100 χλμ.) |
5,2 |
Βάρος, γεμάτο (κιλά) |
277 |
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) |
188 |
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
Τύπος |
Ατσάλινο σωληνωτό |
Αναρτήσεις Ε |
Τηλεσκοπικό πιρούνι, 41 χλστ. |
Διαδρομή (χλστ.) |
110 |
Αναρτήσεις Π |
Δύο αμορτισέρ, ΠΕ |
Διαδρομή (χλστ.) |
100 |
Φρένα Ε (χλστ.) |
2Δ, 260 χλστ., διπίστονες δαγκάνες, ABS |
Φρένα Π (χλστ.) |
Δ, 250 χλστ., διπίστονη δαγκάνα, ABS |
Εξοπλισμός |
|
ABS |
Y |
Μίζα |
Y |
Μανιβέλα |
_ |
Στροφόμετρο |
Y |
Κοντέρ |
Y |
Ένδειξη θερμοκρασίας |
Y |
Ένδειξη βενζίνης |
Y |
Μερικός χιλιομετρητής |
Y |
Φέρινγκ |
Y |
Ρυθμιζόμενες μανέτες |
Y |
Κεντρικό σταντ |
Y |
Πλάγιο σταντ |
Y |
Σχάρα |
_ |
Κλειδαριά κράνους |
Y |
Ρυθμιζόμενη εμπρόσθια ανάρτηση |
_ |
Ρυθμιζόμενη πίσω ανάρτηση |
Υ |
Τροχοί-ελαστικά |
|
Ελαστικό Ε |
120/70-15΄΄ |
Ελαστικό Π |
160/60-14΄΄ |
Διαστάσεις |
|
Μήκος (χλστ.) |
2.265 |
Πλάτος (χλστ.) |
810 |
Μεταξόνιο (χλστ.) |
1.585 |
Ύψος σέλας (χλστ.) |
760 |
Ποια μεσαία scooter έχουν μεγάλες αυτονομίες και ταξιδεύουν άνετα;
Υπάρχει ιδανική μοτοσυκλέτα για την Ελλάδα;
SYM JETX 125 ABS: 125cc με Traction Control, φθηνότερο από 3.000
Σχεδόν έτοιμη η Royal Enfield «Himalayan 750»
Mόνο η αγαπημένη σου εταιρία ξέρει να φτιάχνει μοτοσικλέτες;
Yamaha STG Tracker: Κι όμως αυτή η scrambler ήταν μια Virago!
Ανθρακονήματα: Στο τσακ τα σώσαμε (προς το παρόν)
Aprilia Tuareg 660: Το ισχυρότερο Adventure που πάει (όντως) χώμα
Ταξινομήσεις Scooter Μαρτίου 2025 - Σαρώνει το Zontes G368
Daytona Rockstar 125 - Υποψήφιο για Best Commuter by LS2
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr