Σαν αυθεντικό maxi scooter, το Burgman 650 εκπληρώνει απόλυτα το σκοπό του αφού δύσκολα συναντάς άλλο “καθημερινό” δίτροχο που να προσφέρει τόση άνεση και πολυτέλεια. Το καθημερινό μπαίνει σε εισαγωγικά αφού από τη μία στιγμή στην άλλη το ιαπωνικό scooter μπορεί να μεταμορφωθεί στο απόλυτο δίτροχο GT και να σε φτάσει στην άλλη άκρη της Ελλάδας ατσαλάκωτο και ξεκούραστο. Με ιδιαίτερα πλούσιο στάνταρ εξοπλισμό, υψηλή ποιότητα κατασκευής και μια τιμή σημαντικά χαμηλότερη από τον ανταγωνισμό-η χαμηλότερη ever για Burgman 650-το ανανεωμένο ιαπωνικό scooter είναι μια άκρως δελεαστική πρόταση, για τους φίλους των maxi GT, την οποία και δεν πρέπει να αγνοήσουν.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4T, 2K, Y/Ψ,8β |
Κυβισμός (κ.εκ.) |
638 |
Διάμετρος x
Διαδρομή (χλστ.) |
69x53,4 |
Συμπίεση (:1) |
11,2 |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
56/7.000 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
6,32/5.000 |
Τροφοδοσία |
Ψεκασμός |
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ (λίτρα) |
15 |
Κατανάλωση (λίτρα/100 χλμ.) |
5,2 |
Βάρος, γεμάτο (κιλά) |
277 |
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) |
188 |
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
Τύπος |
Ατσάλινο σωληνωτό |
Αναρτήσεις Ε |
Τηλεσκοπικό πιρούνι, 41 χλστ. |
Διαδρομή (χλστ.) |
110 |
Αναρτήσεις Π |
Δύο αμορτισέρ, ΠΕ |
Διαδρομή (χλστ.) |
100 |
Φρένα Ε (χλστ.) |
2Δ, 260 χλστ., διπίστονες δαγκάνες, ABS |
Φρένα Π (χλστ.) |
Δ, 250 χλστ., διπίστονη δαγκάνα, ABS |
Εξοπλισμός |
|
ABS |
Y |
Μίζα |
Y |
Μανιβέλα |
_ |
Στροφόμετρο |
Y |
Κοντέρ |
Y |
Ένδειξη θερμοκρασίας |
Y |
Ένδειξη βενζίνης |
Y |
Μερικός χιλιομετρητής |
Y |
Φέρινγκ |
Y |
Ρυθμιζόμενες μανέτες |
Y |
Κεντρικό σταντ |
Y |
Πλάγιο σταντ |
Y |
Σχάρα |
_ |
Κλειδαριά κράνους |
Y |
Ρυθμιζόμενη εμπρόσθια ανάρτηση |
_ |
Ρυθμιζόμενη πίσω ανάρτηση |
Υ |
Τροχοί-ελαστικά |
|
Ελαστικό Ε |
120/70-15΄΄ |
Ελαστικό Π |
160/60-14΄΄ |
Διαστάσεις |
|
Μήκος (χλστ.) |
2.265 |
Πλάτος (χλστ.) |
810 |
Μεταξόνιο (χλστ.) |
1.585 |
Ύψος σέλας (χλστ.) |
760 |
Royal Enfield Goan Classic 350: Νέα συλλεκτική έκδοση με 100 μονάδες!
Ather Redux: Φουτουριστικό ηλεκτρικό scooter που αλλάζει θέση οδήγησης (ΒΙΝΤΕΟ)
BMW G 310 RR 2025: Η πιο προσιτή supersport της BMW ανανεώνεται
Είναι δίκαια τα πρόστιμα σε ηλεκτρικά πατίνια συγκριτικά με τις μοτοσυκλέτες;
Test Fly Trekker: ADV κράνος με motocross στοιχεία και προηγμένο αερισμό
Italjet Dragster 700 Twin: Καινοτόμο σύστημα ρύθμισης στο πίσω αμορτισέρ
Kawasaki 2026: Νέες χρωματικές εκδόσεις για τα Ninja 125 και Z125
KTM: Αναπτύσσει νέο σύστημα επέκτασης αυτονομίας για ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες
Γνωρίστε τα μοντέλα της LETBE στη Moto Τσαραμιάδης
AI κάμερες για παραβάσεις: Σε αυτά τα σημεία θα στηθούν οι πρώτες στην Αθήνα
E-RIDE Liberty-B και Liberty-C: Ηλεκτρικά scooter πόλης με τιμή από 1.246 ευρώ
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.