Πλήρως ανανεωμένο αισθητικά και με μικρές αλλαγές σε πλαίσιο και μηχανικά μέρη το κορυφαίο Burgman συνεχίζει στο δρόμο των προγόνων του όπου η προσφερόμενη άνεση και η πολυτέλεια έχουν τον πρωταγωνιστικό ρόλο.
Για ένα superbike το σημαντικότερο είναι οι χρόνοι μέσα σε μια πίστα. Για τα παπιά ο λόγος ύπαρξης είναι η μέγιστη οικονομία, για τα hyperbikes, η απόλυτη ταχύτητα και ούτω καθεξής. Αντίστοιχα τα maxi GT scooters έχουν φτιαχτεί με ένα και μοναδικό στόχο: να προσφέρουν άνεση και πολυτέλεια στον αναβάτη τους παντού. Βέβαια ο όγκος, το όνομα και η σχεδίαση είναι σχεδόν εξίσου σημαντικά σε αυτή την κατηγορία και παίζουν τον δικό τους ρόλο στο κομμάτι του κύρους που επίσης αποζητούν οι φίλοι των maxi scooters. Το όνομα Burgman, αν μη τι άλλο, όχι μόνο αποπνέει κύρος αλλά είναι και συνώνυμο με αυτή την κατηγορία αφού ουσιαστικά την εγκαινίασε το 1999 με την παρουσίαση του 400- το μεγαλύτερo τότε.
Το “650”, που έσπρωξε το όριο του κυβισμού, της χλιδής αλλά και της τεχνολογίας ακόμη πιο ψηλά, παρουσιάστηκε το 2002 και έμεινε σχεδόν ίδιο για μία δεκαετία σημειώνοντας αξιόλογη εμπορική πορεία με περισσότερες από 83.000 πωλήσεις παγκοσμίως, πλην της Ιαπωνίας. Το 2013 η Suzuki ανανέωσε-αναβάθμισε τη δίτροχη λιμουζίνα της με στόχο να συνεχίσει να ικανοποιεί το απαιτητικό κοινό της κατηγορίας. Πάμε να δούμε τις αλλαγές αλλά και τι καινούριο φέρνουν στην maxi εμπειρία που λέγεται Burgman.