Ένα από τα πράγματα που χαρακτηρίζει τα Burgman είναι οι εξαιρετικοί αποθηκευτικοί χώροι και το “650” δεν πάει πίσω. Κάτω από τη σέλα χωρούν δύο κράνη κλειστού τύπου, ενώ περισσεύει χώρος και για μικροπράγματα. Χώρος υπάρχει φυσικά στην περιοχή της ποδιάς όπου φιλοξενούνται συνολικά τρία ντουλαπάκια: ένα μεγάλο κεντρικό που κλειδώνει, συνολικής χωρητικότητας 5,2 λίτρων (φέρει και παροχή ρεύματος) και δύο μικρότερα δεξιά και αριστερά 1,3 λίτρων έκαστο. Οι χώροι για τους επιβαίνοντες πραγματικά “τερματίζουν” στο Burgman και δεν νομίζουμε ότι θα βρεθεί άνθρωπος κάτω από δύο μέτρα που θα παραπονεθεί. Η σέλα με το ρυθμιζόμενο μαξιλαράκι (50 χλστ. εμπρός-πίσω) είναι τεράστια και σε υποδέχεται με βασιλικές ανέσεις και η γενικότερη θέση οδήγησης σε αφήνει πραγματικά να απλωθείς, ό,τι πρέπει δηλαδή για μεγαλόσωμους. Αυτό που ενοχλεί είναι η αυτοκινητάδικου τύπου τάπα του ρεζερβουάρ με το πορτάκι που πρέπει να την ξεκλειδώσεις και να την κρατάς στο χέρι για να γεμίσεις βενζίνη. Δεν ταιριάζει στο πολυτελές Burgman. Από την άλλη η ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη σε ύψος ζελατίνα, οι πολύ πρακτικοί ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι καθρέπτες και τα θερμαινόμενα γκριπ και θερμαινόμενη σέλα (όλα στάνταρ) σε κάνουν να το ξεχάσεις αυτό γρήγορα και να αφεθείς στην περιποίηση του ιαπωνικού scooter.
Metzeler Roadtec 02 120/70-17 & 190/50-17
Νέες εφαρμογές Hagon για Honda Forza 350 & Honda X-ADV 350
Σέλα για Yamaha N-MAX 155 και Honda PCX 125 / 150
Suzuki Burgman Street 125EX - Test
Ασυνήθιστο μπροστινό σύστημα σε custom μοτοσυκλέτα Yamaha
Pro-Race εμπρόσθια δισκόπλακα με αισθητήρα ABS για Sym VF 185
Polisport Off Road νέες άθραυστες μανέτες ΑΡΤ και νέα σετ πλαστικών
YSS kit αναβάθμισης εμπρόσθιου συστήματος για Honda Forza 300 / 350
Abus κλειδαριά – πέταλο ασφαλείας Granit
JT Chain αλυσίδα κίνησης για παπιά 428 HPOGB O-Ring
Κράνος motocross UFO Intrepid HE173
Brixton Cromwell 1200: Η νέα εποχή στις κλασικές μοτοσυκλέτες
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr