LIVE: κίνηση στους δρόμους

Δύναμη και καλή αίσθηση από τα φρένα ακόμη και με το ABS απενεργοποιημένο.

Πλαίσιο- Αναρτήσεις-Φρένα

Για το πλαίσιο η Ducati δεν παρέκλινε από την παράδοσή της και χάρισε στο Scrambler ένα ατσάλινο, κλασικό χωροδικτύωμα, αν και το συγκεκριμένο είναι βαμμένο μαύρο. Οι Ιταλοί αναφέρουν πως επέλεξαν τη γεωμετρία του για να προσφέρει ευελιξία τόσο σε αστικό περιβάλλον, όσο και σε δρόμο με στροφές, κάτι που φαίνεται και από το σχετικά μαζεμένο μεταξόνιο των 1.445 χλστ. Εξαιρετικό σε σχεδίαση είναι το αλουμινένιο ψαλίδι, που θυμίζει “Gull Arm” και δίνει μια πιο σύγχρονη νότα στο Urban Enduro. Για τις αναρτήσεις η Ducati επέλεξε ένα ανεστραμμένο πιρούνι της Kayaba χωρίς ρυθμίσεις, με διάμετρο καλαμιών στα 41 χλστ., ενώ το αμορτισέρ έχει τοποθετηθεί παράκεντρα και φέρει ρύθμιση μόνο για την προφόρτιση του ελατηρίου. Οι διαδρομές ανέρχονται στα 150 χλστ. εμπρός-πίσω. Τέλος τα φρένα προέρχονται από τη Brembo, με ένα μονό δίσκο 330 χλστ. μπροστά που συνεργάζεται με 4πίστονη ακτινικά τοποθετημένη δαγκάνα. κι ένα 245χλστ. πίσω που φέρει δαγκάνα μονού εμβόλου. Το πακέτο πέδησης συμπληρώνεται από τη μονάδα ABS 9.1MP ΑMS της Bosch.

 

DUCATI - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ