Αντικρίζοντας για πρώτη φορά το Tiger, νομίζεις ότι δεν έχεις να κάνεις με ηλεκτρικό δίκυκλο, αλλά με βενζινοκίνητο GT scooter. Το μοντέλο έχει γενναίες διαστάσεις, με τα σχεδιαστικά του στοιχεία να εμπνέονται από τα μεσαία GT/sport μοντέλα. Εμπρός, οι δύο προβολείς, η σχετικά στενή και ψηλή ζελατίνα και τα τεθλασμένα πλαστικά δημιουργούν ένα μυώδες, αλλά σε καμία περίπτωση υπερβολικό παρουσιαστικό. Κοιτώντας «προφίλ», η γωνιώδης σχεδίαση παραμένει, ενώ η ουρά «κλείνει» με ένα ευμέγεθες, διάφανο φωτιστικό τύπου LED, μια σχεδιαστική επιλογή που δείχνει να κερδίζει έδαφος στα ηλεκτρικά scooters. Το Tiger δεν είναι κραυγαλέο αλλά εισχωρεί σε «γνώριμα νερά», επιλέγοντας μια πιο «ασφαλή» οδό σχεδιαστικής έκφρασης. Μάλιστα, τα πλευρικά καπάκια του ψαλιδιού στην πίσω ανάρτηση θυμίζουν έντονα κινητήρα-μετάδοση, προσφέροντας ένα ακόμη «καμουφλάζ» της ηλεκτρικής καρδιάς του. Σε κάθε περίπτωση η εμφάνιση είναι αρκούντως σύγχρονη και ανταποκρίνεται στις προδιαγραφές της κατηγορίας του.
Όμορφο το LED φωτιστικό πίσω. Το top box χωρά ένα κράνος full face με άνεση.
Αντίστοιχα «μαζεμένο» είναι και το συνολικό φινίρισμα του Tiger, το οποίο δεν έχει κραυγαλέα στοιχεία σχεδόν πουθενά, εκτός από τις ζάντες: Το «διαμαντάρισμα» είναι φως φανάρι τόσο στον πίσω όσο και στον εμπρός τροχό. Ορισμένα σημεία στο φινίρισμα και τις λεπτομέρειες συναρμολόγησης έχουν σαφώς περιθώριο βελτίωσης: Η συναρμογή των τμημάτων πλαστικού κοντά στον μεντεσέ της σέλας απείχε από το ιδανικό στο μοντέλο δοκιμής, ενώ το καπάκι ρεζερβουάρ στο μεσαίο τμήμα του πατώματος φυσικά... δεν χρειάζεται. Παρά τα σημεία αυτά, όμως, το συνολικό επίπεδο ποιότητας κατασκευής του Tiger είναι ιδιαίτερα υψηλό, ειδικά όσον αφορά την επιλογή των υλικών, αλλά και την βαφή τους. Παρομοίως, οι τριγμοί είναι σχεδόν ανύπαρκτοι κάνοντας μόνο φευγαλέες εμφανίσεις σε μεγάλες οδικές ανωμαλίες, χωρίς να προβληματίζουν.
Η μορφή του Tiger είναι γνώριμη, παρά το ότι μοντέλο είναι ολοκαίνουργιο και αυτό δεν είναι κακό, αφού «καλωσορίζει» το μάτι του αναβάτη.