Η άποψη μας

    Η άποψη μας

    Η βελτίωση των ηλεκτροκίνητων scooters σε κρίσιμους τομείς ήταν θέμα χρόνου και το Tiger δείχνει ότι είναι μια αξιόλογη προσπάθεια, με το επίπεδο επιδόσεων, χρηστικότητας και ποιότητας που πετυχαίνει. Ο οδηγικός χαρακτήρας του είναι ευχάριστος και η δυνατότητα του για μεγαλύτερες ταχύτητες «σπάει» τον εντός πόλης περιορισμό. Το μοντέλο επωφελείται παράλληλα από την επιδότηση ηλεκτρικών οχημάτων και, αν και η τιμή του βρίσκεται στο επίπεδο scooters 300 κυβικών, το Tiger αντιπροτείνει ένα σημαντικά μειωμένο κόστος χρήσης μακροπρόθεσμα (μηδενικά τέλη κυκλοφορίας, ελάχιστη συντήρηση και χαμηλό κόστος επαναφόρτισης). Πρόκειται για ένα scooter που αξίζει να κοιτάξετε, αν η ηλεκτροκίνηση σας δελεάζει, αλλά αναζητάτε και το κάτι παραπάνω σε όλους τους τομείς. 

    Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
    Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

     

    Κινητήρας 
    Τύπος Ηλεκτροκινητήρας hub-center, με ανάκτηση ενέργειας
    Κυβισμός (κ.εκ.) Δ/Α
    Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.)Δ/Α
    Συμπίεση (:1)Δ/Α
    Ισχύς (ίπποι)9,5
    Ροπή (kg-m στον τροχό) 6,4
    Μπαταρία 72V, 3.000 κύκλων
    Χωρητικότητα (Ah)80
    Αυτονομία (χλμ)100-160
    Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 100+
    Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα 
    Τύπος Ατσάλινο
    Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις Τηλεσκοπικό πιρούνι
    Διαδρομή (χλστ.) Δ/Α
    Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις Δύο αμορτισέρ
    Διαδρομή (χλστ.) Δ/Α
    Φρένα Ε (χλστ.)Δ/3Ε, CBS
    Φρένα Π (χλστ.)Δ/2Ε, CBS
    Τροχοί - Ελαστικά 
    Ελαστικό Ε130/80-13
    Ελαστικό Π130/80-13
    Διαστάσεις / Βάρος 
    Μήκος (χλστ.)Δ/Α
    Πλάτος (χλστ.)Δ/Α
    Μεταξόνιο (χλστ.)1.510
    ΄Ύψος σέλας (χλστ.)Δ/Α
    Βάρος (κιλά) 105
    Εξοπλισμός 
    ABS / Ρυθμ.Ο/Ο
    Τraction Control / Ρυθμ. Ο/Ο
    ΣτροφόμετροΟ
    Immobilizer Ο
    Yπολογιστής ταξιδιού Ο
    Μερικός χιλιομετρητής Ν
    Ένδειξη στάθμης μπαταρίας Ν
    Δείκτης θερμοκρασίας Ο
    Θερμοκρασία περιβάλλοντος Ο
    Ζελατίνα / Ρυθμ. Ν/Ο
    Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/ΦΟ/Ο
    Πλάγιο σταντ Ν
    Κεντρικό σταντ Ν
    Χειρολαβές / Σχάρα Ν/Ν
    Ρυθμιζόμενες αναρτησεις Ε/Π Ο/Ν

    Σελίδα 1EFUN Tiger – Test: Το πρώτο ηλεκτροκίνητο GT
    Σελίδα 2Εμφάνιση-ποιότητα
    Σελίδα 3Ανεση-εργονομία
    Σελίδα 4Κινητήρας-περιφερειακά
    Σελίδα 5Στο δρόμο
    Σελίδα 6Η άποψη μας