Στο δρόμο
Σηκώνοντας το Tiger από το σταντ αντιλαμβάνεσαι το καλό του ζύγισμα, που κρύβει το γεγονός ότι έχεις μια μεγάλη και βαριά μπαταρία ανάμεσα στα πόδια σου. Ώρα για βόλτα. Στρέφεις το κλειδί στο On και η ένδειξη Ready σε προσκαλεί να ανοίξεις το γκάζι, με τον ηλεκτροκινητήρα να έρχεται άμεσα στη ζωή. Οι πρώτες εντυπώσεις έρχονται εύκολα: μια πολύ υψηλή ποιότητα κύλισης και ένας αθόρυβος ηλεκτροκινητήρας, που ακούγεται ελάχιστα παράγοντας τον χαρακτηριστικό «φουτουριστικό» ήχο μοτέρ που όλοι αγαπήσαμε. Η ροπή του μοτέρ εντυπωσιάζει στην πράξη, κυρίως από την αίσθηση επιτάχυνσης που προσφέρει. Ειδικά από τα 40 χλμ/ώρα μέχρι την τελική, μιλάμε για πραγματικό fun-to-ride παράγοντα, με το μοτέρ να «δίνει» χωρίς κανένα κόμπιασμα κάνοντας τις προσπεράσεις παιχνίδι και προκαλώντας χαμόγελα στον αναβάτη. Εύκολα ξεχνάς έτσι, την ελαφρώς πιο «ήπια» λειτουργία κάτω από τα 40χλμ/ώρα, όπου λίγη ακόμη διαθέσιμη ροπή θα ήταν ευπρόσδεκτη.
Το Tiger μπορεί να σας εκπλήξει με την ροπή του και τον οδηγικό του χαρακτήρα.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Η γεωμετρία και οι ρυθμίσεις ανάρτησης δίνουν έμφαση στην σταθερότητα, ενώ όπως είπαμε και πιο πάνω, η ποιότητα κύλισης βρίσκεται σε επίπεδο premium δικύκλων. Έτσι, το στήσιμο του μοντέλου είναι ελαφρώς πιο «αργό» για τις εναλλαγές κατεύθυνσης, κυρίως στην φάση της εισόδου στην στροφή όπου απλά θέλει μια μικρή συνήθεια. Η σταθερότητα στην πορεία, δεν θυσιάζεται επΆ ουδενί και αυτό γίνεται πιο αντιληπτό σε γρηγορότερες και παρατεταμένες στροφές, με τον GT χαρακτήρα να μπαίνει στο παιχνίδι. Οι αναρτήσεις συμμαχούν με τον αναβάτη στα οδηγικά σενάρια που θα κληθεί να αντιμετωπίσει, ενώ στις κακοτεχνίες της πόλης απέδωσαν αξιοσημείωτα καλά: Απορροφούσαν σχεδόν τα πάντα, πριν ο αναβάτης αισθανθεί ενόχληση, εμφανίζοντας όρια μόνο σε αντίστοιχα μεγάλες ανωμαλίες του δρόμου, σε αναμενόμενα επίπεδα.
Το Tiger μπορεί να σας εκπλήξει με την ροπή του και τον οδηγικό του χαρακτήρα.
Η πόλη είναι το βασικό περιβάλλον του Tiger, αλλά το μοντέλο μπορεί να κινηθεί πολύ εύκολα και στον αυτοκινητόδρομο αλλά και στον επαρχιακό, διατηρώντας τα καλά στοιχεία που αναφέραμε μέχρι τώρα. Το επίπεδο της πλευρικής ανεμοκάλυψης ικανοποιεί και η ψηλή ζελατίνα προστατεύει αρκετά (όχι όμως στην εντέλεια για τους ψηλότερους) το μετωπικό επίπεδο. Μια ρυθμιζόμενη ζελατίνα θα μπορούσε να είναι μια ουσιαστική αναβάθμιση στην επόμενη γενιά του μοντέλου.
Στο «ρολάρισμα» χωρίς γκάζι, ένα τσίμπημα στις μανέτες ενεργοποιεί το σύστημα ανάκτησης ενέργειας: Ο κινητήρας αλλάζει ρόλο, επιστρέφοντας ενέργεια στην μπαταρία. Με λίγη συνήθεια, η διαχείριση των μικρών ταχυτήτων γίνεται χωρίς καν να ζητήσετε «κανονικό» φρενάρισμα. Όταν όμως το κάνετε, το συνδυασμένο κύκλωμα φρένου λάμπει δια της παρουσίας του, κάνοντας ιδανική μοιρασιά ισχύος στις δαγκάνες μόνο με την πίεση της αριστερής μανέτας. Σε πιο έντονη πέδηση, το εμπρός φρένο συμπληρώνει ιδανικά την απαιτούμενη δύναμη και συνολικά, τα φρένα εμφάνισαν υψηλή ισχύ και ικανοποιητικό επίπεδο προοδευτικότητας και αίσθησης -αν και το εμπρός φρένο είναι κάπως πιο ασαφές αν χρησιμοποιηθεί μόνο του. Στα καλά συμπεράσματα από την πέδηση συμβάλλει με τον τρόπο του και το πιρούνι, φορτίζοντας σωστά το ελαστικό και επιτρέποντας στον αναβάτη να φρενάρει δυνατά, χωρίς «τρομάρες».
Σελίδα 1 | EFUN Tiger – Test: Το πρώτο ηλεκτροκίνητο GT |
Σελίδα 2 | Εμφάνιση-ποιότητα |
Σελίδα 3 | Ανεση-εργονομία |
Σελίδα 4 | Κινητήρας-περιφερειακά |
Σελίδα 5 | Στο δρόμο |
Σελίδα 6 | Η άποψη μας |