LIVE: κίνηση στους δρόμους

Εκτεταμένο face lift δέχτηκε το CB500F αποκτώντας πιο δυναμικό look.

Nέοι είναι και οι χρωματισμοί για το 2016, με το φλούο πράσινο να κλέβει την παράσταση.

Αιχμές, γωνίες και λεπτομέρειες που υπερτονίζουν τα "αθλητικά" χαρακτηριστικά της μοτοσικλέτας.

Πολύ λεπτή η σιλούετα του CB500F, ώστε να ξεγλυστρά άνετα στην κίνηση.

Η μάσκα θυμίζει τo streetfighter CB1000R της Honda.

Θα μπορούσε να ανήκει σε κάποιο supersport η ουρά.

EICMA 2015: Honda CB500F

'Ανεμος ανανέωσης για την μεσαίου κυβισμού μοτοσικλέτα της Honda, η οποία αποκτά πιο δυναμική, sport εμφάνιση καθώς και νέους χρωματισμούς. Μικρής έκτασης αλλαγές στα σημεία, ολοκληρώνουν την εικόνα για το 2016.

 
Το CB500F παρουσιάστηκε το 2013 ως ένα οικονομικό,  σύγχρονο, "τα κάνω όλα" commuter. Στην πράξη αποδείχθηκε απόλυτα ειλικρινές σε αυτά που υποσχόταν και όχι μόνο, καθότι δεν απέκλειε την γρήγορη οδήγηση σε επαρχιακούς δρόμους. 

Έχοντας αυτή την επιτυχημένη συνταγή στα χέρια της η Honda δεν θέλησε να την αλλάξει για το 2016 αλλά προχώρησε σε κάποιες "spicy" αλλαγές, προκειμένου να την κάνει πιο ελκυστική και ενδιαφέρουσα. 

Αισθητικές είναι λοιπόν κυρίως οι αλλαγές και σε σχέση με την προηγούμενη έκδοση της μοτοσικλέτας, άμεσα εμφανείς. Το "αιχμηρό και  το γωνιώδες" ως άποψη κυριαρχεί πλέον και σε συνδυασμό με τους νέους χρωματισμούς, προσδίδουν ένα αδιαμφισβήτητα sporty ύφος στο νέο CB500F.  

Κινητήρας, πλαίσιο και περιφερειακά παραμένουν ως είχαν, με τις αλλαγές να αφορούν στο μεγαλύτερης χωρητικότητας ρεζερβουάρ βενζίνης  (16,7 λίτρων),  στην προσθήκη ρύθμισης προφόρτισης ελατηρίων στο πιρούνι και στη ρυθμιζόμενη μανέτα μπροστινού φρένου. 

Τεχνικά χαρακτηριστικά
Κινητήρας: 4Τ, 2K, Υ/Ψ, 8β
Κυβισμός (κ.εκ.) : 471
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 46,9/8.500
Ροπή: (kgm/σ.α.λ.): 4,39/7.00
Βάρος (κιλά, πλήρες): 192
Ύψος σέλας (χλστ.): 785

 

HONDA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ