LIVE: κίνηση στους δρόμους

Κατάλληλο για πολύ γρήγορο τουρισμό το GT.

Η μάσκα / ζελατίνα και οι προεκτάσεις στα πλαϊνά είναι οι πιο χτυπητές διαφορές σε σχέση με το R.

Το τιμόνι ρυθμίζεται σε τέσσερις διαφορετικές θέσεις.

Δύο οι ψηφιακές οθόνες στον πίνακα οργάνων, με πληθώρα πληροφοριών.

Τα φρένα παρασμένουν ίδια με του R, οι αναρτήσεις ωστόσο είναι ημι-ενεργητικές στο GT.

Τα μαρσπιέ έχουν έρθει πιο κάτω για να βλετιωθεί η άνεση του αναβάτη.

Το μήκος του υποπλαισίου έχει αυξηθεί και υπάρχουν υποδοχές για την ασφάλιση πλαϊνών βαλιτσών.

Το εύρος των αλλαγών δεν είναι μεγάλου βαθμού, ώστε να επηρρεαστεί η οδική συμπεριφορά... και GT και R!

ΕICMA 2015: KTM 1290 Super Duke GT

Επισήμως παρουσιάστηκε το KTM 1290 Super Duke GT στο Μιλάνο, εγκαινιάζοντας μια νέα κατηγορία, αυτή του… streetfighting τουρισμού! Πολλά κοινά σημεία με το γυμνό μοντέλο, με αλλαγές που υπογραμμίζουν απλά την GT φύση του.

 
Μπορεί να μοιάζει με ένα Super Duke R που απλά του έχουν βάλει μάσκα και ζελατίνα  αλλά δεν είναι ακριβώς έτσι. Σαφώς η νέα αυτή έκδοση διατηρεί αναλλοίωτο τον επιθετικό χαρακτήρα του γυμνού και είναι ικανή για υπερδιέγερση των επινεφριδίων αλλά η KTM έχει προχωρήσει σε κάποιες αλλαγές, προκειμένου το "GT" στην ονομασία να μην στερείται ουσίας. 

Αρχίζοντας από τα προφανή, η προσθήκη μάσκας με τη ρυθμιζόμενη ως προς το ύψος ζελατίνα, καθώς και οι προεκτάσεις στα πλαϊνά του ρεζερβουαρ που ντουμπλάρουν ως semi fairing, φροντίζουν για την κάλυψη του οδηγού, επιτρέποντας πολύωρη παραμονή στη σέλα. 

Για τον ίδιο λόγο, τα μαρσπιέ του οδηγού έχουν χαμηλώσει ώστε οι γωνίες στα πόδια να είναι πιο άνετες, ενώ η θέση οδήγησης μπορεί να έρθει ακριβώς στα μέτρα του αναβάτη, χάρη στο ρυθμιζόμενο σε τέσσερις θέσεις τιμόνι. 
Το ρεζεβουάρ έχει αυξήσει την αυτονομία του για μεγαλύτερη αυτονομία, ενώ το υποπλαίσιο έχει μακρύνει για περισσότερο χώρο, προσφέροντας επίσης υποδοχές για την ασφάλιση πλαϊνών βαλιτσών. 

Η KTM έχει προχωρήσει σε μικρές τροποποιήσεις στον κινητήρα,  έτσι ώστε η απόδοση του να ταιριάζει με το νέο μοντέλο.  Φυσικά δεν μιλάμε για detuning, η ισχύς παραμένει στα επίπεδα του "R", απλά η ροπή αποδίδεται σε πιο χαμηλές στροφές. 

Οι αναρτήσεις του GT, είναι ημι-ενεργητικές και ρυθμιζόμενες σε τρία διαφορετικά modes, όπως ρυθμιζόμενα είναι τα λοιπά ηλεκτρονικά βοηθήματα του GT, που περιλαμβάνουν cornering ΑBS, traction control και riding modes για τον κινητήρα. 

Την εικόνα του εξοπλισμού συμπληρώνει το cruise control, τα θερμαινόμενα grip και το HCC, σύστημα αντίστοιχο με το Hill Assist των αυτοκινήτων. Τέλος, υπάρχει επίσης σύστημα MSR το οποίο λειτουργεί επικουρικά στον συμπλέκτη ολίσθησης, αποτρέποντας το μπλοκάρισμα του τροχού σε απότομα κατεβάσματα σχέσεων. 

Τεχνικά χαρακτηριστικά
Κινητήρας: 4Τ, 2Κ, Υ/Ψ, 8β
Κυβισμός (κ.εκ.) : 1301
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 173/9.500
Ροπή: (kgm/σ.α.λ.): 14,6/6.750
Βάρος (κιλά, πλήρες): Δ.Α.
Ύψος σέλας (χλστ.): 835

 

KTM - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ