EICMA 2024: Benelli Leoncino Bobber 400
- Σχεδιασμός Bobber με φουτουριστικά στοιχεία
- Ολοκαίνουριος κινητήρας 384cc,34,5 ίππων, πρώτη φορά V
- Με Traction Control, ABS και παχιά ελαστικά
BENELLI: ΤΡΚ 702/702Χ Προσφορά 3 βαλίτσες
Σχεδιασμός Bobber με φουτουριστικά στοιχεία
Η Benelli παρουσίασε το νέο Leoncino Bobber 400 στην Διεθνή Έκθεση της EICMA, μία μοτοσυκλέτα που παντρεύει το μοντέρνο και το κλασικό, φέρνοντας τον Bobber σχεδιασμό στο σήμερα. To σχεδιαστικό τμήμα της εταιρείας από το Pesaro έχει "πασπαλίσει" το μοντέλο με φουτουριστικά στοιχεία όπως τον τετραγωνισμένο προβολέα εμπρός. Το ρεζερβουάρ 15 λίτρων με τις χαρακτηριστικές γραμμές της οικογένειας Leoncino, δίνει στο μοντέλο ένα επιθετικό προφίλ, ενώ η Benelli θέλοντας να διατηρήσει αυθεντικά Bobber στοιχεία στην μοτοσυκλέτα, αφήνει ένα μικρό κενό ανάμεσα σε αυτό και την σέλα. Η κοφτή αλουμινένια ουρά, τα ελαστικά με το ψηλό προφίλ και οι καθρέπτες που τοποθετούνται στις απολήξεις του τιμονιού δίνουν στο μοντέλο μία μυώδη εμφάνιση, που θα λέγαμε ότι πλησιάζει στην εμφάνιση ενός Power Cruiser.
Ολοκαίνουριος κινητήρας 384cc,34,5 ίππων, πρώτη φορά V
Το Leoncino Bobber 400 σηματοδοτεί ένα σημαντικό ντεμπούτο για την Benelli: Είναι το πρώτο μοντέλο της εταιρείας που εξοπλίζεται με έναν V διάταξης κινητήρα. Πιο συγκεκριμένα είναι ένας υδρόψυκτος, δικύλινδρος V 60° στα 384,5cc, με απόδοση 34,5 ίππων στις 8.000 σαλ, που ταιριάζει "γάντι" με την κατηγορία Bobber και είναι βασικό και αναπόσπαστο κομμάτι του χαρακτήρα μίας τέτοιας μοτοσυκλέτας. Οι κεφαλές των κυλίνδρων με τις ψύκτρες, προσθέτουν μία Vintage πινελιά, ενώ η τελική μετάδοση γίνεται μέσω οδοντωτού ιμάντα, για αυξημένη ανθεκτικότητα μειώνοντας τα διαστήματα αντικατάστασης σε σχέση με αλυσιδογράναζα.
V κινητήρας για πρώτη φορά σε Benelli
Με Traction Control, ABS και παχιά ελαστικά
Το πλαίσιο του Benelli Leoncino Bobber 400 είναι ένα ατσάλινο σωληνωτό δύο δοκών, στο οποίο εμπρός τοποθετείται ένα ανεστραμμένο πιρούνι και διπλά αμορτισέρ πίσω. Το σύστημα πέδησης αποκτά φυσικά δικάναλη μονάδα ABS, ενώ στον εξοπλισμό ασφαλείας υπάρχει και Traction Control, που θα φανεί εξαιρετικά χρήσιμο σε ολισθηρές συνθήκες. Το ύψος της σέλας είναι αρκετά χαμηλά στα 730 χλστ, όπως είναι αναμενόμενο, τα μαρσπιέ είναι αρκετά μπροστά και σε συνδυασμό με το φαρδύ τιμόνι προσφέρουν μία άνετη και "καναπεδάτη" θέση οδήγησης. Τις απαραίτητες πληροφορίες για την μοτοσυκλέτα παρέχει μία στρογγυλή, έγχρωμη, ψηφιακή οθόνη, ενώ οι διαστάσεις των ελαστικών είναι 130/90-16 εμπρός και 150/80-16 πίσω. Το Leoncino Bobber 400 θα είναι διαθέσιμο από το 2025 στα εξής: τρία χρώματα: Desert Tan, Midnight Black και Onix Grey.
Εδώ μπορείτε να δείτε τα τεχνικά χαρακτηριστικά αναλυτικά