Το Ζ1000, λοιπόν, έχει ανανεωθεί στους περισσότερους τομείς και φέρνει για το 2014 πολλές αλλαγές, μεταξύ των οποίων οι βασικότερες είναι οι εξής:
· Νέα αισθητική
· Βελτιωμένος κινητήρας
· Υψηλότερες επιδόσεις
· Νέα φρένα με ακτινικές μονομπλόκ δαγκάνες
· Νέο πιρούνι Big Piston
· LED προβολείς
· Νέα θέση οδήγησης και χαμηλότερη σέλα
· Νέο σύστημα εξάτμισης
· Νέο τιμόνι
· Μεγαλύτερο ρεζερβουάρ
Η πρώτη αλλαγή που γίνεται εμφανής στο νέο Ζ1000 αφορά στην αισθητική. Ο σχεδιασμός της φιλοσοφίας Sugomi, τον οποίο πρωτοείδαμε στο Ζ800, έχει κάνει τη μοτοσικλέτα ακόμη πιο επιβλητική, άγρια και όμορφη. Η απομάκρυνση οποιουδήποτε περιττού αισθητικού στοιχείου θα μας έκανε να μιλάμε για μια μίνιμαλ μοτοσικλέτα, αν το Ζ1000 δεν ήταν τόσο μυώδες και δε διέθετε τόσες γωνίες στον σχεδιασμό του.
Η εμφάνισή του θυμίζει αιλουροειδές, ενώ η θέση οδήγησης δίνει απόλυτο έλεγχο στον αναβάτη, καθώς τον φέρνει χαμηλά και μπροστά στο τιμόνι – παράλληλα, το ύψος της σέλας μειώθηκε. Και, πιστέψτε μας, ο έλεγχος αυτός χρειάζεται κάθε δευτερόλεπτο πάνω στη σέλα του Ζ1000. Ο κινητήρας είναι πλέον ισχυρότερος και, σύμφωνα με την Kawasaki, προσφέρει εξαιρετική απόκριση του γκαζιού. Οι επιδόσεις του έχουν αυξηθεί στους 142 ίππους και στα 11,3 kgm και η απόδοση είναι σαφώς βελτιωμένη, πάντα σύμφωνα με τους Ιάπωνες. Με αλλαγές στην ECU, στον χρονισμό των βαλβίδων, την αρχιτεκτονική των κυλίνδρων και άλλες παρεμβάσεις, το Ζ1000 έχει βελτιωθεί στις χαμηλές στροφές λειτουργίας, αλλά παραμένει εξαιρετικό και στις ψηλές. Οι παραπάνω, βέβαια, δεν είναι οι μοναδικές στη λίστα των αλλαγών, στις οποίες υποβλήθηκε ο κινητήρας. Παρεμβάσεις είχαμε, μεταξύ άλλων, στο σύστημα της εξάτμισης, το φιλτροκούτι, το σχεδιασμό των βαλβίδων και τη διάμετρο και τη διαδρομή των κυλίνδρων.
Το πλαίσιο παραμένει ίδιο και στο μοντέλο του 2014. Πρόκειται για την αλουμινένια κατασκευή των πέντε κομματιών που χρησιμοποιεί τον κινητήρα ως κομμάτι του και ξεχωρίζει για την αυξημένη ακαμψία του και τη σταθερότητα που προσφέρει. Επίσης, είναι ελαφρύ και διατηρεί χαμηλά το κέντρο βάρους της μοτοσικλέτας.
Στον τομέα των αναρτήσεων, από την άλλη, έχουμε σημαντικές αλλαγές. Το νέο Big Piston πιρούνι κρατά τις ισορροπίες ανάμεσα στο επιθετικό και το χαλαρό στιλ οδήγησης και μπορεί να ρυθμιστεί ως προς την προφόρτιση και τη συμπίεση. Το αμορτισέρ στο πίσω μέρος, από την άλλη, έχει τοποθετηθεί οριζόντια (μαζί με το μοχλικό) πάνω από το ψαλίδι και διαθέτει νέα settings που βελτιώνουν περισσότερο τη λειτουργία του. Και αυτό μπορεί να ρυθμιστεί ως προς την προφόρτιση και την επαναφορά.
Αλλαγές έχουν υποστεί και τα φρένα. Στον μπροστινό τροχό αναρτώνται δύο δίσκοι 310 χλστ. και τετραπίστονες ακτινικές μονομπλόκ δαγκάνες. Νέα είναι και η ακτινική τρόμπα. Αντίστοιχα, πίσω συναντάμε μονοπίστονη δαγκάνα με δίσκο διαμέτρου 250 χλστ.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Κινητήρας: 4Τ, 4Κ, Υ/Ψ, 1.043 κ.εκ.
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 142/10.000
Ροπή (kgm/σ.α.λ.): 11,3/7.300
Ρεζερβουάρ (λίτρα): 17
Βάρος (κιλά, πλήρες): 220
Ύψος σέλας (χλστ.): 815
BMW F900R και F900XR: Euro5+ με χαμηλότερο βάρος και νέα ανάρτηση
Ηλεκτρικά scooter ιδανικά για Delivery, με μεγάλη αυτονομία
KTM 790 Adventure: Ανανέωση για το 2025 με αναβαθμισμένο κινητήρα και νέες αναρτήσεις
B65 Scrambler: η BSA ξαναμπαίνει στο παιχνίδι
Test Airoh Matryx: Ελαφρύ και αεροδυναμικό
Margaris Scooterland: Για αξιόπιστο service στα scooter της Aprilia
Κίνηση στις λεωφορειολωρίδες: η Αγγλία πιο πίσω από την Ελλάδα;
EMW Cargo DF: Ηλεκτρικό scooter, ιδανικό για αξιόπιστο και οικονομικό delivery
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr