Αναλυτικότερα, οι υπεύθυνοι υποσχέθηκαν πως το Tricity θα είναι διαθέσιμο ως μοντέλο παραγωγής το καλοκαίρι του 2014 και θα αποτελέσει το πρώτο από μια σειρά πρακτικών scooter πόλης που θα παρουσιάσει η εταιρεία.
Το Tricity είναι ένα τρίκυκλο scooter, το οποίο, σύμφωνα με τη Yamaha σηματοδοτεί μια εντελώς νέα προσέγγιση στη συγκεκριμένη κατηγορία. Αν και δεν αναφέρει λεπτομέρειες, η Yamaha μας ενημερώνει πως το συνολικό concept και ο σχεδιασμός του Tricity ακολούθησαν έναν εντελώς διαφορετικό δρόμο ανάπτυξης, σε σχέση με τα υπάρχοντα τρίκυκλα της αγοράς.
Σύμφωνα με όσα ανακοίνωσε η Yamaha, το Tricity είναι πρωτίστως σημαντικά ελαφρύτερο από άλλα τρίκυκλα, καθώς διαθέτει πιο μαζεμένες διαστάσεις. Αναλυτικότερα, οι διαστάσεις του θυμίζουν ένα οποιοδήποτε scooter 125 κ.εκ. με δύο τροχούς, ενώ το βάρος του δεν ξεπερνά τα 150 κιλά. Χάρη σε αυτά τα στοιχεία, το Tricity είναι εξαιρετικά ευέλικτο.
Στο concept που παρουσίασε η Yamaha έχει τοποθετηθεί ένα κινητήρας 125 κ.εκ., ο ίδιος που θα κινεί και το μοντέλο παραγωγής. Πρόκειται, μας λέει η Yamaha για έναν κινητήρα που ισορροπεί άψογα ανάμεσα στις επιδόσεις, την οικονομία και το μικρό βάρος. Με λίγα λόγια, το Tricity θα συνδυάζει επιδόσεις, ευκολία πρακτικότητα και οικονομία.
Αυτό που εντυπωσιάζει, όμως, περισσότερο απ’ όλα είναι η τιμή που ανακοινώνει η Yamaha για το μοντέλο παραγωγής που θα βασιστεί στο concept της. Οι Ιάπωνες υπόσχονται πρώτα απ’ όλα ότι η ποιότητα κατασκευής δεν πρόκειται να βρίσκεται χαμηλότερα από τα στάνταρ που μας έχει συνηθίσει η Yamaha. Ωστόσο, η τιμή του Tricity παραγωγής θα είναι χαμηλότερη των 4.000 ευρώ στα 125 κ.εκ.!
Αυτές είναι και οι μόνες πληροφορίες που έχουμε προς το παρόν. Η Yamaha δεν έχει προχωρήσει σε αναλυτικότερες ανακοινώσεις, αλλά ξεκαθάρισε πως το μοντέλο παραγωγής θα έχει ελάχιστες διαφορές από το concept που παρουσιάστηκε στην EICMA του Μιλάνου.
BMW F900R και F900XR: Euro5+ με χαμηλότερο βάρος και νέα ανάρτηση
Ηλεκτρικά scooter ιδανικά για Delivery, με μεγάλη αυτονομία
KTM 790 Adventure: Ανανέωση για το 2025 με αναβαθμισμένο κινητήρα και νέες αναρτήσεις
B65 Scrambler: η BSA ξαναμπαίνει στο παιχνίδι
Test Airoh Matryx: Ελαφρύ και αεροδυναμικό
Margaris Scooterland: Για αξιόπιστο service στα scooter της Aprilia
Κίνηση στις λεωφορειολωρίδες: η Αγγλία πιο πίσω από την Ελλάδα;
EMW Cargo DF: Ηλεκτρικό scooter, ιδανικό για αξιόπιστο και οικονομικό delivery
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr