Έρχεται το αναβαθμισμένο Kymco Downtown GT
- Με νέα, επιθετική σχεδίαση και νέο στιλ στην TFT οθόνη.
- Αποκτά Cruise Control στον βασικό εξοπλισμό.
- Κινητήρας 321cc που αποδίδει 28,3 ίππους και 30 Nm ροπής.
- Τριπίστονη δαγκάνα στο μπροστινό και 2 κράνη κάτω από τη σέλα.
KYMCO: Συναρπαστική απόδοση με XCITING VS 400
Με νέα, επιθετική σχεδίαση και νέο στιλ στην TFT οθόνη
To Kymco Downtown 350 GT παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στην EICMA το 2022, «προχωρώντας» ένα βήμα παραπέρα το «απλό» Downtown με νέα σχεδίαση και μια νέα έγχρωμη οθόνη TFT. Αυτές είναι και οι στιλιστικές αλλαγές που θα φέρει το μοντέλο του 2024, το οποίο πρωτοείδαμε στην EICMA το 2023. Η βασική σιλουέτα παραμένει η ίδια και ακολουθεί τις γραμμές των GT Scooter με το σχήμα μπούμερανγκ, το τούνελ στο πάτωμα και τον μεγάλο χώρο για τα πόδια, όμως τώρα οι «γωνίες» του ραφινάρονται και γίνονται ελαφρώς πιο επιθετικές, χωρίς το όλο σύνολο όμως να χάνει τη «ρέουσα» μορφή του. Tα μαρσπιέ επίσης έχουν μεγαλώσει τόσο σε μήκος όσο και σε πλάτος, δίνοντας ακόμα περισσότερο χώρο για τα πόδια του αναβάτη, ενώ η TFT οθόνη που έκανε την είσοδό της πέρυσι ανανεώνεται εμφανισιακά, με τη διάταξη των πληροφοριών να είναι εργονομικά σωστότερη και να δίνει πιο εύκολα και άμεσα τις πληροφορίες στον αναβάτη.
Αποκτά Cruise Control στον βασικό εξοπλισμό
Ο εξοπλισμός του Kymco Downtown 350 GT ήταν ήδη πλούσιος, καθώς περιελάμβανε Traction Control, φουλ LED φωτισμό, δικάναλο ABS και θύρα φόρτισης USB, ενώ η οθόνη TFT έχει δυνατότητα συνδεσιμότητας η οποία επιτρέπει στον αναβάτη να διαχειρίζεται κλήσεις και μηνύματα, καθώς και να χρησιμοποιεί navigation (μέσω του κινητού). Σε αυτά έρχεται τώρα μια σημαντική νέα προσθήκη, καθώς για το 2024 το Downtown GT εξοπλίζεται και με Cruise Control στο βασικό εξοπλισμό του, ένα χαρακτηριστικό που τονίζει τον GT και ταξιδιωτικό χαρακτήρα του, σε συνδυασμό με τη χαμηλή κατανάλωση, το ντεπόζιτο των 12,5 λίτρων και την άνετη σέλα.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Κινητήρας 321cc που αποδίδει 28,3 ίππους και 30 Nm ροπής
Ο κινητήρας από την άλλη παραμένει ίδιος με αυτόν της «απλής» έκδοσης και δεν δέχεται αλλαγές στο πέρασμα από το 2023 στο 2024. Πρόκειται για έναν μονοκύλινδρο, υγρόψυκτο κινητήρα 321cc, ο οποίος αποδίδει 28,3 ίππους στις 7.500 σ.α.λ. και 30 Nm ροπής στις 5.750 σ.α.λ., με την τελική μετάδοση να γίνεται με ιμάντα. Έμφαση έχει δοθεί στην απόδοση στις χαμηλές στροφές (βασικό χαρακτηριστικό για μέσα στην πόλη), ενώ από την Kymco έχει δοθεί ιδιαίτερη προσοχή στη μείωση των κραδασμών, στην καλύτερη λίπανση και στην αποδοτική ψύξη.
Τριπίστονη δαγκάνα στο μπροστινό και 2 κράνη κάτω από τη σέλα
Στα περιφερειακά θα βρούμε τηλεσκοπικό πιρούνι διαδρομής 110mm και δύο αμορτισέρ πίσω (ρυθμιζόμενα ως προς την προφόρτιση) με διαδρομή 108mm, ενώ το σταμάτημα αναλαμβάνουν ένας δίσκος 260mm με τριπίστονη δαγκάνα μπροστά και ένας δίσκος 240mm με διπίστονη δαγκάνα πίσω. Ο χώρος κάτω από την σέλα δύο επιπέδων είναι αρκετά ευρύχωρος και μπορεί να φιλοξενήσει δύο κράνη, το ένα τύπου Jet και το άλλο Full Face.