Η BMW παρουσίασε στην εκδήλωση Concorso d'Eleganza Villa d'Este 2014 ένα εκπληκτικής ποιότητας, αδιανόητα επιθετικού design, σούπερ μινιμαλιστικό Concept Roadster! Πέρυσι, στην ίδια εκδήλωση είχε παρουσιαστεί το Concept NineT.
Η καρδιά μιας από τις πιο επιθετικές μοτοσικλέτες στην ιστορία της φίρμας (έστω και σε πρωτότυπη μορφή) είναι τυπική BMW. Το Concept Roadster κινείται από τον γνωστό υγρόψυκτο, δικύλινδρο Boxer κινητήρα των 1170κ.εκ., με τους 125hp/7.750σαλ. και με τα 12,8Kgm ροπής στις 6.500σαλ.. Η τελική μετάδοση είναι επίσης τυπική BMW, αφού γίνεται με άξονα.
Πλαίσιο και εμπρός ανάρτηση όμως ξεφεύγουν από τα "κλασικά" γερμανικά πρότυπα της σειράς R, και αποτελούνται από ένα ατσάλινο χωροδικτύωμα σε έντονο σιέλ χρώμα, και από “συμβατική” λύση μπροστά, δηλαδή το κορυφαίο ανάποδο πιρούνι FGR της Ohlins! Πίσω, η BMW δεν αναφέρει το σύστημα της ανάρτησης, όμως από ότι καταλαβαίνουμε το μονό αμορτισέρ πρέπει να είναι τύπου Paralever. Στα φρένα βρίσκουμε monoblock ακτινικές δαγκάνες της Brembo, και κάπου εδώ πρέπει να έχετε ήδη καταλάβει πως το Concept Roadster χρησιμοποιεί τα απολύτως κορυφαία εξαρτήματα της αγοράς, από την κορυφή έως τα νύχια του!
Ο προβολέας διαθέτει λαμπτήρες LED, σε μία πραγματικά αξιοπρόσεκτη... εξωγήινη διάταξη! Τα καπάκια των κυλίνδρων διαθέτουν... ξύστρες(!), με τη BMW να αναφέρει πως “αυτό σημαίνει πως το Concept Roadster μπορεί και ΠΡΕΠΕΙ να οδηγηθεί στο όριο, ξύνοντας κυλινδροκεφαλές στις στροφές”! Ρίξτε μια ματιά και στο υποπλαίσιο, που είναι φτιαγμένη από ένα κομμάτι κατεργασμένου αλουμινίου! Πραγματικό έργο τέχνης. Το μίνιμαλ φωτιστικό σώμα στο κάτω μέρος του υποπλαισίου είναι από άλλο πλανήτη, με διαφορά το πιο προχωρημένο πίσω σώμα που έχουμε δει μέχρι σήμερα! Η σέλα από Alcantara είναι πραγματικά το κάτι άλλο, όσον αφορά το design της. Διαθέτει κοψιά στη μέση που θυμίζει την κοψιά που έχουν τα ποδήλατα-κούρσες ως προστασία για τον προστάτη, ενώ κάτω από το δέρμα ξεπροβάλλει μέσα από πολλές τρυπούλες έντονο κίτρινο φλούο χρώμα! Επιπλέον λεπτομέρειες σε φλούο κίτρινο χρώμα μπορεί να βρει κανείςι στα καλύμματα των κεφαλών, και στα πλαινά καλύμματα του ψυγείου που είναι επίσης από κατεργασμένο, γυαλισμένο αλουμίνιο.
Κι αν μέχρι τώρα όλα όσα βλέπετε έχουν κάνει το σαγόνι σας να πέσει, περιμένετε μέχρι να σας πούμε πως η πανέμορφα διακριτική, αεροδυναμική καρίνα κρύβει το μπροστινό τελικό της εξάτμισης. ΝΑΙ! Καλά διαβάσατε. Το ένα τελικό μπορεί να καταλήγει στο πλάι της μοτοσικλέτας, όμως υπάρχει και δεύτερο, το οποίο βγαίνει... από μπροστά, στην καρίνα!!! Form and function... να σου παίρνει τα μυαλά!
BMW σε ευχαριστούμε για αυτό το πρωτότυπο, από τα βάθη της καρδιάς μας. Τώρα παρακαλούμε, βγάλτε το ΑΜΕΣΑ στην παραγωγή!