Πάρε προσφορά για το συγκεκριμένο μοντέλο και κέρδισε ένα κράνος LS2 Vector Evo αξίας 219€.
περισσότερα »
Για τους λάτρεις της café racer σκηνής, η Sunray 125 είναι ένα μικρό διαμάντι. Το μοντέλο μοιάζει να έχει βγει κατευθείαν από τα Grand Prix της δεκαετίας του `60, με (αποσπώμενο) κάλυμμα σέλας συνεπιβάτη, χαμηλό τιμόνι clip-on με ενσωματωμένους οβάλ καθρέφτες, μικρό ανεμοθώρακα, bobber ελαστικά και μακρύ τελικό εξάτμισης.
Προσεγμένο στις λεπτομέρειες και χωρίς να έχει αφεθεί τίποτα στην τύχη, το Sunray 125 τραβά τα βλέμματα και πείθει πολύ κόσμο ότι πρόκειται για κλασσική κατασκευή του παρελθόντος, ενώ κανένας δεν πιστεύει ότι είναι «μόλις» 125 κ.εκ. αλλά κάτι μεγαλύτερο. \
To Sunray 125 έρχεται με υπερσύγχρονο εξοπλισμό όπως LED φώτα ημέρας, LED φλας και ρετρό σχεδίασης στρογγυλό αναλογικό πίνακα οργάνων με ψηφιακή οθόνη πολλαπλών λειτουργιών και θύρα παροχής ρεύματος για φόρτιση smartphone, καλύπτοντας τις σύγχρονες απαιτήσεις που εκπορεύονται από την κατηγορία στην οποία ανήκει. Παράλληλα ο μακρύς κατάλογος των αξεσουάρ της Brixton δίνει τη δυνατότητα πλήρους εξατομίκευσης σύμφωνα με τις ανάγκες του κάθε αναβάτη.
Ο κινητήρας του Sunray 125 είναι τετράχρονος, μονοκύλινδρος, αερόψυκτος και διβάλβιδος, ενώ τροφοδοτείται μέσω ηλεκτρονικού ψεκασμού και φυσικά, συμμορφώνεται με τις Euro 5 προδιαγραφές. Η απόδοση του είναι 11,2 ίπποι στις 9.000 σ.α.λ. με μέγιστη ροπή 1kg-m στις 6.500 σ.α.λ, ενώ σύμφωνα με τη Brixton καταναλώνει 2,5 λ./100χλμ., ξεπερνώντας τα 500 χιλιόμετρα αυτονομίας, με γεμάτο το ρεζερβουάρ των 14 λίτρων.
Το πλαίσιο του Sunray 125 είναι κατασκευασμένο από ατσάλι, μονό και ανοικτό, μια διάταξη που εξοικονομεί αρκετό βάρος και προσφέρει ακαμψία και σταθερότητα. Στις αναρτήσεις, μπροστά έχει τοποθετηθεί συμβατικό τηλεσκοπικό πιρούνι με τις κλασσικές φυσούνες να καλύπτουν τα καλάμια του, ενώ πίσω έχουμε δύο αμορτισέρ, ρυθμιζόμενα ως προς την προφόρτιση του ελατηρίου. Την επιβράδυνση αναλαμβάνουν ένας δίσκος 276 χιλιοστών μπροστά και ένας δίσκος 220 χιλιοστών πίσω, οι οποίοι συνεργάζονται με σύστημα συνδυασμένης λειτουργία CBS (Combined Braking System). Αυτό σημαίνει ότι πατώντας μόνο την μανέτα του μπροστινού φρένου, διοχετεύεται μέσω του υδραυλικού κυκλώματος ένα μέρος της ισχύος πέδησης και στο πίσω φρένο, καθώς και το αντίστροφο. Τα ελαστικά έχουν Bobber σχεδίαση και προέρχονται από την CST, ενώ το συνολικό βάρος ανέρχεται στα 134 κιλά πλήρες υγρών.