Η Gas Gas κάνει ένα σημαντικό βήμα στην ιστορία της, αποκαλύπτοντας τις πρώτες της δύο μοτοσυκλέτες που μπορούν να οδηγηθούν και στο δρόμο και όχι μόνο στις αγωνιστικές πίστες.
Οι νέες ES 700 και SM 700 παρουσιάστηκαν και επίσημα
Μιλάμε για μια enduro και μία supermoto μοτοσυκλέτα, με τις ονομασίες ES 700 και SM 700 αντίστοιχα. Τα δύο μοντέλα βασίζονται σε μια κοινή μηχανολογική πλατφόρμα, με επίκεντρο της τον μονοκύλινδρο κινητήρα των 693 κ.εκ., που αποδίδει 74 ίππους και 7,5 kgm ροπής, στις 8.000 και 6.500 στροφές αντίστοιχα. Και οι δύο μοτοσυκλέτες φέρουν συμπλέκτη ολίσθησης της PASC, κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων και quickshifter για ανεβάσματα και κατεβάσματα. Το πλαίσιο και στις δύο μοτοσυκλέτες είναι ατσάλινο, τύπου trellis, με βάρος μόλις 8,4 κιλά. Οι μοτοσυκλέτες ζυγίζουν 146 (ES 700) και 149 (SM 700) κιλά, άνευ υγρών.
Οι μοτοσυκλέτες έχουν μικρές διαφορές, όσον αφορά τις αναρτήσεις τους: Η ES 700 φέρει USD πιρούνι και αμορτισέρ της σειράς WR XPLOR, ενώ το SM 700 εξοπλίζεται με πιρούνι και αμορτισέρ WP APEX. Στα φρένα, η Brembo παρέχει τον εξοπλισμό και στα δύο μοντέλα, με το ES 700 να χρησιμοποιεί δαγκάνα 2 εμβόλων εμπρός και δίσκο 300 χιλιοστών, ενώ το SM 700 φορά monobloc 4πίστονη δαγκάνα και δίσκο 320 χιλιοστών. Στον πίσω τροχό, αμφότερες οι μοτοσυκλέτες χρησιμοποιούν δίσκο φρένου 240 χιλιοστών με δαγκάνα 1 εμβόλου.
Στους τροχούς, οι ζάντες του ES 700 είναι διαμέτρου 21 και 18 ιντσών, ενώ το SM 700 χρησιμοποιεί ζάντες 17 ιντσών εμπρός και πίσω.
Traction control και 2 riding modes
Τα μοντέλα φέρουν σύστημα traction control και 2 χαρτογραφήσεις ισχύος, με το SM 700 να επωφελείται και από αισθητήρα κλίσης της μοτοσυκλέτας για την μικρορύθμιση των λειτουργιών των ηλεκτρονικών.