Γυμνές μοτοσυκλέτες που κοστίζουν κάτω από 5.000 ευρώ
- Ακολουθούν τις «Streetfighter» γραμμές αλλά είναι δικύλινδρα ή ακόμα και μονοκύλινδρα.
- Αποδίδουν πάνω από 25 ίππους και οδηγούνται με Α2 δίπλωμα.
- Εύχρηστα και βολικά και για καθημερινή μετακίνηση.
- Ανεστραμμένα πιρούνια, ρυθμιζόμενα αμορτισέρ, δικάναλο ABS και θύρες USB.
QJMOTOR: Προκαλεί για σύγκριση!
QJMOTOR: Απολαυστικά βελούδινος V2 κινητήρας
VOGE: 300DS Με δώρο top case αλουμινίου.
Ακολουθούν τις «Streetfighter» γραμμές αλλά είναι μονοκύλινδρα ή (σπάνια) δικύλινδρα
Πριν από περίπου 20 χρόνια τα γυμνά Streetfighter ήταν στις εποχές της δόξας τους. Τρικύλινδρα και τετρακύλινδρα θηρία είχαν γίνει κοινό θέαμα στους Ευρωπαϊκούς δρόμους ήδη από τις προηγούμενες δεκαετίες, με τους νεαρούς αναβάτες να αφαιρούν πλαστικά και λοιπά «άχρηστα» για τους ίδιους πράγματα και να φτιάχνουν μοτοσυκλέτες πιο ελαφριές και πιο «φθηνές» σε περίπτωση πτώσης. Η μόδα αυτή πέρασε και στον εταιρικό κόσμο, με τους κατασκευαστές να αρχίζουν να κυκλοφορούν έτοιμα «γυμνά» Streetfighter μοντέλα, όπως το Triumph Speed Triple το 1994 και σιγά - σιγά ακολούθησαν και οι υπόλοιποι. Η τάση και η ζήτηση για αυτά τα μοντέλα υπάρχει ακόμα και σήμερα, όμως έχει εμφανιστεί και μια άλλη κατηγορία δίπλα σε αυτή. Μοτοσυκλέτες που δανείζονται το επιθετικό λουκ των original Streetfighter, όμως εξοπλίζονται με μονοκύλινδρους κινητήρες (μόνη εξαίρεση η SRK 400 που έχει δικύλινδρο εν σειρά κινητήρα) και περιορίζονται στα όρια της Α2 κατηγορίας, δίνοντας έτσι μια πιο προσιτή επιλογή (που βεβαίως δεν έχει τις ίδιες επιδόσεις), στους οπαδούς των γυμνών μοτοσυκλετών. Κάποιες από αυτές μάλιστα, κοστίζουν κάτω από 5.000 ευρώ, δίνοντας σε νεαρούς αναβάτες τη δυνατότητα να αποκτήσουν μια τέτοια μοτοσυκλέτα χωρίς να ξηλώσουν κάθε τσέπη των παντελονιών τους.
Μοντέλο | Τιμή | Κυβικά | Ισχύς Hp / Στροφές | Ροπή Nm / Στροφές | Υψος Σέλας | Χωρητηκότητα Ρεζερβουάρ | Βάρος (πλήρες υγρών) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Voge 300 R | 292,4 | 29 | 2.55 | 780 | 16 | 140 | |
CFMOTO 300 NK | 292,4 | 27,8 | 25 | 795 | 12.5 | 151 | |
Daytona 350 R1 | 350 | 39,5 | 32,8 | 820 | 15 | 185 | |
QJMOTOR SRK 400 | 400 | 41,5 | 37 | 780 | 13.5 | 186 |
Αποδίδουν πάνω από 25 ίππους και οδηγούνται με Α2 δίπλωμα
Τα όρια της Α2 κατηγορίας όπως είναι λογικό περιορίζουν τις δυνατότητες των μικρών αυτών «Streetfighter» σε σχέση με τα μεγαλύτερα αδέρφια τους ή τους προγόνους τους, όμως τα μοντέλα της κατηγορίας A2 δεν είναι στοχοπροσηλωμένα στην απόδοση. Ο ρόλος τους παγκοσμίως είναι να εισάγουν νέους ανθρώπους στον κόσμο της μοτοσυκλέτας, δίνοντάς τους κάτι που μπορούν να οδηγήσουν από σχετικά μικρή ηλικία και κάτι που δεν θα τους γονατίσει οικονομικά, είτε κατά την αγορά είτε κατά την καθημερινότητα και την συντήρηση. Το πάντρεμα λοιπόν του στυλ των Streetfighter με την Α2 κατηγορία είναι πολύ λογικό, καθώς το κοινό των πρώτων ήταν ανέκαθεν πιο νέοι αναβάτες, ενώ παρά το γεγονός ότι πολλοί μεγαλύτεροι και πιο έμπειροι μοτοσυκλετιστές επιλέγουν μοντέλα της Α2 κατηγορίας, το κοινό τους παραμένει σε μεγάλο βαθμό νέο ηλικιακά.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Εύχρηστα και βολικά και για καθημερινή μετακίνηση
Μια μοτοσυκλέτα Α2 θα περάσει το μεγαλύτερο μέρος της ζωής της στην πόλη ή σε μικρές αποδράσεις εκτός αυτής, οπότε το πόσο άνετη είναι στην καθημερινή μετακίνηση αποτελεί έναν σημαντικό παράγοντα. Οι μοτοσυκλέτες που αναφέρονται σε αυτό το άρθρο έχουν σχετικά χαμηλές σέλες (η ψηλότερη στα 820mm), κάτι που τις κάνει φιλικές προς αναβάτες όλων των διαμετρημάτων, ενώ το χαμηλό τους βάρος και οι μαζεμένες τους διαστάσεις τις βοηθούν να μπορούν να ανταπεξέλθουν στις συνθήκες πυκνής κίνησης. Επίσης η κατανάλωσή τους κρατιέται σχετικά χαμηλά και σε συνδυασμό με τα ντεπόζιτά τους (που είναι από 12,5 μέχρι 16 λίτρα), οι επισκέψεις στο βενζινάδικο γίνονται αρκετά αραιές.
Ανεστραμμένα πιρούνια, ρυθμιζόμενα αμορτισέρ, δικάναλο ABS και θύρες USB
Χαμηλή τιμή λοιπόν, σχετικά χαμηλό κόστος χρήσης και στυλ «Streetfighter”. Τι άλλο επιτάσσει η σύγχρονη εποχή; Εξοπλισμό, είτε αυτός έχει να κάνει με την ασφάλεια είτε έχει να κάνει με την άνεση και την οδηγική συμπεριφορά. Όλες οι μοτοσυκλέτες αυτής της λίστας έχουν ανεστραμμένο πιρούνι μπροστά για καλύτερη αίσθηση κατά την οδήγηση και ρυθμιζόμενα αμορτισέρ πίσω για να τις φέρει ο κάθε αναβάτης στα μέτρα του. Το φρενάρισμα αναλαμβάνουν μεγάλα δισκόφρενα εμπρός και πίσω, ενώ η Bosch και η Continental αναλαμβάνουν να «εποπτεύσουν» την διαδικασία με τα δικάναλα ABS που παρέχουν. Τέλος, όλες τους έχουν θύρα USB, που επιτρέπει στον αναβάτη να φορτίζει τις συσκευές του εν κινήσει.