H CFMOTO συνεχίζει την ανάπτυξη των ΖΕΕΗΟ ELECTRICS
H CFMOTO συνεχίζει την ανάπτυξη των ΖΕΕΗΟ ELECTRICS
H CFMOTO συνεχίζει την ανάπτυξη των ΖΕΕΗΟ ELECTRICS
H CFMOTO συνεχίζει την ανάπτυξη των ΖΕΕΗΟ ELECTRICS
H CFMOTO συνεχίζει την ανάπτυξη των ΖΕΕΗΟ ELECTRICS
  • H CFMOTO συνεχίζει την ανάπτυξη των ΖΕΕΗΟ ELECTRICS
  • H CFMOTO συνεχίζει την ανάπτυξη των ΖΕΕΗΟ ELECTRICS
  • H CFMOTO συνεχίζει την ανάπτυξη των ΖΕΕΗΟ ELECTRICS
  • H CFMOTO συνεχίζει την ανάπτυξη των ΖΕΕΗΟ ELECTRICS
  • H CFMOTO συνεχίζει την ανάπτυξη των ΖΕΕΗΟ ELECTRICS

H CFMOTO συνεχίζει την ανάπτυξη των ΖΕΕΗΟ ELECTRICS

H ασιατική εταιρεία CFMOTO έδωσε τα πρώτα δείγματα γραφής στο τομέα των ηλεκτρικών scooters στην Eicma, παρουσιάζοντας πρωτότυπες εκδόσεις που χαρακτηρίζονταν από την ιδιαίτερη εμφάνιση και τις ενδιαφέρουσες επιδόσεις. Οι συνεχόμενες αιτήσεις για διπλώματα ευρεσιτεχνίας που καταθέτει η εταιρεία μαρτυρούν ότι οι εργασίες προχωρούν με γοργούς ρυθμούς.

Στην έκθεση Eicma 2022 είδαμε αρκετές καινοτομίες από όλες τις εταιρείες που πήραν μέρος. Εκτός από τους «παραδοσιακούς» παίκτες (Honda, Yamaha, Suzuki, Ducati κ.τ.λ.) που πάντα δείχνουν το κάτι διαφορετικό, φέτος τα  φώτα έκλεψαν οι νεοφερμένες ασιατικές μάρκες που έφεραν πρωτοποριακές ιδέες, δείχνοντας ότι έχουν κάνει τεράστια άλματα στο τομέα της τεχνολογίας και του σχεδιασμού. Μάλιστα σε ορισμένες περιπτώσεις η εξέλιξη είναι τόσο μεγάλη που μερικά μοντέλα μπορούν να κοιτάξουν με άνεση στα μάτια βαριά ονόματα της μοτοσυκλέτας.

Μεταξύ αυτών και η CFΜΟΤΟ, που εκτός από τη τελική μορφή του 800ΝΚ, παρουσίασε  την υπομάρκα ZEEHO, η οποία θα λανσάρει τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα του οίκου. Επί του παρόντος, μόνο 2 concept έχουν δει τη δημοσιότητα, αλλά οι πατέντες που κατατίθενται από την εταιρεία μαρτυρούν την δέσμευση της προς αυτή την κατεύθυνση.

Συγκεκριμένα το scooter Magnet, που αναπτύχθηκε ως άμεσος αντίπαλος του CE-04 της BMW, φαίνεται να είναι έτοιμο να περάσει στη μαζική παραγωγή.  Ένα δίπλωμα ευρεσιτεχνίας επιβεβαιώνει τη σχεδίαση του με την κεντρικά τοποθετημένη μπαταρία που «κάθεται» πάνω σε ένα σωληνωτό ατσάλινο πλαίσιο, ενώ υποπλαίσια είναι προσαρτημένα μπροστά και πίσω για να δημιουργήσουν την κεφαλή του τιμονιού και να στηρίζουν τη σέλα. Μάλιστα είναι σχεδιασμένο με τέτοιο τρόπο που θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί σαν βάση για την κατασκευή διαφορετικών παραλλαγών scooters

Οι  θεωρητικές επιδόσεις του scooter, που δημιουργήθηκε από το τμήμα ανάπτυξη και τεχνολογίας της CFMOTO, την ιταλική Modena40, είναι εντυπωσιακές. 0-50 χλμ./ώρα σε λιγότερο από 2,5 δλ, τελική ταχύτητα 150 χ.α.ω και αυτονομία που θα αγγίζει τα 200 χλμ.  

BEST BUY
GORGOLIS