CFMOTO 750 SR: Έρχεται η τετρακύλινδρη με τους 110 ίππους;

CFMOTO 750 SR: Έρχεται η τετρακύλινδρη με τους 110 ίππους;
2 Φωτογραφίες »

Τετρακύλινδρος κινητήρας 749 κ.εκ. με τελική 230 χλμ/ώρα
Με αεραγωγούς στα φρένα για καλύτερη απόδοση φρεναρίσματος
Σπορ διαστάσεις τροχών και ελαστικών και κοντό μεταξόνιο για ευελιξία
Έτοιμη η CFMOTO να κοντράρει Honda και Yamaha;

Τετρακύλινδρος κινητήρας 749 κ.εκ. με τελική 230 χλμ/ώρα

Η νέα CFMOTO 750 SR, που είχε φωτογραφηθεί να μεταφέρεται σε φορτηγό και προγραμματισμένη για κυκλοφορία το 2025, είναι εξοπλισμένη με έναν τετρακύλινδρο εν σειρά κινητήρα 749 κ.εκ. που αποδίδει μέγιστη ισχύ 110 ίππων. Ο υγρόψυκτoς αυτός κινητήρας, δημιουργημένος εξολοκλήρου από τη CFMOTO και ανεξάρτητα από τη συνεργασία της εταιρείας με την KTM, προσφέρει τελική ταχύτητα που αγγίζει τα 230 χλμ/ώρα. Επιπλέον, η εξάτμιση τύπου 4-σε-4, κάτι που βλέπουμε πια ολοένα και σπανιότερα, ενισχύει τη δυναμική της εμφάνιση και την κάνει να ξεχωρίζει, ενώ σίγουρα θα προσφέρει και ηχητική απόλαυση.
 

Με αεραγωγούς στα φρένα για καλύτερη απόδοση φρεναρίσματος

Η μοτοσυκλέτα υιοθετεί ατσάλινο πλαίσιο, που συνδυάζεται με ανεστραμμένο τηλεσκοπικό πιρούνι (USD) μπροστά και ένα μονόμπρατσο ψαλίδι. Αυτό διαφοροποιεί τη 750 SR από άλλα μοντέλα της σειράς SR, όπως η 675 SR-R. Τα φρένα περιλαμβάνουν ακτινικά τοποθετημένες τετραπίστονες δαγκάνες σε διπλούς δίσκους μπροστά, υποσχόμενα υψηλές επιδόσεις πέδησης, για τις οποίες φροντίζουν και οι ενσωματωμένοι αεραγωγοί που εμπνέονται από τους αγώνες και βελτιώνουν την ψύξη των δίσκων και των τακακιών.
 

Σπορ διαστάσεις τροχών και ελαστικών και κοντό μεταξόνιο για ευελιξία

Ο σύγχρονος σχεδιασμός της 750 SR διακρίνεται για τα (ίσως υπερβολικά) μεγάλα αεροδυναμικά φτερά στη μπροστινή όψη, τα οποία δίνουν έμφαση στο σπορ χαρακτήρα του μοντέλου και βελτιώνουν τη σταθερότητα στις μεγάλες ταχύτητες. Η μοτοσυκλέτα διαθέτει ελαστικά 120/70 ZR17 μπροστά και 180/55 ZR17 πίσω, την τυπική δηλαδή διάσταση για σπορ μοτοσυκλέτες. Το σχετικά κοντό μεταξόνιο των 1.419 mm προσθέτει πόντους στην ευελιξία, ενώ το βάρος των 213 κιλών διατηρεί μια ισορροπία ανάμεσα στις επιδόσεις και στη σταθερότητα.
 

Έτοιμη η CFMOTO να κοντράρει Honda και Yamaha;

Η CFMoto 750 SR αναμένεται να παρουσιαστεί στην αγορά της Κίνας την άνοιξη του 2025, με πιθανή (ελπίζουμε) επέκταση στις ευρωπαϊκές αγορές. Αν και λεπτομέρειες για την τιμή δεν έχουν γίνει γνωστές, το μοντέλο ενισχύει τη στρατηγική της εταιρείας για την κυκλοφορία προηγμένων σπορ μοτοσυκλετών με αποκλειστικά δικούς τους κινητήρες. Παράλληλα, η CFMOTO αναπτύσσει και άλλα μοντέλα, όπως η 1000 RR με κινητήρα V4, που υπογραμμίζουν τις μεγάλες φιλοδοξίες της στον χώρο των υψηλών επιδόσεων.