H Lightning δημιουργεί μια νέα, ηλεκτροκίνητη adventure μοτοσυκλέτα
Σύμφωνα με πληροφορίες αμερικανικών μέσων ενημέρωσης, η Lightning ετοιμάζει... αστροπελέκι και στην κατηγορία των mega adventure, με μια νέα μοτοσυκλέτα του είδους, φυσικά ηλεκτρική.
Ακόμα μία νέα ηλεκτρική Mega Adventure στα σκαριά
H Lightning είναι μία από τις κορυφαίες μάρκες ηλεκτροκίνητων μοτοσυκλετών στον κόσμο, μια εταιρεία που έχει καυχηθεί ότι έχει την γρηγορότερη ηλεκτρική μοτοσυκλέτα παραγωγής, στην γκάμα της (την LS-218). Το επόμενο της εγχείρημα, φαίνεται ότι είναι μια ηλεκτρική Mega Adventure μοτοσυκλέτα: Λίγο καιρό μετά την Energica Experia, τώρα είναι και η σειρά της Lighning να απασχολήσει τις ανάλογες ειδήσεις...
Μερικά από τα σχέδια κατοχύρωσης πατέντας, που δείχνουν την νέα ηλεκτρική μοτοσυκλέτα της Lightning.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Τα σχέδια που κατατέθηκαν για κατοχύρωση
Σύμφωνα με το αμερικανικό μέσο Motorcycle.com, η Lightninig κατέθεσε μερικά σχέδια προς κατοχύρωση, στο κινεζικό εθνικό γραφείο ευρεσιτεχνιών, όσον αφορά ένα νέο μοντέλο μοτοσυκλέτας Adventure/Touring. Σε κάθε περίπτωση, αυτή η μορφή είναι άμεσα αναγνωρίσιμη! Η εταιρεία δεν αναφέρει πολλά για την μοτοσυκλέτα, όπως θα διαβάσετε και παρακάτω, καθώς το ρεπορτάζ δεν αποκαλύπτει ούτε καν το όνομα του μοντέλου, παρά μία λέξη-στοιχείο: «Dakar».
Ναι, καλά διαβάσατε: Η δοξασμένη πρωτεύουσα της Σενεγάλης, που ήταν και ο τερματισμός του θρυλικού αγώνα Paris-Dakar πριν από δεκαετίες, πιθανόν θα κοσμήσει ακόμα ένα όνομα μοτοσυκλέτας. Αν και δεν έχει επιβεβαιωθεί, οι αμερικανοί δεν αποκλείουν το σενάριο η νέα μοτοσυκλέτα να... πάρει μέρος στον αγώνα Dakar (!), προφανώς και για λόγους προώθησης! Το πιθανότερο σενάριο, ωστόσο, είναι ότι η λέξη Dakar θα χρησιμοποιηθεί στην ονοματοδοσία του μοντέλου.
Μία ακόμα mega adventure… αλλά ηλεκτρική
Η μορφή της νέας μοτοσυκλέτας, που κατέθεσε η Lightning, είναι άμεσα αναγνωρίσιμη στις Mega-Adv φόρμες σχεδιασμού, που επικρατούν σήμερα. Με την πρώτη ματιά, διακρίνεται ο ηλεκτροκινητήρας, η θέση του στην μοτοσυκλέτα αλλά και ο τρόπος έδρασης του ψαλιδιού της πίσω ανάρτησης, ενώ εμφανής είναι η χρήση ακτινωτών τροχών αλλά και η μεγάλη απόσταση του μοντέλου από το έδαφος. Το εμπρός πιρούνι είναι ανεστραμμένο, ενώ το αμορτισέρ βρίσκεται τοποθετημένο σε απευθείας σύνδεση με το ψαλίδι. Κάτι ακόμα που διακρίνεται είναι η μεγάλη μπαταρία, η οποία καταλαμβάνει σχεδόν εξολοκλήρου τον «κεντρικό» χώρο της μοτοσυκλέτας, φτάνοντας μάλιστα και αρκετά ψηλά, στο «ρεζερβουάρ». Από την εμπρόσθια όψη, διακρίνεται το φαρδύ τιμόνι, ενώ η ζελατίνα είναι... ύποπτα μικρή, για μια μοτοσυκλέτα touring/adventure. Στα φρένα χρησιμοποιούνται 2 δίσκοι εμπρός, ενώ η τελική μετάδοση γίνεται με αλυσίδα.
Συνέχεια του άρθρου >>>Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »