Για δεύτερη φορά συλλαμβάνει ο φωτογραφικός φακός τη supersport μοτοσυκλέτα που εξελίσσει η Ducati με V4 κινητήρα. Όλο και περισσότερες λεπτομέρειες έρχονται στο φως.
Απ`ότι φαίνεται η εμφάνιση μάλλον δεν θα ξεφεύγει πολύ από αυτή που έχουμε συνηθίσει, μέσα από την γκάμα των Panigale. Δεν πρέπει να ξεχνάμε, βέβαια, ότι αυτό δεν είναι το τελικό προϊόν και μπορεί να δούμε διαφορετικό φαίρινγκ τελικά. Η αρχιτεκτονική που είχε υιοθετήσει στα προηγούμενα μοντέλα, με την απουσία παραδοσιακού πλαισίου, παραμένει. Το ρόλο αυτό έχει αναλάβει ο κινητήρας, με τα επιμέρους κομμάτια να στηρίζονται στις κεφαλές των κυλίνδρων.
Η χαρακτηριστική κούρμπα που έκανε ο λαιμός της εξάτμισης εμπρός από τον πίσω τροχό, παραμένει, με το τελικό να κατεβαίνει χαμηλά κάτω και πίσω από τον κινητήρα. Το μέγεθος του συλλέκτη είναι αρκετά μεγάλο, μάλλον, για να πληρούνται οι Euro 4 προδιαγραφές. Το πίσω αμορτισέρ έχει μετακομίσει αρκετά πιο αριστερά. Φημολογείται, ότι ο V4 κινητήρας θα παράγεται σε δύο εκδόσεις 1000 και 1200 κυβικών εκατοστών, με τον μικρότερο να χρησιμοποιείται για την αγωνιστική ομολογκασιόν.
Οι δοκιμές εξέλιξης συνεχίζονται και καθώς η παρουσίαση του αναμένεται προς το τέλος του χρόνου, είναι πολύ πιθανό να δούμε αρκετές αλλαγές.