Τύπος Κινητήρα |
Εν σειρά,
υγρόψυκτος 4-χρονος 8-βάλβιδος, στρόφαλος 270° και σύστημα Uni-Cam |
Κυβισμός |
998cm3 |
Μέγιστη Ισχύς |
70kW (94HP) / 7.500rpm (95/1/EC) |
Μέγιστη Ροπή |
98Nm (10 Κgm) / 6.000rpm (95/1/EC) |
Διάμετρος
& Διαδρομή |
92.0 & 75.1mm |
Συμπλέκτης |
Υγρός,
πολύδισκος με σπειροειδή ελατήρια, Συμπλέκτης υποβοήθησης και ολίσθησης |
Τελική μετάδοση |
Αλυσίδα O-ring |
Κιβώτιο
/ Τύπος Μετάδοσης |
Μόνιμης εμπλοκής
6-σχέσεων MT / 6- σχέσεων DCT με οδηγικά
προγράμματα για εντός και εκτός δρόμου χρήσεις |
Honda
Selectable Torque Control System (HSTC) |
* HSTC 3-επιπέδων + Δυνατότητα
Απενεργοποίησης (*ABS & DCT μοντέλο μόνο,
όχι στο μοντέλο STD) |
Τύπος Πλαισίου |
Ατσάλινο,
ημί-διπλο κλειστό, με υψηλής αντοχής ατσάλινο υποπλαίσιο |
Ακτίνα Στροφής |
2.5m |
Ξηρό Βάρος |
208kg (STD), 212 kg (ABS), 222kg
(DCT) |
Απόβαρο |
228kg (STD), 232 kg (ABS), 242kg
(DCT) |
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ Καυσίμου |
18.8 L |
Μήκος x Πλάτος x Ύψος |
2.335 x 875 x 1.475mm (STD), 2.335 x 930 x 1.475mm (ABS/DCT) |
Μεταξόνιο |
1.575mm |
Ύψος Σέλας (Θέση STD / Χαμηλή Θέση) |
870/850mm |
Απόσταση από το Έδαφος |
250mm |
Σύστημα ABS
|
ABS* 2-Κάναλο με
διακόπτη απενεργοποίησης του στον πίσω τροχό (* Μοντέλα ABS & DCT μόνο, όχι στο
μοντέλο STD) |
Φρένο Εμπρός |
Δύο
κυματοειδείς πλευστοί δίσκοι 310mm, αλουμινένιο κέντρο, ακτινικές 4-πίστονες δαγκάνες (*ABS) |
Φρένο Πίσω |
Κυματοειδής
δίσκος 256mm με δαγκάνα δύο
εμβόλων (*ABS). Μοχλός χειρόφρενου
(Lever-Lock
Type Parking Brake System) στην έκδοση με DCT. |
Τροχός Εμπρός |
Ακτινωτός με αλουμινένια
στεφάνη |
Τροχός Πίσω |
Ακτινωτός με αλουμινένια
στεφάνη |
Διάσταση Ζάντας Εμπρός |
21M/C x MT2.15 |
Διάσταση Ζάντας Πίσω |
18M/C x MT4.00 |
Ελαστικά Εμπρός |
90/90-R21 με σαμπρέλα |
Ελαστικά Πίσω |
150/70-R18 με σαμπρέλα |
Ηλεκτρικά scooter ιδανικά για Delivery, με μεγάλη αυτονομία
GasGas Factory Edition: MC250F και MC450F με νέες αναρτήσεις και παραμετροποίηση μέσω app
Triumph Thruxton 400: Έρχεται με μισό φαίριγνκ και ...πολλά κυβικά στυλ
Παρουσίαση κάλυμμα μοτοσυκλέτας Winger: Πλήρης προστασία από τα στοιχεία της φύσης
Γιατί επικράτησε τελικά ο εν σειρά δικύλινδρος στις μοτοσυκλέτες;
Έρευνα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την εξαγορά της Dorna Sports
Best Moto By LS2: Γραφτείτε στο Newsletter, ψηφίστε πρώτοι και κερδίστε 50 κράνη LS2 Advant II
Το Πανεπιστήμιο Δυτικών Ινδιών (μπορεί να) πουλάει φύκια για ...μεταξωτούς ρύπους
Gemini Gemma 125: Ιταλική σχεδίαση κάτω από 2000 ευρώ
Aprilia Tuareg 660 Rally στον Africa Eco Race 2025: Εμείς ρεβεγιόν, εκείνοι στην έρημο
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr