LIVE: κίνηση στους δρόμους

Προφόρτιση για το αμορτισέρ αλλά και για το πιρούνι που αποσβένουν πολύ καλά τις ανωμαλίες του οδοστρώματος σε όλες τις ταχύτητες.

Το ABS λειτουργεί σωστά και η απόδοση της δύναμης έρχεται γραμμικά για τα φρένα. Μπορεί η αίσθηση να είναι μέτρια-ωστόσο γραμμική- αλλά δεν θα σας φοβίσουν ποτέ.

Πλαίσιο- αναρτήσεις-Φρένα: Χωρίς εκπλήξεις

Στο πλαίσιο του CBR500R δεν έχουμε εκπλήξεις. Στόχος σε αυτή την κατηγορία είναι η συγκράτηση του κόστους σε λογικά επίπεδα και το ίδιο λογικές είναι και οι λύσεις που έχει υιοθετήσει η ιαπωνική εταιρία. Το πλαίσιο είναι κατασκευασμένοι από ατσάλι και χρησιμοποιεί τον κινητήρα ως φέρον τμήμα του, ενώ και το ψαλίδι είναι κατασκευασμένο από το ίδιο υλικό. Για την εμπρός ανάρτηση έχει χρησιμοποιηθεί ένα συμβατικό πιρούνι με διάμετρο καλαμιών στα 41 χλστ. 

Φέτος η Ηonda τοποθέτησε για πρώτη φορά προφόρτιση ελατηρίων μπροστά δίνοντας έτσι τη δυνατότητα στον αναβάτη να το φέρει στα μέτρα του, επεμβαίνοντας και στα δύο καλάμια. Ρυθμιζόμενη σε εννέα θέσεις είναι η προφόρτιση του πίσω αμορτισέρ που φέρει και μοχλικό. Το βάρος διατηρήθηκε στα ίδια ακριβώς επίπεδα με το προηγούμενο μοντέλο-194 ανακοινώσιμα κιλά, πλήρες υγρών. 

Αλλαγές δεν είχαμε στα φρένα. Ένας μεγάλος δίσκος διαμέτρου 320 χλστ. συνεργάζεται με δαγκάνα δύο εμβόλων της Nissin εμπρός συμπληρώνεται από ένα δίσκο 240 χλστ. πίσω με μονοπίστονη δαγκάνα. Από το σύστημα πέδησης δεν λείπει το ABS με την ηλεκτρονική μονάδα που έχει επιλέξει η Honda να λειτουργεί πολύ καλά κάτω από όλες τις συνθήκες.