Ιδιαίτερα ικανό σε δρόμο με στροφές το CBR που αντιδρά πάντα με φιλικό και προοδευτικό τρόπο.

    Οδηγώντας: Ένας ιδανικός σύντροφος

    “Είναι σίγουρα πιο μπάσος ο ήχος από την εξάτμιση”, σκέφτομαι καθώς βγαίνω από το υπόγειο γκαράζ του περιοδικού. Πιο μπάσος και πιο ελκυστικός, ενώ ο συμπλέκτης που μόλις έχω αφήσει μου θύμισε πόσο ανάλαφρη αίσθηση έχει. Το CBR500R ελίσσεται με χαρακτηριστική ευκολία με πολύ μικρές ταχύτητες, ενώ το τέλειο ζύγισμά του σε κάνει να ξεχνάς στιγμιαία τα πόδια σου πάνω στα μαρσπιέ ακόμη και αν έχεις σταματήσει πλήρως. 

    Βγαίνοντας στον αυτοκινητόδρομο το μοτέρ δεν δυσκολεύεται καθόλου να ανεβάσει στροφές και να κάνει το ταχύμετρο να δείξει τριψήφια νούμερα. Οι ταχύτητες κουμπώνουν με μια ελαφριά ασάφεια η μία μετά την άλλη στο βουτυρένιο κιβώτιο. Σε ιδανικές συνθήκες θα βρείτε και τον κόφτη στα 188 χλμ./ώρα, μια επίδοση που κινείται στο άνω άκρο της κατηγορίας και βρίσκεται ανάμεσα στις κορυφαίες. Μόνο στις πολύ υψηλές ταχύτητες είναι που τα φρένα σου δίνουν την εντύπωση ότι είναι οριακά για τη μοτοσικλέτα της Honda. 

    Η φιλικότητα, βέβαια, και το χαμηλό κόστος είχαν προτεραιότητα. Η τιμή όμως είναι ελαφρώς υψηλότερη σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο και σε σχέση με τις κινήσεις που έχει κάνει ο ανταγωνισμός θα θέλαμε να δούμε ένα καλύτερο επιβραδυντικό πακέτο. 

    Τα πράγματα είναι όντως καλύτερα στον τομέα των αναρτήσεων και συγκεκριμένα στην ποιότητα λειτουργίας του πιρουνιού. Πλέον, μπορείτε να παίξετε με την προφόρτισή του κάνοντάς το πιο άνετο στις λακκούβες και να το σφίξετε ανάλογα στον επαρχιακό για να μπορέσετε να πιέσετε την μοτοσικλέτα της Honda. Εκεί πάνω στην πίεση, σε δρόμο με στροφές, το CBR500R συμπεριφέρεται με έναν απόλυτα προοδευτικό και φιλικό τρόπο, σχεδόν άψογο για την κατηγορία την οποία ανήκει. 

    Είναι sport, όχι supersport και μπορεί να μυήσει τον αναβάτη του στα μυστικά της γρήγορης οδήγησης, όχι όμως και της οριακής. Δεν είναι αυτός ο σκοπός του άλλωστε και για να πιέσετε ακόμη περισσότερο θα πρέπει να επέμβετε και στις μαλακές αποσβέσεις των αναρτήσεων, που όμως δεν ρυθμίζονται. Έχετε πολύ δρόμο, όμως μέχρι να φτάσετε εκεί. Στην πόλη φυσικά η μοτοσικλέτα της Honda διαπρέπει και κινείται με ευκολία αντιστρόφως ανάλογη της σκληροπυρηνικής της εμφάνισης που υπονοεί πονεμένους καρπούς και βράσιμο ποδιών από τις υψηλές θερμοκρασίες. 

    Η ελιγμοί ανάμεσα στα αυτοκίνητα εκτελούνται με χαρακτηριστική ευκολία, οι καθρέπτες που προσφέρουν άριστο οπτικό πεδίο, μπορούν να διπλώσουν, αν ΅΅στριμωχτείτεΆΆ πολύ, και τα 194 γεμάτα κιλά του CBR500R δεν γίνονται ποτέ αισθητά. Ιδανικός σύντροφος για καθημερινή μετακίνηση; Σίγουρα ναι.