Πολύ μικρές είναι οι αλλαγές και σε αυτό το κομμάτι του CBR500R. Ούτως ή άλλως η Honda δεν έχει στο στόχο της τη μέγιστη δυνατή ιπποδύναμη αφού ήδη βρίσκεται στο όριο των 47 ονομαστικών ίππων, το μέγιστο δηλαδή για δίπλωμα κατηγορίας Α2. Μικρές αλλαγές είχαμε στο κιβώτιο με στόχο την ακόμη πιο εύκολη αλλαγή ταχυτήτων, ενώ νέο είναι και το τελικό της εξάτμισης, πιο κοντό και κατά δύο ολόκληρα κιλά ελαφρύτερο από το προηγούμενο. Όπως και με το προηγούμενο CBR, έτσι και τώρα η δύναμη του μοτέρ, επαρκεί πλήρως για να κινείστε σβέλτα καθημερινά στο αστικό και περιαστικό περιβάλλον.
Παράλληλα, η ροπή του μοτέρ σας επιτρέπει να κάνετε με άνεση δικάβαλα χαλαρά ταξίδια με 120-140 χλμ. στο κοντέρ και δύναμη για προσπέραση, αλλά και για σβέλτη πρόοδο στις στροφές. Αν θέλετε να πάτε ακόμη πιο γρήγορα θα πρέπει να σκύψετε πολύ ή να τοποθετήσετε την ψηλότερη ζελατίνα από τα αξεσουάρ της ιαπωνικής εταιρίας.
Η απόδοση της δύναμης είναι απολύτως γραμμική και αυτό θα εκτιμηθεί ιδιαίτερα από τον αναβάτη με προηγούμενη εμπειρία από 125 κ.εκ., αλλά και από εκείνους που έκαναν το άλμα απευθείας στη μεσαία κατηγορία διπλωμάτων.
Σημαντικό ατού του μοτέρ είναι και η ιδιαίτερα πολιτισμένη λειτουργία του, με τους περίεργους μηχανικούς θορύβους να λάμπουν δια της απουσίας τους, ενώ στον τομέα της κατανάλωσης η μέση τιμή των 4,5 λίτρων τα λέει όλα: περίπου όσο και ένα scooter 400-500 κ.εκ. αλλά με επιδόσεις σαφώς ανώτερες σε σχέση με αυτά.