Κινητήρας - Ηλεκτρονικά - Επιδόσεις

    Κινητήρας - Ηλεκτρονικά - Επιδόσεις

    O δικύλινδρος σε σειρά υγρόψυκτος 8-βάλβιδος κινητήρας με χωρητικότητα 1084 κυβικών διατηρεί την ιπποδύναμη των 102 ίππων στις 7500σαλ. όμως η μέγιστη ροπή έχει αυξηθεί κατά 7% φτάνοντας τα 11,4 kg-m, ενώ αποδίδεται και 750 στροφές χαμηλότερα, στις 6.250. Για να φτάσουμε εκεί, ο κινητήρας υπέστη ορισμένες τροποποιήσεις που περιλαμβάνουν υψηλότερη σχέση συμπίεσης 10,5:1, ενισχυμένες μπιέλες και μακρύτερα κατά 0,4mm πιστόνια, επανασχεδιασμένο στρόφαλο, νέο χρονισμό βαλβίδων και διαφορετικές γωνίες μπεκ ψεκασμού, μεγαλύτερους σε μήκος και με αυξημένη διάμετρο κατά 20% αυλούς εισαγωγής, ανασχεδιασμένο τελικό εξάτμισης για βελτιωμένη απόκριση και ήχο και φυσικά αναθεωρημένες ρυθμίσεις στην μονάδα εγκεφάλου ECU. Το κιβώτιο DCT φέρει νέο υδραυλικό σύστημα με νέους αισθητήρες υδραυλικής πίεσης και ρυθμού ροής, προσφέροντας καλύτερη διαχείριση του γκαζιού καθώς και ομαλότερες αλλαγές στις χαμηλές ταχύτητες. Συνεργάζεται με την IMU και λαμβάνει real-time πληροφόρηση για την κλίση, την επιτάχυνση και τις δυνάμεις επιβράδυνσης.

    Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
    Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

     
    Επιδόσεις  
    0 - 50 (δευτερόλεπτα) 1,62
    0 - 100 (δευτερόλεπτα) 3,7
    60 - 120 με 4η σχέση (δευτερόλεπτα) 5,35
    100 - 0 (μέτρα) 42
    Μεικτή κατανάλωση (λτ./100χλμ.) 5,7
    Κατανάλωση ταξιδίου (λτ./100χλμ.) 4,9

    Ο κινητήρας είναι αρκετά οικονομικός, αφού η μέση κατανάλωση φτάνει τα 5,7λ./100χλμ., -σε συνθήκες ταξιδιού πέφτει στα 4,9λ./100χλμ-, ενώ η αυτονομία από το ρεζερβουάρ των 24,8 λίτρων ξεπερνάει σε κάθε περίπτωση τα 400 χιλιόμετρα. Τα 6 προγράμματα οδήγησης, 4 προεπιλεγμένα (Tour, Urban, Gravel, Off-Road) και 2 custom (User 1, User 2 ), εκτός από τη ρύθμιση της ημιενεργητικής ανάρτησης διαμορφώνουν ανάλογα την απόδοση και το φρένο του κινητήρα καθώς και τη λειτουργία ABS. Η μονάδα μέτρησης αδράνειας IMU έξι αξόνων παρέχει ακρίβεια στη διαχείριση της απόκρισης του γκαζιού, του cornering ABS, του αναβαθμισμένου (7 επιπέδων) traction control, του φρένου κινητήρα, του (3 επιπέδων) wheelie control και την αποτροπή ανύψωσης του πίσω τροχού, βασιζόμενο σε παράγοντες όπως η κλίση της μοτοσικλέτας η επιτάχυνση και η επιβράδυνση της.
     

    Σελίδα 1Honda CRF1100 Africa Twin Adventure ES DCT - Test
    Σελίδα 2Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευής
    Σελίδα 3Aνεση - Εργονομία
    Σελίδα 4Κινητήρας - Ηλεκτρονικά - Επιδόσεις
    Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις- Φρένα
    Σελίδα 6Στο δρόμο
    Σελίδα 7Συμπέρασμα
    Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά

    HONDA: Δείτε τι προσφορές ισχύουν!