Στο δρόμο
Στο δρόμο
Στο δρόμο
Στο δρόμο
Στο δρόμο
Στο δρόμο
  • Στο δρόμο
  • Στο δρόμο
  • Στο δρόμο
  • Στο δρόμο
  • Στο δρόμο
  • Στο δρόμο

Στο δρόμο

Σαφέστατα ο νέος μπροστινός 19αρης τροχός και η χαμηλότερη ανάρτηση δείχνουν τη μεταστροφή της Africa προς τα ασφάλτινα τερέν. Τι σημαίνουν όμως πρακτικά αυτές οι αλλαγές; Το νέο μοντέλο γίνεται πιο προσβάσιμο σε μεγαλύτερο εύρος αναβατών. Χωρίς ουσιαστικά να έχει αλλάξει η απόσταση από το έδαφος, ο αναβάτης έχει πιο εύκολη πρόσβαση σε αυτό, κάτι που βοηθάει αρκετά σε στατικές μετακινήσεις και σε επιτόπιους ελιγμούς Τα εργονομικά χαρακτηριστικά διατηρούνται αναλλοίωτα κάτι απόλυτα θεμιτό για μια μοτοσυκλέτα που είναι γνωστή για την «μαγική» θέση οδήγησης και την άμεση αίσθηση οικειότητας που προσφέρει. Ωστόσο η γεωμετρία του συνόλου έχει υποστεί αλλαγές οι οποίες προσδίδουν χαρακτήρα στην Africa. Η απόσταση από το έδαφος έχει μειωθεί κατά 30χιλ. χαμηλώνοντας το κέντρο βάρους της μοτοσυκλέτας, το ίχνος μειώθηκε επίσης από 113 σε 106χιλ., ενώ διαφορά έχουμε και στο κοντύτερο πλέον μεταξόνιο από 1574 σε 1550χιλ.. Η Africa ήταν ήδη ένα πολύ καλό και ισορροπημένο σύνολο, αλλά τώρα μπορεί, θέλει και βουτάει με μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση στις στροφές. Ο χειρισμός είναι εξίσου ισορροπημένος και εμπνέει εμπιστοσύνη όπως πριν, αλλά τώρα το τιμόνι είναι πιο ελαφρύ και πιο κοφτερό με λιγότερες ταλαντώσεις στο άνοιξε-κλείσε του γκαζιού. Απόρροια των αλλαγών, η συμπαγής αίσθηση που αποκομίζει ο οδηγός. Βελτιωμένη ευστάθεια και καλύτερη ανατροφοδότηση από τις αναρτήσεις, σταθερότητα στις απότομες επιβραδύνσεις (100-0  42 μέτρα), αυξημένα περιθώρια κλίσης με μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση στο εσωτερικό της στροφής καθώς και μειωμένη μεταφορά βάρους κατά το φρενάρισμα ή  το άνοιγμα του γκαζιού, συνιστούν κανόνες επιτυχίας για την νέα Africa.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »




Τα διπλής χρήσης Bridgestone A41 κρατάνε εξαιρετικά στην άσφαλτο και ο 19αρης τροχός ανοίγει τη βεντάλια των επιλογών, ακόμα για πιο sport touring ελαστικά. Ο κινητήρας είναι εμφανώς βελτιωμένος στη μεσαία περιοχή στροφών και επιταχύνει πιο πρόθυμα σε κάθε άνοιγμα του γκαζιού. Η έξτρα ροπή γεμίζει με μεγαλύτερη ευκολία το ηλεκτρονικό ταχύμετρο και ανεξάρτητα από την απόφαση της Honda να μην επιδοθεί στο κυνήγι μεγάλων ιπποδυνάμεων, ποτέ δε θα αισθανθείς ότι πηγαίνεις αργά ή ότι σου λείπει το γκάζι. Οι 102 ίπποι κινούν αρκετά γρήγορα τα 253 κιλά που ζυγίζει η έκδοση με DCT κιβώτιο. Αυτό αποκαλύπτουν και τα νούμερα των μετρήσεων με το Africa να ολοκληρώνει το 0-100χλμ./ώρα σε μόλις 3,7δ. Σπάει το φράγμα των 160χλμ.ώρα σε 9,33δ ενώ οι ενδιάμεσες ρεπρίζ με 4η σχέση διαρκούν 5,35δ. Η συμπεριφορά στον αυτοκινητόδρομο είναι ένα ακόμα ηχηρό προσόν της νέας Africa. Ταξιδιάρα από τη φύση της με εξαιρετική ποιότητας κύλισης, βελτιωμένη ανεμοκάλυψη και μεγάλο ρεζερβουάρ 24,8 λίτρων, θα σε μεταφέρει ξεκούραστα και αδιαμαρτύρητα,  ανεξάρτητα από την επιλεγμένη διαδρομή. Δεν αποτελεί έκπληξη ότι οι αλλαγές σε τροχούς, ανάρτηση και γεωμετρικά χαρακτηριστικά έχουν αντίκτυπο στις εκτός δρόμου εξορμήσεις. Βέβαια, η νέα Africa θα λερώσει τις ρόδες με χώμα αν χρειαστεί, έχει όμως περιορισμένες δυνατότητες σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο, ενώ υπάρχει και «απλή» έκδοση με τους χωμάτινους τροχούς που καλύπτει αυτό το σκοπό.
 

Σελίδα 1Honda CRF1100 Africa Twin Adventure ES DCT - Test
Σελίδα 2Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Aνεση - Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας - Ηλεκτρονικά - Επιδόσεις
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις- Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Συμπέρασμα
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά

HONDA: Δείτε τι προσφορές ισχύουν!