Το ατσάλινο πλαίσιο φέρει έξι σημεία επαφής με τον κινητήρα για μεγαλύτερη ακαμψία, είναι όμως λεπτό σε αρκετά μέρη με στόχο τον καλύτερο έλεγχο του μπροστινού στις στροφές και στο φρενάρισμα. Το αλουμινένιο υποπλαίσιο είναι αποσπώμενο ενώ από το ίδιο υλικό κατασκευάζεται και το χυτό ψαλίδι για μείωση του βάρους και καλύτερη συμπεριφορά. Η μεγαλύτερη αλλαγή αφορά τους ακτινωτούς τροχούς, καθώς ο μπροστινός των 21 ιντσών έχει αντικατασταθεί από έναν μικρότερο 19 ιντσών με πιο ασφάλτινες περγαμηνές. Ο πίσω παραμένει στις 18 ίντσες, ενώ τα ελαστικά Bridgestone Battlax Adventure A41 είναι tubeless. Μικρότερες κατά 20 χιλιοστά είναι και οι διαδρομές των ημιενεργητικών αναρτήσεων της Showa, οι οποίες ανήκουν πλέον στον στάνταρ εξοπλισμό. Ρυθμίζονται μέσω μιας IMU 6 αξόνων της Bosch η οποία ελέγχει συνεχώς την συμπεριφορά του πιρουνιού και του πίσω αμορτισέρ και προσφέρουν τρία προγράμματα για το δρόμο (hard-medium-soft), ένα για χώμα (off-road) και ένα πλήρως προσαρμόσιμο (user) σύμφωνα με τις ανάγκες του οδηγού. Για την επιβράδυνση του Africa έχουν επιστρατευτεί δίσκοι 310 χιλιοστών με τετραπίστονες δαγκάνες της Nissin μπροστά και ένας δίσκος 256 χιλιοστών με μονοπίστονη δαγκάνα πίσω. Το Cornering ABS έχει βελτιστοποιηθεί ώστε να ταιριάξει στις νέες απαιτήσεις του 19αρη τροχού, ενώ μπορεί να απενεργοποιηθεί στον πίσω τροχό για off-road χρήση.