Εμμέσως πλην σαφώς, υψηλόβαθμο στέλεχος της Honda στην Ινδονησία, άφησε να εννοηθεί ότι ετοιμάζεται μεταξύ άλλων και Crossrunner στο ένα τέταρτο του λίτρου.
Αν υπάρχει πλέον μια αγορά που καθορίζει τα μοντέλα μικρού κυβισμού, αυτή είναι η ασιατική, στην οποία η ζήτηση για οικονομικές αλλά σοβαρές μοτοσικλέτες είναι τεράστια! Δεν είναι τυχαίο άλλωστε που οι περισσότερες εταιρείες έχουν ισχυρή παρουσία στην περιοχή και μια γκάμα μοντέλων ειδικά σχεδιασμένη για αυτή την αγορά.
Το ασιατικό segment της Honda ονομάζεται Astra Honda Motor και έχει έδρα την Ινδονησία. Πρόσφατα ένα υψηλόβαθμο στέλεχος της εταιρείας απάντησε σε ορισμένες δηλώσεις δημοσιογράφων σχετικά με τα μελλοντικά πλάνα και μοντέλα που έχουν στο μυαλό τους και παρά το ότι η απάντηση δεν ήταν συγκεκριμένη, εννοήθηκαν πολλά:
"Υπάρχει μεγαλύτερο ενδιαφέρον για μοτοσικλέτες 250 κ.εκ. Στα 150 κ.εκ, είναι δύσκολο να διαφοροποιηθούν τα μοντέλα μεταξύ τους, π.χ. ένα Crossunner 150 δεν θα έχει μεγάλη διαφορά από το CBR150R. Στα 250 κ.εκ. όμως, οι μοτοσικλέτες έχουν μεγαλύτερη σαφήνεια ως προς τον χαρακτήρα τους και οι διαφορές τους είναι μεγάλες."
Αν τελικά το Crossrunner υλοποιηθεί η Honda θα έχει μια πληρέστατη γκάμα στα 250 κ.εκ., απαρτιζόμενη από το CRF250, το CBR250F, το αναμενόμενο CBR250RR, την φημολογούμενη Africa Twin στα 250 κ.εκ. και φυσικά, το Crossrunner 250X.
Φυσικά εύλογα μπορεί να αναρωτηθεί κανείς: "και τι με νοιάζει εμένα για το τι κάνει η Honda στην Ινδονησία και στην Ασία;". Η απάντηση είναι ότι μας νοιάζει, γιατί δεν είναι λίγες οι φορές που ασιατικά μοντέλα, έχουν εισαχθεί επίσημα και στην Ευρώπη.