Honda NSR500V του 1997 δημοπρατήθηκε και πουλήθηκε σε τιμή-σοκ!

Honda NSR500V του 1997 δημοπρατήθηκε και πουλήθηκε σε τιμή-σοκ!
5 Φωτογραφίες »

Με τιμή 267.600 δολάρια συν ...ένα μενού στα Burger King
Κινητήρας V2 με περιεχόμενη γωνία 100° και απόδοση 135 ίππους
Στο κιβώτιο μεταφοράς της για 20 χρόνια
50 χιλιάρικα περισσότερο από RC213V-S λόγω μη χρήσης

Με τιμή 267.600 δολάρια συν ...ένα μενού στα Burger King

Η Honda NSR500V του 1997 κατάφερε να κερδίσει τον τίτλο της ακριβότερης ιαπωνικής μοτοσυκλέτας που έχει δημοπρατηθεί ποτέ. Πωλήθηκε έναντι του αστρονομικού ποσού των 267.607 δολαρίων (περίπου 262.000 ευρώ) μέσω της Iconic Motorbikes στην Καλιφόρνια, ξεπερνώντας κάθε προηγούμενο ρεκόρ. Αυτή η εξαιρετική μοτοσυκλέτα, σε άριστη κατάσταση N.O.S. (New Old Stock), παραμένει αναλλοίωτη από την κατασκευή της πριν από σχεδόν τρεις δεκαετίες.
 

Κινητήρας V2 με περιεχόμενη γωνία 100° και απόδοση 135 ίππους

Η συγκεκριμένη NSR500V, η οποία φέρει τον αριθμό σειράς 001 από τα 20 μοντέλα που κατασκευάστηκαν παγκοσμίως, αποτελεί μέρος της προσπάθειας της Honda να προσφέρει μια πιο προσιτή εναλλακτική στην εργοστασιακή NSR500 V4. Ο κινητήρας V2 των 100° απέδιδε περίπου 135 ίππους, σημαντικά λιγότερους από τους 190 της V4, αλλά προσέφερε μεγαλύτερη ευκολία χειρισμού. Η στρατηγική αυτή επέτρεπε σε ιδιώτες αναβάτες να συμμετέχουν στους αγώνες GP με μικρότερο κόστος, χωρίς να θυσιάζεται η ανταγωνιστικότητα, ειδικά σε κατάλληλες πίστες.
 

Στο κιβώτιο μεταφοράς της για 20 χρόνια

Σε αντίθεση με τη V4, που ενοικιαζόταν σε αγωνιστικές ομάδες, η NSR500V μπορούσε να αγοραστεί απευθείας από τη Honda, γεγονός που την καθιστά μοναδική για συλλέκτες και λάτρεις της αγωνιστικής ιστορίας. Το συγκεκριμένο μοντέλο αγοράστηκε απευθείας από την HRC (Honda Racing Corporation) και παρέμεινε σε αποθήκευση για περισσότερα από 20 χρόνια. Το κιβώτιο της μοτοσυκλέτας άνοιξε για πρώτη φορά πριν από έξι χρόνια και ετοιμάστηκε για τη δημοπρασία την τελευταία εβδομάδα πριν την πώληση.
 

50 χιλιάρικα περισσότερο από RC213V-S λόγω μη χρήσης

Η επιτυχία αυτής της δημοπρασίας ξεπέρασε το προηγούμενο ρεκόρ, που κατείχε μια Honda RC213V-S, η οποία είχε πωληθεί το 2021 για 177.035 λίρες Αγγλίας (περίπου 211.350 ευρώ). Αν και μια άλλη NSR500V, η οποία ανήκε στον Βρετανό αναβάτη Stuart Sutherland, πωλήθηκε το 2024 έναντι 98.900 λιρών (περίπου 118.000 ευρώ), η συγκεκριμένη αχρησιμοποίητη NSR500V πέτυχε υπερδιπλάσια τιμή λόγω της άριστης κατάστασής της. Παράλληλα, η αγωνιστική της κληρονομιά ενισχύει τη συλλεκτική της αξία, ενώ παραμένει σύμβολο της μηχανολογικής αρτιότητας της Honda στη δεκαετία του 1990.