Hyosung GV 125 EVO Supreme: Το μοναδικό 125άρι Bobber με V2 κινητήρα

Hyosung GV 125 EVO Supreme: Το μοναδικό 125άρι Bobber με V2 κινητήρα
8 Φωτογραφίες »

Με V2 κινητήρα απόδοσης 14 ίππων, οδηγείται και με δίπλωμα αυτοκινήτου
Κλασική Bobber σχεδίαση ακόμα και στις λεπτομέρειες
Ανεστραμμένο πιρούνι UpsideDown και δικάναλο ABS της Bosch
Τιμή στα 4.599 ευρώ, διαθέσιμο σε έντονους χρωματισμούς και σε έκδοση 300cc

Με V2 κινητήρα απόδοσης 14 ίππων, οδηγείται και με δίπλωμα αυτοκινήτου

Η Hyosung GV 125 EVO φέρνει την old-school αισθητική των bobber μοτοσυκλετών σε ένα πακέτο που μπορούν να απολαύσουν και οι νέοι αναβάτες με δίπλωμα κατηγορίας Α1. Ο κινητήρας της είναι ένας δικύλινδρος V-Twin 124.7cc, τετράχρονος, 60 μοιρών, με ηλεκτρονικό ψεκασμό (EFI) και υδρόψυξη με βεντιλατέρ, αποδίδοντας 14 ίππους στις 10.250 σ.α.λ. σε συνδυασμό με 6 βαλβίδες (3 ανά κύλινδρο). Το κιβώτιο των 5 σχέσεων υπόσχεται ομαλή απόδοση ισχύος, καθιστώντας τη GV 125 EVO μια από τις ελάχιστες 125άρες της αγοράς που διαθέτουν V2 κινητήρα. Με μειωμένο βάρος στα 165 κιλά, η Hyosung GV 125 EVO παραμένει εύκολη στον χειρισμό, καθιστώντας την ιδανική για νέους αναβάτες. Σε συνδυασμό με τη χαμηλή ιπποδύναμη, όπως ορίζει η κατηγορία των 125cc, αποτελεί μια ελκυστική επιλογή για όσους θέλουν να κάνουν τα πρώτα τους βήματα στον κόσμο των μοτοσυκλετών, χωρίς να θυσιάσουν το στυλ και την ξεχωριστή εμφάνιση ενός αυθεντικού bobber.
 

Κλασική Bobber σχεδίαση ακόμα και στις λεπτομέρειες

Η Hyosung GV 125 EVO ακολουθεί πιστά τη σχεδιαστική φιλοσοφία των αυθεντικών bobber, με μια εμφάνιση που δεν περνάει απαρατήρητη. Το ρεζερβουάρ σε σχήμα σταγόνας, ο στρογγυλός LED προβολέας και οι χαμηλές cruiser αναλογίες χαρίζουν στη μοτοσυκλέτα μια διαχρονική, old-school γοητεία. Ακόμα και οι μικρές λεπτομέρειες αποπνέουν την αυθεντική "αλητεία" των bobber, όπως ο κεντρικός διακόπτης που βρίσκεται στην αριστερή πλευρά, κάτω από το ρεζερβουάρ, μια κλασική επιλογή για μοτοσυκλέτες τέτοιου τύπου. Η σέλα με ραφές σε στυλ “μπακλαβά” ενισχύει τον ρετρό χαρακτήρα, ενώ το χαρακτηριστικό κενό ανάμεσα στο ρεζερβουάρ και τη σέλα ολοκληρώνει την εικόνα μιας πραγματικής bobber μοτοσυκλέτας, έτοιμης να τραβήξει τα βλέμματα στον δρόμο.
 

Ανεστραμμένο πιρούνι UpsideDown και δικάναλο ABS της Bosch

Η έκδοση του Bobber 125 Evo, προσφέρει αναβαθμισμένα περιφερειακά σε σχέση με την προηγούμενη έκδοση. Στο εμπρός σύστημα ανάρτησης συναντάμε ένα ανεστραμμένο πιρούνι (Upside Down), που προσφέρει αυξημένη ακαμψία και καλύτερη αίσθηση στο δρόμο ενώ στο πίσω μέρος, η ανάρτηση διαθέτει διαδρομή 67mm. Το φρενάρισμα αναλαμβάνει ένα υδραυλικό δισκόφρενο 270mm με 3-πίστονη δαγκάνα και δικάναλο ABS της Bosch, ενώ στο πίσω μέρος υπάρχει δισκόφρενο 250mm. Τα παχιά tubeless ελαστικά διαστάσεων 120/80-16 μπροστά και 150/80-15 πίσω είναι και αυτά κλασικό χαρακτηριστικό των bobber μοτοσικλετών.
 

Τιμή στα 4.599 ευρώ, διαθέσιμο σε έντονους χρωματισμούς και σε έκδοση 300cc

Ο φωτισμός της είναι Full LED με DRL φώτα, ενώ ο LCD πίνακας οργάνων παρέχει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες με μοντέρνα ψηφιακή εμφάνιση. Επιπλέον, η ύπαρξη θύρας USB δίνει τη δυνατότητα φόρτισης συσκευών εν κινήσει. Η GV 125 EVO διατίθεται στην ελληνική αγορά με τιμή 4.599 ευρώ για την έκδοση των 125cc, ενώ για όσους διαθέτουν δίπλωμα Α2, υπάρχει και η ισχυρότερη έκδοση των 300cc στα 5.599 ευρώ. Το μοντέλο είναι διαθέσιμο σε τέσσερις έντονους χρωματισμούς: Mat Black, Cool Grey, Powder White και Rust Orange, δίνοντας στον αναβάτη τη δυνατότητα να επιλέξει το στυλ που του ταιριάζει.
 

BEST MOTO
BEST MOTO