Vespa GTS 310: Η πιο ισχυρή Vespa της Ιστορίας
|
Νέος κινητήρας με ισχύ 25 ίππους
Ανασχεδιασμένα περιφερειακά και σύστημα ASR
GTS, GTS Super και GTS Super Sport οι τρεις εκδόσεις
Θερμαινόμενα γκριπ και σέλα συμπληρώνουν τον κατάλογο των αξεσουάρ
PIAGGIO: Όταν η ποιότητα συναντά τις επιδόσεις!
Νέος κινητήρας με ισχύ 25 ίππους
Έχουν περάσει 78 ολόκληρα χρόνια από το 1946 όπου πρωτοεμφανίστηκε η ιταλική εταιρεία Vespa, κατασκευάζοντας το ομώνυμο scooter μετά τον Β Παγκόσμιο στην Pontedera της Ιταλίας πουλώντας μέχρι σήμερα εκατομμύρια μοντέλα. Στη φετινή EICMA 2024 είδαμε από κοντά το νέο μοντέλο GTS 310 το οποίο εξοπλίζεται με τον ολοκαίνουργιο κινητήρα της Piaggio και αυξάνει τον κυβισμό της GTS από τα 278cc στα 310cc δίνοντας του ισχύ 25 ίππων. Ο νέος μονοκύλινδρος κινητήρας έχει αυξημένη διαδρομή απο τα 63 χιλιοστά στα 70 και διάμετρο 75 χιλιοστά, κάνοντας την το πιο ισχυρό και γρήγορο μοντέλο που έχει υπάρξει στην ιστορία της.
Ανασχεδιασμένα περιφερειακά και σύστημα ASR
Με πάνω από το 70% των εξαρτημάτων της να είναι πλήρως ανασχεδιασμένα, η GTS 310 φέρει σημαντικές αναβαθμίσεις με τον νέο κινητήρα, Euro5+ προδιαγραφών, να προσφέρει βελτιωμένη ροπή για πιο δυνατές και γραμμικές επιταχύνσεις μέσα στην πόλη. Στις αναβαθμίσεις περιλαμβάνονται νέα μπέκ, κεκλιμένος κύλινδρος, ανανεωμένο σύστημα εκκίνησης και ένα επανασχεδιασμένο μπλοκ κινητήρα που μειώνει σημαντικά τον θόρυβο της μηχανής και του ιμάντα μετάδοσης. Τα φώτα της, με τον χαρακτηριστικό στρογγυλό προβολέα, είναι όλα LED και διαθέτει σύστημα εκκίνησης keyless.Επιπλέον εξοπλίζεται με συστήματα ασφαλείας όπως σύστημα ASR, για αποτροπή ολίσθησης του πίσω τροχού καθώς και σύστημα αντιμπλοκαρίσματος ABS, και τα δύο σε όλες τις εκδόσεις, στον στάνταρ εξοπλισμό.
GTS, GTS Super και GTS Super Sport οι τρεις εκδόσεις
H GTS 310 διατηρεί το διαχρονικό αυτοφερόμενο πλαίσιο ατσάλινης κατασκευής το οποίο καταφέρνει την σωστή κατανομή του βάρους κεντρικά ενώ η ανασχεδιασμένη σέλα είναι ευρύχωρη και εργονομική για αναβάτη και συνεπιβάτη. Επίσης ο πρακτικός αποθηκευτικός χώρος κάτω από τη σέλα παραμένει ίδιος όπως και το ντουλαπάκι με τη θύρα USB στην ποδιά. Η Vespa GTS 310 κυκλοφορεί σε τρείς εκδόσεις: GTS, GTS Super και GTS Super Sport. Η Vespa δεν παραλείπει ποτέ να βάζει ιδιαίτερα και ζωντανά χρώματα στα μοντέλα της και οι εκδόσεις της GTS 310 δεν θα μπορούσαν να αποτελούν εξαίρεση. Έτσι για την πιο κλασική έκδοση GTS διαθέτει τα χρώματα Beige Avvolgente, Nero Convinto και Verde Amabile με τα κλασικά χρωμιομένα μέρη σε ποδιά, προβολέα και χειρολαβές συνεπιβάτη. Η έκδοση GTS Super είναι εμπνευσμένη από τα θρυλικά μοντέλα GS150 του 1955 και 180SS του 1965 έως την Τ5 “Pole Position” του 1985 διαθέτοντας τα χρώματα BiancoInnocente, Rosso Coraggioso και Nero Convinto. H έκδοση Super συμπληρώνεται από μαύρες λεπτομέρειες. Στην τρίτη έκδοση, GTS Super Sport, συναντάμε πέντε πιο σπορ χρωματισμούς Blu Eclettico, Bianco Innocente, GrigioTravolgente Opaco, Nero Convinto Opaco και Verde Ambizioso Opaco. H σέλα είναι μαύρη με πορτοκαλί ραφές και ντύνεται με έντονα graphite-tone στοιχεία στις ζάντες και carbon φινίρισμα στη γραβάτα.
Θερμαινόμενα γκριπ και σέλα συμπληρώνουν τον κατάλογο των αξεσουάρ
Η Vespa διαθέτει πληθώρα αξεσουάρ που επιτρέπουν στον αναβάτη να την διαμορφώσει ανάλογα με τα γούστα του. Με την άφιξη της νέα GTS 310, η Vespa εισάγει νέα αξεσουάρ για τους λάτρεις του custom. To σύστημα διασύνδεσης Vespa MIA είναι διαθέσιμο σε όλες τις εκδόσεις και εκτός από τη διαχείριση μουσικής και κλήσεων, ο αναβάτης έχει πρόσβαση σε πληθώρα χρήσιμων πληροφοριών. Στα νέα αξεσουάρ συμπεριλαμβάνεται το jet κράνος Vespa Argentario και η μπαγκαζιέρα 36 λίτρων με μαξιλάρι πλάτης για τον συνεπιβάτη. Στον εξοπλισμό άνεσης προστίθενται επίσης θερμαινόμενα γκριπ και σέλα Comfort+, τα οποία ρυθμίζονται από το Vespa MIA. Οι τρείς εκδόσεις της GTS 310 διατίθενται σε “τιμές Vespa” με την απλή έκδοση να κοστίζει 6.699 ευρώ, την Super 6.799 ευρώ και την Super Sport 6.999 ευρώ.